79☕

12 17 0
                                    

Di dalam bilik

Kai Hyun's POV

Aku melihat Jimin yang gelak seorang diri di atas katil sambil cuba untuk membuka butang kemeja putihnya. Dia kemudian berjalan dari katil menuju ke arahku yang sedang berdiri di hadapan pintu bilik. "YunYun-ie...tolong Min buka baju ni. Min rasa panas sangat malam ni"pinta Jimin sambil bernada menggoda diri aku.

"YunYun tolong la. Min tak reti nak unbotton kemeja ni" rengeknya lagi. Tapi kali ini dia betul-betul berada di hadapan aku sehinggakan aku dapat merasa nafasnya di tengkuk aku. Tangan dia mencapai tanganku dan meletakkannya di butang kemeja. "Unbotton it YunYun" aku masih berdiri kaku. "Yah Kim Kai Hyun, now!" Sergah Jimin menyebabkan aku terpaksa akur dan mula membuka butang dari atas hingga ke bawah.

Bila aku nampak abs Jimin, aku terus pandang tempat lain. "Hoho YunYun nampak eh?" Soal dia sambil tergelak besar. "Tengok jela,nanti abs ni juga yang Yun rindukan" sambungnya lagi sambil mengusap rambut aku lembut. Aku mula mengikut gerak langkah Jimin. "Leganya bila dah buka baju ni kan YunYun" kata Jimin tersenyum dalam keadaan mabuk. Terbeliak mata aku,melihat Jimin dalam keadaan separuh bogel tanpa baju di tubuhnya. "Sayang jom. Oppa want to taste you" ucap Jimin sambil membuka zip dress aku. Aku hanya membiarkan sahaja setiap sentuhan darinya. Dia menggigit bahagian leherku,meninggalkan beberapa kesan merah. Aku dapat rasakan nafas dia di leher aku. Lembut dan hangat.

Tangan dia mula untuk meneroka badan aku. Badan aku yang sudah tidak berbaju dan hanya dua aset aku yang terlindung kemas oleh bra dan underwear aku mula dipegang oleh Jimin. "Argh MinMin jebalyo. Andwae,not here. Nanti hyung yang lain cakap apa pulak "pinta aku sambil mengalihkan tangan dia dari kedua-kedua aset aku. Mata dia yang merah bertentangan dengan mata aku.Dia menjauhkan diri dari aku lalu menuju ke katil. Dia mengusutkan rambutnya secara kasar sebelum duduk di atas katil. Dia terus menghempaskan dan baringkan diri di atas katil bersama kasut yang tidak dibuka.

Aku memakai kembali dress aku dan berjalan ke arah dia. Aku melutut lalu membuka ikatan tali kasutnya. Aku buka stokin dan kasutnya perlahan dek Jimin yang terlelap di atas katil. Takut dia tersedar, nanti dia mengamuk pula. "Erk... YunYun- *HIK* ie" kata Jimin perlahan. Aku mendongak ke atas. Matanya masih terpejam rapat. Mungkin dia mimpi buruk tu. Aku lihat butir-butir peluh di dahinya. Dada dia naik turun dengan laju dan nafasnya tidak teratur. Aku naik ke atas katil. Aku meletakkan kepala aku perlahan-lahan di atas tangannya yang didepakan. Lalu dia menarik aku ke dalam dakapan.

Jimin's POV

Aku tersedar dari bila aku terasa badan aku sejuk. Aku buka mata perlahan-lahan dan lihat badan aku tidak berbaju. Hanya seluar yang lengkap menutupi kaki aku. Aku lihat tubuh kecil Kai di sebelah aku. Dress yang Kai pakai tadi sudah tersarung kemas di tubuhnya. Kepala aku sakit, mungkin sebab minum terlampau banyak dan aku tak biasa. Aku meletakkan bantal di bawah kepala Kai Hyun dan selimutkan dia.Aku bangun dan mencapai baju kemeja aku yang berada di atas lantai. Kemudian berjalan ke suis lampu yang terbuka lalu menutupnya. Satu bilik menjadi gelap gelita.

Aku berjalan keluar dari bilik aku dan lihat meja ruang tamu di dorm aku penuh dengan 8 tin bir dan 3 botol wain berterabur. Jin, Yoongi, Namjoon dan Taehyung tidur di ruang tamu. Jungkook dan Jae Hee pula tidur di sofa berpelukan. Nasib la sofa tu besar boleh muat 2 orang dewasa. Aku kembali ke dalam bilik dan menutup pintu. Perkara pertama yang aku lakukan ialah baring di sebelah Kai dan memeluknya. Kemudian sambung semula tidur aku yang tadi.

Barista and English teacher + jjk and pjmWhere stories live. Discover now