80.

3.4K 201 33
                                    

Beharaptam a számat, ahogy lehunytam a szemem. Vettem egy mély levegőt és most már megpróbáltam erőt venni magamon, hogy tényleg véghez vigyem a tervemet és ne merjek megfutamodni a kishitűségem és a félelmeim miatt. Jungkook már az ágyban volt, amíg én még gyorsan azt mondtam, hogy eljövök fogat mosni. Már rég túl voltam rajta, helyette levettem a hálóruhámat és egyetlen tangabugyiban álltam a tükör előtt. Végignéztem magamon, a vékony testemet, ami nem volt sportos, de nem volt elhanyagolt sem, a kerek melleimen és a csipkés, krémszínű bugyival takart alsó részemen. A combjaim kissé megnyúltak, mióta utoljára mustráltam magam így a tükörben és kicsit megizmosodtak, amióta sokat sétálok Jungkook-kal odakint. Megnyaltam a számat és beakasztottam az ujjam a bugyim szélébe és egy határozott mozdulattal azt is letoltam magamról. A szennyes kosárba dobtam, holott alig tíz perce volt rajtam, de nem izgatott. Most volt egy dolog, ami sokkal jobban foglalkoztatott és az a dolog éppen az ágyamban feküdt. Egy utolsó, mély levegőt vettem és kimentem a fürdőből. A szívem úgy vert, hogy azt hittem, rögtön kiesik és a lábaim is úgy remegtek, hogy minden egyes lépésnél átfutott az agyamon, hogy az volt az utolsó és összeesek. A férfi éppen a takaróját rendezgette és az ágy másik oldalán állt, amikor én megérkeztem. Előre dobott hajamat megcsavartam és idegesen játszottam vele, majd hátra dobtam, hogy ne takarjon belőlem semmit. Jungkook felnézett, ahogy meglátott a szeme sarkából, aztán mint egy lassított felvétel, úgy egyenesedett ki. Szemérmetlenül végigmérte a testemet és olyan lassan vándorolt a szeme, hogy nekem út közben vagy hatszor eszembe jutott eltakarni magam, de aztán inkább a hátam mögött összekulcsoltam az ujjaimat, hogy megakadályozzam magam ilyesmiben. A férfi lassan megkerülte az ágyat és elém állt. A szája nyitva volt egy kicsit, ahogy újból végignézett a testemen, immáron közelebbről. Szemei kikerekedtek és kérdőn néztek rám, amint visszaértek a körtúrájukról. Szinte hallottam, ahogy egy hatalmas nyel, majd egy kissé reszketeg levegővételt szív befelé.

- MinJi - Lehelte erőtlenül a nevemet.

Beharaptam az alsó ajkam és szégyenlősen lehajtottam a fejem, hogy én is végignézzek magamon. 

- Azt mondtad, ha tetszeni akarok, legyek meztelen - Suttogtam és félrebiccentettem a fejem egy kicsit.

Jungkook megnyalta a száját és az egyik kezét a hajamba vezette. Maga felé fordította a fejemet és a tekintete cikázni kezdett a szemeim között, mintha nem tudná eldönteni, mit is tegyen. Megnyalta a telt ajkait és megingatta a fejét.

- MinJi, ha most tényleg ezt akarod..

Nem hagytam, hogy befejezze, hevesen bólintottam egyet. Jungkook vett egy újabb, nagy levegőt és kihúzta a kezét a hajamból. Lágyan elmosolyodott és az ágy felé biccentett. Én szavak nélkül is értettem, felmásztam a magas matracra és kényelmesen elfeküdtem rajta, amíg vártam a férfit. Ő sóhajtott egyet és mosolyogva lekapta magáról a pólóját. Egy alsóban hagyta a testét, de nekem már így is felforrt minden porcikám, ahogy ismét láthattam a tökéletesen kidolgozott felsőtestét, az izmos combjait és a vággyal teli, elködösült szemeit. Ahogy azt már korábban is tette, saját lábaival szétfeszítette az enyémet és beférkőzött közéjük. Megtámaszkodott a fejem két oldalán és még egyszer végignézett rajtam. Élesen beszívta a levegőt, ahogy visszanézett rám és olyan hévvel kapott az ajkaim után, hogy az első másodpercben még visszacsókolni is elfelejtettem. Végül lehunytam a szemeimet és kezeimet a nyaka köré fontam, ahogy szoktam. Megpróbáltam lenyugtatni magam, hiszen nagyon izgultam és ideges voltam. Alig kaptam levegőt, amit pedig sikerült a tüdőmbe juttatnom, azt is szakadozottan a heves szívverésem miatt. 

*Jungkook POV*

Nem hittem el, hogy tényleg ezt tette velem. Bár nagyon akartam és nem ellenkezem, mégis képtelen vagyok elhinni, hogy ennyi bátorságot merített ez az ártatlan kislány, hogy ilyenre vetemedjen. Nem néztem volna ki belőle, de nem akartam visszautasítani, hiszen nagyon akartam már ezt, hogy megtörténjen.

Lassan simogatni kezdtem az oldalát, először ott, ahol már sokszor csináltam, mert éreztem, hogy szinte remeg alattam az izgalomtól. Finoman érintettem a hasát és mély levegőt kellett vennem és egy pillanatra megszakítani a csókot, ahogy többé már nem éreztem a bugyijának a gumiját, ami eddig eltántorított a tovább haladástól. Én is kezdtem érezni, hogy egyre inkább szédülök a vágytól és a vér csökkenésétől az agyamban, ami most öv alá csurgott, hogy tökéletesen érezhetővé varázsolja az akaratomat a lány iránt. Nem hajoltam vissza a csókba, nem akartam megfojtani a következő mozdulatom közben. Így is alig kapott levegőt, nem akartam tovább rontani, ahogy megmarkoltam a melleit. MinJi száját egy meglepett, halkabb sikkantás hagyta el és egy picit emelt a mellkasán az érzésre. Hagytam, hadd szokjon hozzá és levegőt is kapjon, ezért amíg simogattam őt, a számat a nyakára tapasztottam és apró, lágy puszikat nyomtam a bőrére. Annyira finom és óvatos akartam lenni, amennyire csak tudtam, nem akartam sem elijeszteni, sem fájdalmat okozni neki, hogy aztán rossz szájízzel gondoljon az együttlétekre ezután.

Már én is alig tudtam normális és kielégítő levegőket venni, ahogy a kezemmel és a számmal is egyre lejjebb haladtam a gyönyörű testén. Már meg kellett feszítenem néha az izmaimat, hogy ne vágjak rögtön a közepébe, ahogy azt én akarom. Azt akartam, hogy neki is kényelmes és jó legyen, örömmel gondoljon vissza erre és az első alkalomra és továbbra se utáljon engem.

Ledobtam magamról az alsómat, az utolsó darabot, ami még megakadályozott abban, hogy teljesen a magaménak tudjam a testét és a lelkét is. Kezeimmel örömöt okoztam neki és segítettem, hogy ne legyen annyira fájdalmas, mintha azonnal belevágnék. Élvezettel néztem a lány arcát, ami fájdalmas gyönyör grimaszába torkollott, és hallgattam azokat az elharapott és megszakadt, halk sikolyokat és sóhajokat. Már a másik kezemmel a takarót szorítottam, hogy vissza tudjam fogni magam egy picit még. Lassan befejeztem a játékomat és visszamásztam hozzá. A testsúlyomat lassan ráeresztettem a lányra és egy apró csókot nyomtam a szájára.

- Kész vagy? - Kérdeztem suttogva.

MinJi bólintott egyet és megnyalta a száját. A szemei csillogtak és reszkettek a kéjtől és a vágytól, amit nem szerettem volna elvenni tőle, ezért óvatosan tettem a dolgomat. Nagyon vigyáztam rá, hogy ne legyek kemény és gyors, ne akarjak rögtön fénysebességre kapcsolni, pedig alig bírtam ki. A szemeimet szorosan összezártam és halk, elnyomott nyögések jöttek ki az összeszorított fogaimon keresztül, ahogy lassan elmerülten a gyönyörben. MinJi fájdalmas kiáltásokkal és sziszegéssel adta a tudtomra, hogy neki még ez így rohadtul nem jó, de nekem sem lett volna nagyon sokáig az, ha most azonnal nekikezdtem volna a mozgásnak. A fejemet a nyakába temettem, ahogy izzadva vártam, hogy egy kicsit megszokja a méretemet és hozzászokjon az új élményhez és végre elindulhassak a hegyen felfelé, a csúcsig. 

Esküdj!  /BTS-JK/Where stories live. Discover now