82.

3K 203 3
                                    

Babócák, a sztorinak lassan vége :) Elég hosszúra sikeredett, remélem tetszett nektek ez a kis bad boy fici Jungkook-kal. A szavazatok és az ötleteim alapján egy Kwon Jiyong (G Drangon) sztorit kezdek majd el és mivel úgy láttam, hogy a misztikus vonal eléggé bejött nektek a Jimin-es történetnél, ezért még egy hasonlóval megpróbálkoznék. <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Feküdj le nyugodtan - Mosolygott rám Jungkook.

Belépett a széttett lábaim közé az ágy mellett és olyan közel sétált, amilyen közel csak az ágy matraca engedte, hogy jöjjön. Mindkét kezével az arcomra fogott és lágyan végigsimította a kipirult arcomat. Melegem volt és nem csak azért, mert még a kinti, hűvös idő ellenére a hatalmas villában még mindig elég meleg időjárás uralkodott, hanem azért is, mert Jungkook egyetlen alsónadrágban flangált előttem már vagy húsz perce. Azóta az ágyamon ültem, kis terpeszbe tett lábakkal és a matrac szélén támaszkodva, hogy minél előrébb tudjak hajolni, hogy sokkal jobban láthassam őt. Egyszerűen képtelen voltam befogadni még mindig azokat a hihetetlenül izmos combokat, amiken úgy táncoltak a feszes vonalak minden egyes lépéskor, mint egy szigorúan reformált és előadott balettelőadás táncosai a színpadon. A bicepszei meg-megfeszültek és kidomborodtak, ahogy néha a férfi a füléhez emelte a mobilját, felemelt egy-egy könyvet vagy papírt, amikkel éppen dolgozott vagy csak jó kisfiúként előre dolgozott valamivel. A szemeim szinte kiégtek már, ahogy a hasa kidolgozott kockáit fixíroztam és ha jól tudom, minden negyedik másodpercben nyaltam meg a számat, ahogy a vőlegényem levegőt vett és azzal mindig megemelkedett a mellkasa, ahogy pedig hajolgatott vagy nyújtózkodott, a hasizmai pedig úgy nyúltak meg vagy húzódtak össze a felsőtestén. És most háttal nekem sétálgat és az asztalon pakolgat valamit, mivel az utóbbi időben az én szobámban töltöttük az éjszakákat, már a sajátját nem is igazán használta. A papírjait és az aktuális munkáit is az én asztalomra halmozta, természetesen a titkos adatokat vagy az értékesebb munkáit még most is elzárva tartotta a saját szobája szekrényében. Felvett egy papírlapot az asztalon lévő nyolc közül és maga elé emelte. Közben a másik kezében lévő telefonon pötyögött és tárcsázott egy számot, hogy a keresett vagy megtalált infót a papírról át tudja adni a hívott félnek. Ez engem mind nem érdekelt, mert tátott szájjal leragadtam ott, hogy a lapockái és a hátizmainak a mozgása olyan, akár egy fűben lapuló vadmacskáé, amelyik éppen lassan kúszva cserkészi be az áldozatát. Letette a lapot és lassan felém fordult. Elmosolyodott, ahogy meglátta a tátott számat és a fészkelődő mozgásomat az ágyon, ami az ő látványától alakult ki. 

- Ezek az adatok kellenek csak - Közölte a telefonjába, miközben megfontolt és óvatos lépésekkel közeledett felém.

A szemeimet a testéről az ő tekintetébe kapcsoltam, amitől még forróbb lett körülöttem a levegő. Kicsit előrébb csúsztam a matracon és még szélesebb terpeszbe tettem a lábaimat, némán jelezve a felém közeledő egyénnek, hogy hová is szeretném, hogy érkezzen. Jungkook csak kaján félmosolyt villantott, miközben továbbra is figyelt a mobilján folytatott beszélgetésre.

- Nem kell semmi más ahhoz, hogy le tudd adni a terveket - Tájékoztatta a másik félt szigorú hanggal.

A mély és követelőző hangra apró libabőrök futottak végig a karomon, talán az ijesztő emlékek miatt, talán az intim együttlétek miatt, hiszen az ágyban is hasonlóan mély és rekedtes hangszín társul a férfi tetteihez. Nem voltam biztos benne, nem is izgatott csak tudtam, hogy nagyon tetszett. Beharaptam az alsó ajkam és ártatlanul felpislogtam rá, amikor megérkezett a szélesre tárt lábaim közé. Combjai már az én belső combomat simogatták, annyira lecsúsztam a matrac szélére. A szabad kezét, amelyikben nem a mobilja ékeskedett felemelte és a hajamba varázsolta. Határozott, de mégis könnyed és vigyázó mozdulatokkal hasította végig az ujjait a tincseim között. Az érzésre lehunytam a szemem egy másodpercre és kissé hátra billent a fejem a heves mozdulattól. 

- Figyeljen, nem fogom kiadni az ügyfelem személyes adatait ehhez - A szemembe nézett, miközben még mindig beszélt a telefonjába.

Nem tudom, hogy miért találtam ennyire felcsigázónak a tényt, hogy egy harmadik fél miatt csendben és nyugton kell tűrnöm, nehogy meghallja, még akkor se, ha egy mobil választ el és talán sose találkozok vele és gőzöm sincs, hogy ki az, akivel éppen beszél. Nem is különösebben érdekelt volna akkor sem, ha hívás közben hallgatja az éjszakánkat, mivel a jövőben soha nem találkoztam volna vele. 

Jungkook kihúzta az ujjait a hajamból és lassú mozdulatokkal az arcélemre simított és kínzóan csigatempóval haladva végigsimította a fülemtől az állam csúcsáig a vonalat, majd onnan fel az ajkaimra tévedtek az ujjai. Enyhém elnyitottam a számat, hogy még jobban élvezhessem, ahogy a nagyujjával bizsergően cirógatja az alsó ajkamat.

- Maga szerint meg kellene adnom önnek a számlám adatait azért, hogy köszönni tudjon nekem a cégnél? - Kérdezte Jungkook egy kis éllel a hangjában, ahogy kezdte elveszíteni a türelmét a beszélgetőpartnerével szemben.

Lassan lehajolt, de a szemkontaktust nem szakította meg velem. Íriszei csillogtak a vágytól, a társalgás miatt érzett türelmetlenségtől és szabadulásvágytól. Megtorpant alig egy centire a számtól és mély levegőt vett.

- Nem érdekel, ne próbáljon meg kioktatni engem olyanról, amiben nyilvánvalóan én vagyok a jobb - Morogta már kezdődő idegességgel a készülékbe.

A levegője a számra érkezett, ahogy szinte már éreztem a szikrákat kettőnk között, annyira közel volt. Kicsit feljebb fordítottam a fejem és megpróbáltam elérni az ajkait egy nagy csücsörítéssel. Halkan és óvatosan pusziltam a szájára, amit ő egy mosollyal nyugtázott. Nyugtatólag megsimogatta a számat és a homlokomra csókolt, mielőtt felegyenesedett volna. Sóhajtottam egyet elégedetlenségemben és türelmetlenül lóbáltam a lábam, miközben néztem az előttem tornyosuló férfi feszült alakját. Nem bírtam ki, egyszerűen muszáj volt megérintenem az előttem lévő felsőtestét, ami gyönyörűen díszelgett, centikre az arcom előtt. Lassan megsimítottam és óvatosan cirógatni kezdtem. Halványan köröket és mintákat rajzolgattam a kockákra, körberajzolgattam az izmait és csodáltam a bőrét. Lassan odahajoltam és egy apró csókot nyomtam a hasa aljára, az alsója fölé. Jungkook megfeszült és egy gyors mozdulattal kapta el az államat, hogy elvonszolja a fejemet magától. Szigorúan nézett a szemembe és megingatta a fejét. Én csak megvontam a vállam és mosolyogva beharaptam az alsó ajkamat, hogy sajnálom, de nem tehettem róla. Jungkook is elmosolyodott és hitetlenkedve megrázta a fejét.

- Oldja meg ennyivel! - Utasította a beszélgetőtársát idegesen, miközben lassan lehajolt hozzám, továbbra is erősen tartva az államat az ujjai között.

Kicsit elfordította a telefont a szájától és egy gyors csókot nyomott a számra.

- Három percet bírj ki még, oké baba? - Suttogta a számra és egy újabb, gyors csókot nyomott rá

Én csak bólintottam egyet türelmetlenül és hagytam, hogy végre befejezze a vitáját munkaügyben.

Esküdj!  /BTS-JK/Where stories live. Discover now