24. "Tak na pożegnanie.."

422 14 0
                                    

      Byłam pod loftem Dereka ,równo o 15.00. Moje serce waliło naprawdę szybko ,a mój oddech był urywany. Przejechałam wzrokiem po budynku ,i biorąc uspokajający oddech ,otwórzyłam drzwi i weszłam do windy. Wjechałam nią na górę ,i nerwowo stukałam nogą o podłogę.

         Gdy winda się otworzyła ,weszłam do mieszkania. Zaczęłam się rozglądać ,lecz nikogo nie widziałam. Może zapomniał? Nagle usłyszałam kroki ,i odwróciłam się w stronę hałasu. Derek zbliżał się do mnie dość powoli.

-Przyszłaś.-rzucił ,a ja skinęłam głową.

-Więc..chciałeś mi coś powiedzieć?-zapytałam ,a brunet lekko westchnął.

-To..między nami..nie może trwać.-zająkał się lekko ,a ja spojrzałam w jego oczy.

-Co?..-zapytałam zderiozentowana.

-Nie chcę przeżywać tego samego co kilka lat temu.-przyznał.

-Oh..-mruknęłam ,i z lekko smutnym wyrazem twarzy zaczęłam rozglądać się po mieszkaniu.

-Mogę cię pocałować?-zapytał nagle ,i podszedł do mnie.

-Derek..-tylko to z siebie wydusiłam ,po czym kręcąc przecząco głową ,spuściłam ją w dół.

-Tak na pożegnanie..-przerwał mi ,patrząc na mnie.

      Po tych słowach ,czułam jak wszystko się zmienia. Zaczęłam się rozpływać w środku. Wszystkie emocje wróciły ,i przeskoczyły mi przed oczami. Do moich oczu napłynęły łzy. Spojrzałam na niego ,z lekko rozchylonymi wargami.

Pamięta..

FLASHBACK

-Muszę się zbierać Derek. Mogę zamienić się w każdej chwili.-rzuciłam ,po czym poeszłam do drzwi ,i złapałam za klamkę.

-Nie zostaniesz chociaż na chwilę?-zapytał ,a ja z uśmiechem odwróciłam się w jego stronę.

-A chcesz abym się przemieniła na środku pokoju?-zapytałam ,podeszłam do niego i złapałam jego ramiona ,po czym spojrzałam w jego oczy. Chłopak pokręcił głową przecząco ,a na jego usta wpłynął uśmiech.- Więc muszę już iść..

-Mogę cię pocałować?-zapytał ,a na moje usta wpłynął uśmiech.

-Derek..-westchnęłam spuszczając głowę w dół.

-Tak na pożegnanie..-dodał ,a ja podniosłam głowę. Patrząc w jego oczy ,skinęłam głową.

       Chłopak ujął mój podbródek ,po czym złączył nasze usta razem. Oddałam od razu pocałunek ,kładąc ręce na jego barki. Poruszaliśmy ustami w jednym, spokojnym rytmie ,oddając w tym pocałunku wszystkie emocje. Ręce chłopaka z mojej talii ,zjechały na moje biodra.
                                                    Odsunęliśmy się od siebie ,i oparliśmy o siebie czołami. Otworzyłam powoli oczy ,i zauważyłam jego zielone tęczówki. Na moje usta wpłynął uśmiech ,który chłopak odwzajemnił. Przejechał kciukiem po mojej szczęce ,po czym złożył delikatny pocałunek na moim policzku.

FLASHBACK END

           Spojrzałam na niego ,całkiem wyprana z emocji. Podeszłam do bruneta ,i spojrzałam głęboko w jego oczy. Nie wiem ,czy próbowałam coś odczytać ,lecz chciałam wiedzieć jak się teraz czuję. Położyłam swoje ręce ,na jego barki ,i przybliżyłam się do niego.

          Derek złączył nasze usta razem ,po czym jego dłonie powędrowały na moje biodra. Oddałam pocałunek ,i mocno zacisnęłam oczy. Z każdym muśnięciem naszych warg ,coraz bardziej zbierało mi się na płacz.
                                                       Odsnunęłam się od bruneta ,i spojrzałam mu w oczy. Pojedyńcza łza spłynęła po moim policzku ,z wzrok chłopaka się na nią przeniół. Gdy chciał ją wytrzeć zablokowałam jego ręke ,i spuściłam wzrok na dół.

-Do widzenia.-powiedziałam ,i się odwróciłam.

         Ze szlochem ,pobiegłam w kierunku windy. Gdy ta się otworzyła ,rzuciłam ostatnie spojrzenie Derek'owi ,i weszłam. Nacisnęłam szybko przycisk ,i odetchnęłam ,kiedy winda ruszyła. Wzięłam dwa głęboki wdechy ,aby się uspokoić ,i powstrzymać łzy ,lecz nic z tego.

Za bardzo boli..

Teach Me How To Live |teen wolf|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz