,,Promiň lásko. Nemůžu se držet na uzdě déle. Tohle je moje maximum..," řekl zastřeným hlasem. Koukal na mě divně. Jiskřilo mu v očích.
,,D-dene?" bál jsem se ho. Bál jsem se, co bude dál. Tušil jsem to, ale nechtěl jsem si přiznat ten fakt, že je to pravda.
Lehl si ke mně. Spíš se nade mnou skláněl. Ne, prosím. Já nechci. Bude to bolet. Snažil jsem se ho odstrčit.
,,Ššš, to bude dobrý. Nebude to bolet. Slibuju..," ujistil mě a políbil. Zatím jemně. Chtěl jsem mu věřit. Moc chtěl.
Nic příšerného nedělal. Jen jsme se mazlili. Líbali jsme se. Jemně. Asi to dělal proto, abych se nebál. Byl jsem mu za to vděčný.
Začal mi rukou jezdit po těle. Vyhrnul mi triko a hladil mě pod ním. Šimralo to a bylo to příjemné.
,,Mmch...," zaskučel jsem, když zavadil prsty o mou bradavku. Citlivé místo. Trochu jsem se prohnul v zádech.
Den se odtrhl od mých rtů a přesunul se níž. K mému krku. Různě mě na něj líbal a opečovával ho. Zavřel jsem oči. Bylo to velmi příjemné. Upír rukou jezdil po mém těle a druhou se opíral, aby se na mě nesvalil.
Přesunul se ještě níž. K mým klíčním kostem. Začal mě posypávat polibky. Zrychleně jsem dýchal. Nechtěl jsem jen tak ležet jako hadrová panenka, takže jsem ho hladil po zádech. Dokonce jsem se odhodlal mu zajet rukou pod triko a hladit po nahé kůži. Zamručel mi do krku. Asi se mu to líbilo.
Odtrhl se ode mě a sundal si triko. Prohlížel jsem si ho. Je krásný. Vypracované břicho, reliéfní hruď, výborná záda na dotek a krásná postava celkově.
,,Jsi nádherný," oznámil jsem mu. Ano, vzmohl jsem se na kompliment. Den se na mě usmál a dal si mojí ruku na jeho hruď.
,,Ale ty krásnější," odpověděl mi a pohnul mou rukou, aby mohl cítit jeho svaly. Zrudl jsem. Je tak krásný. A co bylo zajímavé, že ta krása je moje. Že držím srdce majitele této krásy. Že tahle krása mě miluje. A miluju já jeho?
Den se ke mně nahnul a sundal mi triko. Hltal mě pohledem. Sklonil se ke mně a začal posypávat polibky. Užíval jsem si to. Líbilo se mi, jak o mě pečuje. Zajel jsem mu rukou do vlasů a přitáhl si ho blíž. Jeho hruď se dotýkala mého břicha. Měl rozpálenou kůži jako já. Rukama přejížděl po mém těle a zkoumal ho na dotek. Měl jsem přivřené oči blahem a snažil jsem se zklidnit svůj dech. Marně.
Ucítil jsem upírovu ruku na mém rozkroku, chtěl jsem se na něj podívat, ale v ten okamžik jsem se zaklonil. Den mi ho zmáčkl. Začal se mi zvedat. Den mě nepřestával posypávat polibky a pořád mě držel za rozkrok. Povolil stisk. Druhou rukou se natáhl k mé bradavce, přejel po ní prstem a současně mi zmáčkl rozkrok.
,,Ah!" prohnul jsem se zase v zádech a vzdychl. Ten zvuk se zadržet nedal. Musel jsem křečovitě zavřít oči. Zvedl se mi.
Upír se přesunul rty výš k mé bradavce a začal ji laskat jazykem. Přejížděl jsem mu jednou rukou po zádech a druhou po hrudi a břiše. Stálo mě hodně sil, abych nevzdychal kvůli tomu, jak se staral o mou bradavku.
Po chvíli se odtáhl a šel mi rozepnout kalhoty. Slastně jsem zamručel. Svoboda. Už mě netlačily kalhoty, ale pořád jsem na sobě měl boxerky. Chtěl jsem se jich zbavit. Pohlédl jsem dolů. Den měl taky už slušnou bouli v kalhotách. Sjel jsem mu rukou k poklopci a otevřel ho. Vysvobodil jsem ho. Slastně zamručel. Sundal si kalhoty úplně a hodil je někam na zem. Hned se vrhl ke mně a přesněji k mým rtům. Políbil mě a hrál si s mým jazykem. Spíš jsme válčili jazyky. Den mě dráždil rukou na rozkroku. Různě ho mnul a masíroval, takže jsem mu mručel slastně do polibku.
ČTEŠ
Jizvy
FantasyMé jméno je Loren a žiji ve světě magie a harmonie. Jenže i tady se stávají příšerné věci. Dostal jsem se do příšerné situace a snažím se z ní dostat. Ještě mi 'pomáhají'mé jizvy na zádech, ale o těch potom.