14 ready?

18.2K 479 13
                                    

📩Hey sweetheart.So?

                                                 📨 So?what?

📩Are you ready for tomorrow?

                                         📨Errr ya encik

📩Okay good sweetheart.Could you please call me abang?Not encik baby.It sound too cliche

                 📨Sorry encik.Saya tak biasa

📩Huh.Whatever.Soon you will called me abang.Just sleep well baby.Tomorrow gonna be ours day💏

Kuang ajooo punya mamat ni.Eiii apa emoji yang dia bagi.Errrrrrghhh

Tit!tit!

📩Baby.Maybe not tomorrow but 2months from now.I will make you sure that everyday,every moments your lips gonna taste my lips😇like this💏So never deny it😉

Eiiii dasar gatal punya lelaki.Humaira menghempaskan telefonnya ke atas katilnya lalu merebahkan dirinya ke sebelah anak saudaranya,Husna.

Fikirannya melayang ke peristiwa yang lalu.Dia bertemu dengan Aidan Riyaz namun dikala dia hampir jatuh hati terhadap Shahizam abang sepupunya sendiri.Tatkala itu perangai Riyaz sangat menakutkan.Dia hampir rogol Humaira kerana lewat bertemunya.

Itu dulu!Sewaktu dirinya belum milik lelaki tersebut.Namun setelah dia secara rasminya akan menjadi milik Riyaz,mungkin kah akan teruk perlakuan Riyaz terhadapnya?

Iqbal.Iqbal bekas kekasihnya sejak sekolah menengah lagi.Setelah itu mereka berpisah sehinggalah suatu hari Iqbal muncul kembali pada saat dia memasukki alam remaja.Ya diorang hanya bersahabat baik sahaja.Tapi Riyaz terlampau obses.Dia mengamuk pasal Iqbal dan hampir rogolnya.

Setelah Riyaz mengajaknya opss bukan mengajak namun memaksanya untuk berkahwin dia membantah,Riyaz sekali lagi cuba merogolnya.

Itu dulu sebelum dia menjadi hak lelaki psiko tersebut.

Namun kini dia bakal menjadi hak lelaki itu

Apa yang Riyaz akan lakukan kepadanya jika dia melakukan sesuatu yang Riyaz tak suka

Dia tidak tahu apa yang Riyaz mahukan

Lelaki itu seorang yang psiko.

Bila2 masa sahaja dia boleh berubah

Sekejap baik
Sekejap psiko

Kelak bagaimana dengan kehidupannya?

Puas memikirkan hal tersebut Humaira akhirnya terlena tenang tanpa ada gangguan






Smartphonenya dicapai sebelum ditekan beberapa.Gambar Humaira ditiliknya sepuas.

"Kau akan jadi milik aku sayang.Dah lama aku idamkan kau."

"Dulu aku tak berani nak luahkan dekat kau Sebab aku takut.Aku takut kau hilang saat tu.Tapi sekarang aku dah ada segalanya.Kemewahan yang melebihi segalanya.Pangkat.Rupaku.Tapi aku masih tak pasti kenapa kau masih tidak menyukai aku.Kenapa Sayang?kenapa?Apa benda yang menghalang kau dari suka dengan aku?cinta dengan aku?atau Shahizam yang halang?ohhh aaaa ke Iqbal?It's okay baby.Nanti aku hapuskan diorang berdua dan juga lelaki yang nak dekat dengan kau.Mana2 lelaki sekali pun aku akan hapuskan.Jangan risau.Aku akan pastikan kau cuma menjadi milik aku.Cinta dan sayang kau hanya layak untuk aku sayang.Selamanya.Aku akan melindungi kau Humaira Qistina walau nyawa aku yang menjadi ganti sekalipun"

Luah Riyaz sambil menatap permata miliknya itu.Senyuman kecil terukir dari bibirnya.Esok dia akan bertunang.Namun 2 bulan dari sekarang mereka akan melangsungkan perkahwinan.Saat itu dia tidak akan sesekali melepaskan Humaira pergi dari hidupnya lagi.














HELLO GUYS,SO MACAM MANA NEW YEAR?AKU BUSY 2HARI LEPAS.SEKOLAH BARU START PUN KERJA JANGAN HARAP NAK CUTI HARI MINGGU NI.SO KESEMPATAN YANG ADA NI AKU UPDATE JUGAK.HUHUHU.CITER AKU TAK PANJANG NI.PENDEK JEE..TAPI CUKUPLAA UNTUK UBAT YANG MINTA SURUH SAMBUNG YE.HEHEHHE HAPPY READY GUYS

             

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now