62.

3.6K 246 20
                                    

*Jungkook POV*

Még mindig nagyon jó kedvem volt, ahogy elbattyogtam az ágyig a zuhanyzás után. A pár órával ezelőtti kis játékunk meghozta a jókedvemet és egyszerűen nem tudtam nem mosolyogni. MinJi annyira ártatlan gyermeki lélek volt még mindig, hogy egyszerűen féltem bemocskolni őt. Annyira aranyos volt, ahogy menekült előlem és ahogy tényleg azt hitte, hogy van esélye ellenem nyerni, hogy nem tudtam mást, csak nevetni a túláradó aranyosságán. Amikor elkaptam, éreztem a heves szívverését, ami még jobb kedvre derített, hiszen még azután is, hogy ennyit szaladt előlem, teljesen jól kivehető volt a változás, amit akkor produkált a szívverése, amikor a falhoz szorítottam. Sokkal erőteljesebb és kivehetőbb volt, mint a szaladás utáni gyors, egyenletlen ketyegés. Lehajoltam hozzá, de egyszerűen nem tudtam megcsókolni. Akartam, de mennyire akartam, te jó ég. Szinte már morogni volt kedvem, annyira fájt visszatartani magam, de nem ott akartam. Nem ott és nem úgy. Azt akartam, hogy kényelmes legyen neki és ne egy heves csókcsata legyen az első élményéből. Így is félő volt, hogy annyira újszerű élmény lesz neki, hogy levegőhiányban fog szenvedni, és erről tenni is akartam, éppen ezért nem lett volna előnyös úgy neki állnom, hogy már eleve zihál és alig kap levegőt a sok futkározástól. De még nem volt vége a napnak, de mennyire, hogy nem. Ennyivel nem ússza meg, az biztos, főleg most, hogy tudom, mennyire nem ellenkezik ő sem. Semmi ellenállást nem mutatott sem a nappaliban, sem azon a folyosón, így már bátrabban vágtam bele az egészbe és ha csak egy aprócska szájra adott puszit, de akkor is meg akartam szerezni aznap este.

Kényelmesen befészkeltem magam a takaró alá és a derekamig húztam a paplant, mert elég meleg volt ahhoz, hogy ne kelljen bebugyolálnom magam nyakig. Szokásomhoz híven felemeltem a jobb kezem, hogy némán jelezzek a lánynak, hogy bújjon közelebb. MinJi-nek sem kellett kétszer mondani, mint aki csak erre várt, fogta magát és a saját takarója alól az enyém alá csúszott. Lábait összegubancolta az enyémekkel és jó szokásához híven annyira közel nyomult hozzám, hogy majdnem felnyögtem már ekkora gyönyörtől is. És akkor így legyek teljesen nyugodt. Megvártam, amíg kényelmesen elhelyezkedik és akkor visszatettem rá a kezem. Kezemet a hátára tettem és lassan elkezdtem simogatni. Éreztem, ahogy a vékony, átlátszó háló felsője gyűrődve ad eleget a rajta bóklászó kezeimnek, amit nem is nagyon bántam, hiszen minden nagyobb mozdulattal kicsit feljebb emeltem a felsőjét. Lassúakat és mélyeket lélegeztem, hogy nyugtassam magam, akárcsak egy hisztis gyereket. MinJi jólesően, nagyokat lélegzett, ahogy tetszett neki a kis simogatás. Kicsit lazítottam az ölelésemen és alig észrevehetően, de lejjebb csusszantam, hogy egy vonalban legyen az arcom a lányéval. Ő kérdőn nézett fel rám egy pillanatra, majd elmosolyodott. Én nem hagytam abba a cirógatását és közben áhítattal néztem az angyali arcát és a le-lecsukódó szemeit.

- Jól esik? - Suttogtam kettőnk közé.

MinJi kicsit felemelte a fejét és nagy levegőt kellett vennem, mert pont olyan szögben nézett rám, hogy ha egy kicsit megnyújtom a nyakam, akkor gond nélkül a számat az övére tapaszthattam volna. A lány elmosolyodott és fáradtan rám nézett.

- Nagyon - Válaszolt.

Mosolyogva fogadtam a választ, ami a meleg levegővel már a számra érkezett. A következő simításnál, ahogy felvittem a kezem, nem álltam meg a lapockáinál, hanem tovább toltam az ujjaimat, bele a hajába a tarkójánál. Ez a mozdulat egy halkabb hümmögést váltott ki belőle és ismét rám nézett. Ismételten elmosolyodtam, ahogy a szemébe néztem. Kihúztam a kezem a hajából és ismét az ujjaim közé vettem a tincseit, de most elölről. Hátrafelé fésültem a hosszú, selymes loboncát, amit ő lecsukódó szemekkel élvezett. Annyira jó volt látni, ahogy egy ilyen apró dolog is így fel tudja vidítani és le tudja nyugtatni. Vettem egy mély levegőt és megállítottam a kezem, éppen, hogy elmerítettem a sűrű tincsekben. A még kilógó hüvelykujjammal apró vonalakat húztam a sima bőrére és lágyan simogattam őt. MinJi kinyitotta a szemét és felnézett rám. Nem akartam tovább várni, nem tudtam. A mosolyom visszahúzódott és egy utolsó, nyugtató lélegzetet vettem, hogy valóban ne legyek nagyon durva vele és megértsem, hogy ha le akar állítani. Felemeltem a fejem és kicsit előre dőltem. A testemmel is mozdultam, amivel a lányt arra késztettem, hogy a hátára forduljon. Nem engedtem magunk közé több távolságot, mint ami eddig is volt, így alig pár centi választott el a telt ajkaktól, amikért eddig esedeztem. El.szakítottam a tekintetem a szájától és engedélykérőn a lány szemeibe néztem. Kis félelem csillogott bennük, de rendkívüli többletben volt az izgalom és az akarat fénye. Bal kezemmel, amin eddig csak támaszkodtam, lenyúltam a lány kezéért és felemeltem azt, hogy lassan utat mutassak neki és a nyakamba akassza. Értve, hogy mit szeretnék, a másikkal is követte a mozdulatot, én pedig kényelmesen visszatámaszkodhattam a matracra a feje mellé. Lassan lehajoltam és automatikusan mélyebbre fúrtam a kezemet a hajában, hogy kapaszkodót keressek a túláradó érzelmeimnek. MinJi szorítása is erősödött a nyakamon, aminek nagyon örültem, hiszen szinte már ő húzott lefelé magához. Egy utolsó, nyugtató lélegzet után már nem gondoltam semmire, a sötétség átvette az uralmat az agyamban. 

*MinJi POV*

Lehunytam a szemeimet és megpróbáltam nem arra koncentrálni, hogy a levegő olyannyira felhevült, hogy alig tudom beszippantani és hogy a szívem majdnem kiugrik a helyéről. Nem is volt időm, az agyam kikapcsolt és hatalmas örömmel adta át magát az érzésnek, ami feltört bennem, amint Jungkook ajkai az enyémekhez értek. Szinte szikra pattant bennem, mintha áram rázott volna meg a semmiből. Hirtelen meg is szédültem egy másodpercre, annyira elfogott a heves érzés. Karjaimat boldogan öleltem a nyaka köré és húztam még közelebb őt magamhoz, nem akarva, hogy eltávolodjon tőlem. Az ujjai szorítása a hajamban kellemes bizsergést adtak a fejbőrömnek, ami fokozta a hatást. Egy kicsit elhúzódott, de szinte még fel sem fogtam, hogy az ajkai leszálltak az enyémekről, már újból ott termettek és egy újabb csókkal jutalmaztak meg, ezúttal kicsit erősebben. Jungkook lassan megmozdította a száját, mire én egy kicsit megijedtem és erősen megszorítottam a férfi nyakát. Jungkook egy kicsit eltávolodott, de még mindig éreztem, ahogy a szája az enyémhez ér.

- Nyugalom - Suttogta a számra. 

Óvatosan megnyaltam a számat, hogy az övéhez ne érjek a nyelvemmel és bólintottam egyet. Jungkook halványan elmosolyodott és visszahajolt a számra. Megismételte a mozdulatot és immáron tükörként követtem minden mozdulatát. Nem tudtam, hogy mit hogyan kell csinálni, de annyira jó érzés volt, nem akartam, hogy befejeződjön. Jungkook aprókat mozdított a fején, ezért volt, hogy csak az alsó ajkamat csókolta, volt, hogy az egész számat birtokba vette.  Új volt minden, varázslatos és annyira jó, hogy nem hittem el, hogy egy ilyen aprócska mozdulattal ennyi gyönyört lehet csempészni az életünkbe. 

*Jungkook POV*

Alig bírtam ki, hogy ne gördüljek a hátamra és húzzam magamra, hogy úgy csókoljam tovább. Így is nagyon élveztem és nem akartam telhetetlen lenni, csupán már nagyon akartam őt. De ez is valami fantasztikus érzés volt és egy pillanatig elgondolkodtam, hogy mehetek e tovább, de ahogy szoktam, mielőtt végiggondoltam volna, máris cselekedtem. Megcsókoltam az alsó ajkát és egy apró csíkot húztam a nyelvemmel rajta, engedélyt kérve tőle a további gyönyörökre és az eddigieknek az elmélyítésére. Semmi ellenkezést nem kaptam, így a nyelvemmel is felfedező útra indultam. MinJi kicsit megszeppent, ami várható volt, de hamar belement a játékomba és nagyon is ügyesen csinálta. Óvatosan ízlelgettem, még nem akartam nagyon durva lenni vele, pedig már igazán a határán táncoltam. Ő is még gyakorolgatva, bemelegedve csatázott a nyelvemmel, egyre bátrabban, egyre mélyebbre engedve engem, hogy minél jobban megízlelhessem a csodát, amibe végre beengedett. 

Levegőhiány miatt elengedtem az ajkait, de nem mentem túl messzire, még nem tudtam. Apró csókokat és hosszabb, szájra adott puszikat hagytam még az ajkain, mielőtt végleg fel tudtam adni. Boldogan néztem le rá és kihúztam a kezem a hajából. Megsimogattam az arcát és egy mosolyt villantottam rá. Ő is viszonozta és lassan lecsúsztatta a kezét a nyakamról. Tenyerei út közben megálltak az arcomon és párat simított rajta, mielőtt végleg elengedett volna.

- Aludjunk - Suttogtam örömmel teli hangon, holott annyi adrenalint szabadított fel bennem ez az aprócska csók, hogy biztos voltam benne, hogy még nem fogok tudni elaludni egy jó ideig, akárhogy is holnap munka van meg korai ébredés.

MinJi bólintott egyet.

- Jó éjt! - Köszönt el mosolyogva.

- Most már az lesz - Feleltem.

Egy utolsó, aprócska csók után végre visszafeküdtem az eredeti pozíciómba és MinJi is kicsit szégyenlősen, mosolyogva takarta el az arcát, belebújva a mellkasomba. Halkan felnevettem és megingattam a fejem a kislányos viselkedésén. Közelebb húztam magamhoz és egy elégedett és megkönnyebbült sóhaj hagyta el a számat. Végre.

Esküdj!  /BTS-JK/Where stories live. Discover now