20.

4.1K 296 19
                                    

Reggel felkeltem és már üres volt mellettem az ágy. Fogalmam sem volt, hogy az éjszaka folyamán mikor sikerült végül elaludnom, de már biztos meguntam az egy helyben, csendben fekvést és bealudtam. Legalább Jungkook is el tudott aludni, hiszen tényleg hangtalan voltam. Kinyújtóztattam az elmerevedett végtagjaimat és lerúgtam magamról a takarót. Nagyon meleg volt és úgy éreztem, hogy le kell zuhanyoznom már így reggel is, mindjárt ébredés után, mert megizzadtam alvás közben. Hiába, tagadhatatlanul tűzött a Nap odakint és még a sötétítőfüggönyök ellenére is úgy felmelegedett a szoba reggelre, alig pár órával az égető égitest felkelése után is, mintha egy szaunában lettem volna. Odabattyogtam a hatalmas ablakokhoz és szétrántottam a földig érő függönyöket, hogy utána összeszorítsam a szemem, mert azt hittem, kiég a retinám a hirtelen jött fénytől.

 Odabattyogtam a hatalmas ablakokhoz és szétrántottam a földig érő függönyöket, hogy utána összeszorítsam a szemem, mert azt hittem, kiég a retinám a hirtelen jött fénytől

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Automatikusan elmosolyodtam a kinti világosságtól és a jó időtől. Kinéztem az ablakon és pont ráláttam a hatalmas villa előtt elhúzódó kisebb kertre, ami szép, zöld fűből állt, amit keresztülvágott egy szorosan egymás mellé rakott kő lapokból összeállított út, ami a bejárati ajtótól a hatalmas, fekete, kovácsolt vas kapuig húzódott. A kertet körben apróbb bokrok, rózsatövisek és színesebb virágok keretezték, hogy gyönyörűbbé varázsolják a kinti világot és szép előzetest adjanak a hatalmas, takaros háznak. Beharaptam a számat és egy pillanatra lehunytam a szemem. Kinyitottam az ablakot és teljesen kitártam magam előtt. Szerettem itt tölteni az időmet, mert az ablakpárkány olyan vastag volt, hogy kényelmesen és félelemérzet nélkül tudjak ráülni, olvasni vagy csak élvezni a hűvös szellőt és friss levegőt. Most is mosolyogva fogadtam az aprócska szelet, ami bevágódott a szobába, engem kikerülve és kissé felfrissítette a meleg, fülledt helyiséget. Vettem egy mély levegőt újból és eltávolodtam a nyitott ablaktól. Lassan a fürdőszobába sétáltam, hogy megvalósítsam a korábbi tervemet és lezuhanyozzak és felfrissítsem magam egy kicsit.

Nem törődtem az ajtó bezárásával és a ruháimmal, hiszem Jungkook ilyenkor általában már vagy az étkezőben kávézik és olvassa a telefonjában a híreket, vagy már nincs itthon, mert elment dolgozni. Éppen ezért nem aggódtam túlságosan, ruhát sem vittem be magammal, csak egy tiszta fehérneműt, hogy azért ha mégis bekövetkezne a félelmem és a férfi megjelenne, legalább ne teljesen meztelenül jelenjek meg a szobában. Becsuktam a fürdő ajtaját csak a kilinccsel, mert kulcsot nem találtam hozzá a kezdetektől fogva és gyorsan ledobtam magamról a bugyimat és a hálós, átlátszó felsőt. Megnyitottam a vizet és kellemesen hűvösre állítottam, hogy felfrissüljek ténylegesen.

-----------

A fekete-bézs fehérneműmben léptem ki a fürdőmből és azonnal a gardróbomhoz mentem, ami szinte egy kisebb szobát alkotott az eredetin belül. Beléptem a helyiségbe, ahol körbefogtak a ruháim és körbesétáltam, hogy kiválasszam az aznapi viseletemet. Sosem áldoztam rá túl sok időt, hiszen senki nem látott a négy fal között, Jungkook pedig nem igazán érdeklődött a kinézetem felől, hiszen ő választott magának évekkel ezelőtt és elmondása szerint hű maradt a saját döntéséhez és mindenáron így marad minden az idők végezetéig, amíg élünk. Így hát érdektelenül elvettem egy fekete, fehér mintás rövidnadrágot az egyik polcról és hozzá választottam egy szintén fekete-fehér, pillangós ujjatlant.

Esküdj!  /BTS-JK/Where stories live. Discover now