Nem tudtam, hogy mit csináljak. Tegnap este, miután rákerestem az együttlétre és a szex csodálatos világára, nagyon biztos voltam magamban, hogy akarom. Viszont ahogy eljött az este és már majdnem kiléptem a fürdőből meztelenül, hogy a már az ágyban várakozó férfit meglepjem magammal, elszállt a bátorságom és egyszerűen nem tudtam megtenni. Túl félénk voltam én még ehhez, hogy saját magamtól ekkorát lépjek, ezért úgy döntöttem, hogy legközelebb hagyom, hogy Jungkook intézze a dolgokat és kezdeményezzen, ahogy mindig is. Azt akartam, hogy ő mutasson meg mindent, hiszen rájöttem, hogy attól, hogy pár sort olvastam róla, nagyon nem tudok az egészről semmit sem. Ugyanúgy tudatlan vagyok és kezdő ebben a témában. Tudtam, hogy nem lesz nagyon kellemes, vagyis sejtettem, de akkor is akartam. Szerettem a férfit és bíztam benne, abban is biztos voltam, hogy vigyázna rám, ha tényleg erre kerülne a sor, és semmiért nem kellene aggódnom.
Ami az agyamat illeti, két napja nem bírok elszakadni a romantikus filmektől és mindenhonnan gyűjtöm az anyagot, hogy mit kell mondani, hogyan lehet felkorbácsolni a másik érzéseit és hogyan érjek hozzá a másik félhez. Tátott szájjal ültem a kanapén és szinte már előre estem, úgy figyeltem, előre hajolva a tévé felé. Szerintem néha kiszáradt a szám, majd a következő pillanatban alig tudtam lenyelni a nyálamat a képsorok váltakozása miatt. A szemem már néha fájt, ahogy pislogni is elfelejtettem, de nem vettem észre, csak pilláztam párat és ugyanúgy, nyitott szemekkel figyeltem tovább.
*Jungkook POV*
Megnyaltam a számat, ahogy beértem a nappaliba. MinJi észre sem vette az érkezésemet, nagyon bele volt merülve a filmbe, amit éppen nézett. A kényelmetlen, előre hajtott pozíciójából most lassan hátradőlt és kényelmesen a dívány háttámlájának támasztotta magát, de a szemét nem vette le egy másodpercre sem a falra függesztett, hatalmas képernyőről. Halkan letettem a táskámat és kigomboltam az öltönyömet, hogy kényelmesebben tudjak lélegezni és ne legyen annyira szoros a ruhám. Finoman lecsúsztattam a vállamról az anyagot, ami aztán magától leesett és az ujjaim végén megfogtam, hogy ne essen a földre. Gondosan felakasztottam a kelmét a kissé mögöttem lévő fogasra, aztán visszafordultam a lány felé. Lassan lépkedni kezdtem felé, mire végre észrevett. Felém kapta a fejét és elmosolyodott. Én is rámosolyogtam és már hosszabb léptekkel haladtam felé, hogy alig négy lépéssel átszeljem közöttünk a távolságot.
- Szia - Köszöntem neki.
Lehajoltam és az egyik kezemmel megtámaszkodtam a kanapén, hogy ne boruljak fel. MinJi felfelé nyújtózkodott és adott egy gyors csókot a számra. Leültem mellé és sóhajtottam egyet.
- Mi jót csináltál ma? - Kérdeztem tőle.
Megragadtam az ingemet és lassú, de határozott mozdulatokkal kirángattam a nadrágomból, hogy ne nyomjon továbbra is az elegánsan betűrt darab. Felnéztem a lányra, válaszra várva, de az ő szemei le voltak sütve és egyenesen a nadrágom tetejét fixírozta. Az alsó ajkát beharapta, ahogy nézte, hogy a fehér ingem lassan kiszabadul, felfedve néha a bőrömet a rántások miatt. Halványan elmosolyodtam és megnyaltam az ajkamat. Egyre jobban kívántam és azt láttam, hogy ő is egyre jobban akarja a dolgot. Főleg az utóbbi napokban, valahogy annyira megváltozott, sokkal érzékibb lett és vadabb, sokkal merészebb és már kertelés nélkül bámul engem is, holott azelőtt mindig vörös képpel fordult el, ha rajta kaptam, hogy rám nézett.
- Szépségem? - Szólítottam meg, hogy visszanyerjem a figyelmét, mert félő volt, hogy ha tovább nézi a nadrágomat, egyenesen szemtanúja lehetett volna a problémámnak, ami növekedni kezd, akárhányszor így viselkedik.
Felemelte a fejét, de lassan, úgy, hogy minden egyes négyzet centiméterét végig vizslatta az ingemnek és a felsőtestemnek, amit eltakart az anyag. Végül a szemembe nézett és lassan kiengedte az alsó ajkát a fogai közül, helyette pedig megnyalta a száját.
YOU ARE READING
Esküdj! /BTS-JK/
Fanfiction" - Esküdj! - Szűrte az összeszorított fogain keresztül a férfi. Álltam szigorú tekintetet és igyekeztem nem mutatni a félelmemet, pedig belül reszkettem, akár egy magára hagyott kiskutya a téli hidegben. - Beteg vagy! - Köptem a szavakat. " Jeon Ju...