- Benden o kadar kolay kurtulamazsın.
Omzumdaki kolunu çekip kucağıma düşmesini sağladım. Başımı saçlarının arasına gömerken sıkıca boynumu tutup beni öptü.
- Bu kadar hızlı olmanı beklemiyordum. Bir an yetişemeyeceksin diye çok korktum.
- Sen.. ne yapmaya çalıştığımı biliyor muydun?
- Evet. kan yeminini bozduktan sonra tuhaf bir şeyler oldu. Sanki David'in bildiği tüm bilgilere bir anlığına sahip oldum.. süre bitmeden onu öldürmen gerektiğini biliyordum.
- Başardım.
- Evet başardın.
Beni bir kez daha öptüğü sırada Colin kapıyı itip içeri girdi.
- Iyk hemen başlamışsınız birbirinizi yemeye.
Adena gülümseyerek karşılık verdi.
- Seni de görmek güzel Colin.
Ayağa kalkmasına yardım ettim ve beraber eve çıktık. Adena koltuğa oturduğunda ona bir bardak su getirdim ve üçümüzde koltuklara yığıldık. 1 günden az bir sürede David tam planlanıldığı şekilde olmasada ölmüştü..
Saçlarımı geriye itip Adena'ya baktım. Gözlerini kapatmış derin bir nefes alıyordu.
- Peki şimdi ne olacak?
- Sanırım bir süre nefes alabileceğiz.
Haklıydı. Beynimizi david'i öldürmeye programlamıştık ve şimdi sanki biraz.. boş geliyordu. Sakın şikayet ettiğimi sanmayın. Sonunda nefes alabilmek güzeldi.. colin ayağa kalkıp bize baktı.
- Ben İrina'ya haber versem iyi olacak.
- Şey Colin..
- Efendim Adena?
- Ona söyleme tamam mı? Planın ilk başarısız olduğunu. Boşuna endişelenmesinler.
- Peki.. görüşürüz.
Colin gidince Adena bana bakıp gülümsedi ve oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. Bacaklarını kucağıma alıp onu öptüm..
- Bir an başaramayacağını düşündüm.
- Sadece bir an mı?
- Evet sadece bir an. Sonra kendime saçmalama dedim.
- Neden?
Başını kaldırıp bana baktı ve yanağındaki elimi tuttu.
- Çünkü sen Aaron'sun.
Güldüm. Bir an için bende korkmuştum. Ama şimdi. Huzur fazlasıyla güzeldi.
- Muhtemelen bizimde İrina'yı görmemiz gerekecek.
- Ve babamı ve kardeşimi.
- Evet. o zaman kadar ne yapacağız?
Kollarını boynuma dolayıp beni kendine çekerken gülümsedi. Tabi ki de tatlı masum kız gülüşlerinin çok daha dışında bir gülümsemeydi. Arzu ve istek yüklü.
- Aklıma bir şey geliyor.
...
ADENA'NIN AĞZINDAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE OYNAMA
Teen Fiction- Sen beni mi izliyordun? - Hemde tahmin edebileceğinden çok daha uzun zamandır. Birden ortadan kayboldu. Etrafıma bakındım. Hayır yoktu. Gittiğini umdum ama birden sağımda belirdi. Dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. Nefesi kulağımı gıdıklıyordu. - S...