Odměna

395 23 0
                                    

Když jsme vešli do pokoje, vzpomněl jsem si na to, co jsem si slíbil. Že mu dám. Jáj, já nechci, ale budu muset. Slíbil jsem si to. A já sliby plním, takže jsem se z toho nijak vykroutit nemohl. Tolik pro mě dělá, tak bych mu to mohl dovolit. Vzal jsem nenápadně lubrikant do kapsy, aby ho pak nemusel nikde hledat ani hrabat.

Políbil jsem ho. Začal jsem nevinně, aby nepoznal, na co se chystám. Hned mě objal kolem pasu a zapojil se do polibku. Pohladil jsem ho po tváři a to gesto působilo klidně, ale nebyl jsem vůbec klidný. Bál jsem se a styděl se. A je mi jedno, že jsme to už dělali! Stejně se toho bojím a nepřestanu se bát! Pořád tu byla šance, že mě natrhne. Nemyslím si, že je tak neopatrný, ale stejně mě ten slizký a lepkavý pocit strachu ovládal.

Najednou se ode mě odtáhl. Díval se mi do očí a držel kolem pasu. Mírně se na mě usmíval svým milým a nenuceným úsměvem, který mám ze všech jeho úsměvů nejradši.

,,Copak, copak?" úsměv se mu najednou změnil v úšklebek a v jeho očích jsem zahlédl jiskřičky, ,,Něco se mi na tobě nelíbí... Něco mi chceš říct?"

Jak. To. Že. To. Zjistil?! To je to na mě tak okatě poznat? Nedával jsem nic najevo, ale vevnitř můj pokerface mi chtěl zamávat ručičkou a jet na dovolenou, protože to už pomalu nezvládal.

,,Ne, proč?" řekl jsem naprosto klidně a držel jsem se, abych nezrudl jak zralé rajče. Budu klidný. Nádech a výdech. Nic nepozná. 

,,Opravdu? A co tohle?" zeptal se a stáhl ruku k mojí kapse. Najednou jsem tam cítil prázdno a mně všechno hned došlo. Lubrikant. Viděl mě, jak si ho dávám do kapsy. Pokerface odjel na dovolenou  můj obličej se změnil z tělové barvy na rudou. Nevydržel jsem jeho pohled, takže jsem uhnul pohledem. Vlasy mi spadly do obličeje, čímž mě zakryly.

Den mi odhrnul vlasy a políbil na tvář. Spíš mi doslova vlepil pusu na tvář. Pořád jsem se na něj nedíval, protože mi to bylo trapný. Vzal mě nekompromisně do náruče a nesl do ložnice.

,,Pusť mě. Jsem těžký," namítl jsem. Den jen pokrčil rameny. Nevšímal si mého protestu a nesl mě dál.

,,Řekl jsem, ať mě pustíš," zavrčel jsem. Jestli to na něj nejde normálně, tak holt musím vrčet.

,,Smolík," odpověděl mi nenuceně a položil na postel. Trdlo, já ho přerazím.

Nestihl jsem nic udělat, jak si na mě Den lehl. Uvelebil se mezi mýma nohama. Cítil jsem celou jeho váhu. Začal mi hýčkat krk polibky. Trochu jsem naklonil hlavu na stranu, aby měl víc prostoru. Bylo to příjemný, tak jsem se nechal. Líbal mě na krku od ucha až k ramenu. Zajel mi jednou rukou pod triko a vyhrnul ho.

,,Můžu?" pošeptal a pohlédl mi do očí. Kývl jsem. Co na mě neviděl? Stejně jsem byl u moře bez trička, tak co.

Sundal mi tričko a pohladil hrudník. Posadil se a zkoumal mě rukama a pohledem. Po chvilce si na mě zase lehl, ale o něco níž. Olízl mi bradavku. Zavřel jsem oči, protože jsem spatřil jeho pohled, jak mi zkoumal výraz v obličeji. Nevěděl jsem, jak se u toho mám tvářit, takže jsem jednoduše zavřel oči a povolil všechny svaly na obličeji kromě těch, co mi držely zavřenou pusu.

Cítil jsem všechno intenzivněji, když jsem měl zavřené oči. Cítil jsem tlak pod mými zády, jak tam měl ruku. Cítil jsem jeho váhu na sobě. Cítil jsem jeho jazyk, jak o mě pečoval. Spíš o moji bradavku.

,,Hmmmf..," zadržel jsem vzdech. Pohnul nohou a otřel se o můj rozkrok, který pomalu, ale jistě nabíral velikost.

Přesunul se k druhé bradavce. Pro změnu ji začal sát. Bylo to příjemný a nutilo mě to trochu vzdychat nebo alespoň mnučet, ale zadržoval jsem to.

JizvyKde žijí příběhy. Začni objevovat