,,N-ne, prosím. Sám se o to p-postarám," dal jsem jeho ruku pryč a zakryl jsem si obličej. Tak ponižující. Stoupl mi. Na Dena. Na jeho pohyby a dráždění. Měl jsem chuť mu dát do držky, ale z nějakého důvodu jsem to neudělal.
Den mi sundal kalhoty a nechal mě jen ve spodním prádle. Sundal mi ruce z obličeje. Zavřel jsem křečovitě oči, abych ho neviděl. Ty mi neotevře.
,,Rene, prosím. Chci ti vidět do očí. Nezakrývej se, prosím," zažadonil. Pomalu jsem otevřel oči. Den mě políbil a sklonil se níž. K levé bradavce. Prohnul jsem se v zádech, když se jí dotkl jazykem.
,,Ah, ne-nedělej t-to," poprosil jsem ho. Bylo mi trapné tady vzdychat. Den mě ale neposlouchal a olízl mi bradavku ještě jednou. Zavřel při tom oči, jakoby se na to soustředil. Kroutil jsem se pod ním, ale Den mi v tom zabránil tím, že si na mě víc lehl. A stehnem se otřel o moji bouli v boxerkách.
,,Mhah, Dene!" zaskučel jsem. Bylo mi jedno, že to zašlo daleko. Udělám tím radost nejen upírovi, ale v nějaké míře i sobě. Nedojde k samotnému sexu, to mu nedovolím, nejsem na to připraven, ale tohle bych podstoupit mohl.
Den mému skučení nevěnoval pozornost. Věnoval se mé bradavce a levačkou mi mnul tu druhou. Bylo to sakra příjemné. Nikdy bych neřekl, že zrovna tohle je moje slabé místo.
Z myšlenek mě vytrhl Den, který mě kousl a štípl za bradavky zároveň. Prohnul jsem se automaticky v zádech slastí. Den nechal bradavky na pokoji a dělal mi mokrou cestičku k boxerkám. Sevřel jsem v pěsti prostěradlo a čekal jsem, co bude dál. Zrychleně jsem dýchal. Bušilo mi srdce. Erekce bolavě tepala a žádala si o pozornost.
Den mě vysvobodil z boxerek, na což jsem úlevně vydechl. Vzal mě levou rukou za chloubu a pomalu pohyboval nahoru a dolů. Pravou rukou si zajel do boxerek a začal laskat sebe.
Nikdy jsem nic podobného necítil, takže jsem se prohnul v zádech jako luk, div že mi nepraskla páteř. Den se sklonil ještě víc a olízl špičku, jakoby ochutnával její chuť. Z mého hrdla se vydrala smíšenina sténání a vzdychání. Den mě olízl ještě jednou a zase jsem na to reagoval vzdechem.
Vzal si špičku do pusy. Stiskl rty a pohyboval různě jazykem. Kroutil jsem se slastí. Neměl jsem vůbec výdrž. Proč taky, když jsem se ani jednou v životě neudělal. Viděl jsem, jak Denova pravá ruka se rychle pohybuje. Nesténal. Maximálně mručel. Jak to dělá, že je tak tichý?
Pohnul hlavou o něco níž a hned zase zpět. Nezapomínal na jazyk. Zaťal jsem ruce ještě víc do pěstí. Pohnul hlavou znovu, takže si vysloužil ode mě dlouhé zasténání. Ani jsem nevěděl, že můj hlas je na něco takového schopen.
Upír udal pomalý rytmus. Kroutil jsem se slastí. Už jsem to cítil. Skoro už budu. Musím na to upozornit Dena. Ale přes vzdechy to nejde. Asi budu muset, i když to bude znít strašně.
,,De-dene... já-ahh... j-já u-už... skoro... bu-budu," bože, to bylo tak ponižující. Oproti Denovi, který pohyboval rukou na max docela dlouhou dobu, jsem neměl vůbec výdrž. Přišlo mi to strašně trapný. A co víc, že se poprvé udělám jen s jeho pomocí. Když jsem ještě nechodil do akademie a měl jsem takový problem, tak jsem se bál na sebe sáhnout. Z nějakého neznámého důvodu jsem se prostě bál.
Den zrychlil. Ne o moc, ale zrychlil. Zdaleka to nebylo tempo jeho pravé ruky, ale stejně mě začaly odolávat křeče. Snažil jsem se to zadržet. Opravdu jsem se o to snažil, ale ono to prostě nešlo.
,,Deneee!" prohnul jsem se v zádech a zaklonil jsem hlavu. Den taky zamručel, takže jsem poznal že se udělal taky. Pustil moji chloubu z úst. Podíval jsem se na něj. Byl celý od mé nadílky.
,,Proboha, co jsem to udělal?!" začal jsem se hrabat v nočním stolku pro kapesník. Když jsem ho našel, vytřel jsem Denovi obličej. Usmíval se na mě. Utřel si pusu a políbil mě. Myslel jsem, že sperma chutná hořce, ale v Denraarově puse jsem cítil jen sladkou pachuť.
,,Jsi moc sladký. Stejně, jako tvůj pach. Miluju čokoládu," oznámil mi. Propůjčil jsem mu kapesník, aby si vytřel břicho od své nadílky a lehl jsem si. Byl jsem unavený. Orgasmus mi dal zabrat. Nechal jsem Dena, ať si lehne ke mně a natiskne se na mě.
,,Bylo to úžasné. Jen jsem nečekal, že budeš tak brzo. Nemáš výdrž," oznámil mi do ramene. Dobře, že mě neviděl, protože jsem se změnil na rajče. Takové zralé a červené.
,,No.. já... vlastně...," nevěděl jsem , jak to ze sebe vysoukat. Bál jsem se, že se mi začne smát. Zakryl jsem si obličej rukama.
,,Neříkej mi, že tohle bylo tvoje poprvé," zavrněl a objal mě pevněji kolem pasu. Nechtěl jsem mu lhát, takže jsem maličko kývl. Zavřel jsem křečovitě oči. Teď to přijde. Bude se mi smát.
,,Chceš říct, že do té doby jsi byl naprosto nevinný, že jsi na sebe ani nesáhl?" zeptal se. Neslyšel jsem smích nebo pobavení v jeho hlase. Byl naprosto vážný.
,,Jo..," odpověděl jsem mu. Nemusel jsem ho ani vidět, abych poznal, že strnul. Objal mě ještě silněji a zabořil mi nos někam mezi rameno a krk.
,,Takže jsem ti způsobil první orgasmus, výborně," pochválil se. Červenal jsem se ještě víc, než před tím, jestli to jde.
,,N-nemluv o tom!" napomenul jsem ho. Bylo mi trapné se s ním o tomhle bavit. To slovo v mysli a nahlas zní úplně jinak. Způsobil mi moje poprvé a ještě o tom mluví. Jestli bych měl ještě síly, dal bych mu pohlavek.
,,Jsem rád. Ukážu ti všechno a bude se ti to líbit, věř mi. A tohle si někdy zopakujeme. Jsi neskutečně sladký. Čokoláda je moje nejoblíbenější příchuť. A jaká je tvoje?" vyhrnul ze sebe. Nad posledním jsem se zamyslel. Jakou příchuť zmrzliny jsem měl nejraději, když jsem byl malý?
,,Máta," odpověděl jsem mu. Vzal si moji bradu a natočil k sobě. Jemně mě políbil. Dlouze. Líbilo se mi to.
,,Tak máš štěstí, protože prý voním po mátě," poznamenal a přitáhl si mě k sobě blíž. Pomalu jsem začal usínat, ale vzpomněl jsem si na jednu věc. Přemýšlel jsem, jak to říct.
,,Dobrou noc, zlato," ano, řekl jsem mu zlato. Chtěl jsem ho tím potěšit. Asi se mi to povedlo, protože si mě natiskl k sobě ještě blíž, až jsem se divil, že to ještě někam šlo.
,,Dobrou, lásko. Miluju tě," zamumlal a usnul.
ČTEŠ
Jizvy
FantasiMé jméno je Loren a žiji ve světě magie a harmonie. Jenže i tady se stávají příšerné věci. Dostal jsem se do příšerné situace a snažím se z ní dostat. Ještě mi 'pomáhají'mé jizvy na zádech, ale o těch potom.