Nagyon szépen köszönöm a támogatást mindenkinek, amit a történet alatt kaptam. Köszönöm a szavazatokat és a kommenteket, amik segítettek abban, hogy folytassam és hogy tudjam, hogy érdekel titeket a sztori. Köszönöm az út közben beérkezett díjakat, amikkel mostanra már 15 (!!!!!) Díjjal gazdagítják a sztorijaimat.
Mivel nagyon sokan voltatok kíváncsiak a történet hátterére, úgy gondoltam, megosztok veletek néhány érdekességet. :)
1. Sokan kérdeztétek az új részeket és hogy mikor jönnek. Nem tudtam soha időt mondani, mivel nincsenek egyik történetemnél sem előre megírt és talonba elmentett részek, amiket publikálhatok, ha nincs időm írni. Amikor akadt egy kis szabadidőm, leültem a géphez és írtam nektek :)
2. Sosem tudom, hogy mi lesz előre a fejezetekben. Amikor elkezdek írni, az első mondat után sincs gőzöm, hogy éppen miről fog szólni a rész, csak írom, ami eszembe jut. Lehet, hogy egy ötletem van, de nem biztos, hogy írás közben azt tényleg meg is valósítom, mert éppen a szereplők cselekedetei más felé vitték az agyam.
3. Eredetileg J-hope sztorit akartam írni, mivel nagyon sokan kértétek, de végül úgy döntöttem, hogy ez a karakter jobban illik Jungkook-hoz.
4. Naponta legalább tízszer néztem meg a profilomat, hogy szemmel tudjam tartani a szavazatokat és a kommenteket, hogy mindenkinek tudjak válaszolni és elmondani, hogy IMÁDLAK TITEKET ÉS KÖSZÖNÖM!
5. Az éppen írt karakterhez lementek mindig néhány képet (Most Jungkook), és ha végképp nincs ihletem, megnézek egy képet és az azon látott ruhákból, arcból, kifejezésekből kezdek el írni.
6. A sztori alap ötlete, hogy Jungkook elraboltatja a csajt már gyerek korában onnan jött, hogy éppen néztem a Gyilkos Elmék c. sorozatot és egy ehhez hasonló részt láttam :D Gondoltam átírom egy kicsit és alakítok a sztorin, végül ez lett belőle.
7. Volt olyan nap a nyáron, amikor semmi dolgom sem volt, hogy reggel nyolctól írtam nektek a részeket és hajnal egykor kapcsoltam ki a gépet. Közben csak ebédeltem és néha tartottam mosdószünetet, annyira belefeledkeztem az írásba. De legalább rész-áradatot tartottam nektek.
És még egyszer nagyon szépen köszönöm a visszajelzéseket, a megtekintéseket és a szavazatokat! Ha bármi kérdésetek van, nem ölök, nyugodtan írjatok rám :) <3
YOU ARE READING
Esküdj! /BTS-JK/
Fanfiction" - Esküdj! - Szűrte az összeszorított fogain keresztül a férfi. Álltam szigorú tekintetet és igyekeztem nem mutatni a félelmemet, pedig belül reszkettem, akár egy magára hagyott kiskutya a téli hidegben. - Beteg vagy! - Köptem a szavakat. " Jeon Ju...