TUMPANG LALU😆

13.3K 226 22
                                    

ASSALAMUALAIKUM AND HI TO EVERYONE...

TUMPANG LALU SIKIT YERRR..

AKU SEBAGAI AISYA_HAFEEZ, OWNER CITER "MR PSIKO" NI NAK PROMOTE CITER BARU..YEAH BARU PUBLISH HARI NI..

SO AK NK PROMOTE LERR HEHEHEHE..HARAP KORANG BOLEH TERIMA CITER BARU TU DGN DADA YG LAPANG SEBAGAIMANA KORANG TERIMA JALAN CITER MR PSIKO NI.

MCM BIASA.AK NK UCAPKAN TERIMA KASIH.SEBAB TANPA KORANG YG SPORTHING NI AK TAK TULIS KOT.

NAH XPANDAI PON BGI UCAPAN HAHAHAHAHA.

KALAU SUDI JEMPUT SINGGAH YE.

TERTUKAR CINTA

Firaz Izfan,seorang lelaki yang mempunyai aura tersendiri yang boleh membuatkan mana mana wanita jatuh kedalam dakapannya bila bila masa sahaja.Disekelilingnya dipenuhi gadis gadis yang mengejarnya namun tidak ada yang menarik perhatiannya sekalipun kecuali gadis sunti itu.

Arisha Iris,gadis yang telah menambat hatinya namun sikap jejaka yang asyik mengusiknya membuatkan gadis itu meluat.

Saban hari jejaka mengusik,namun penolakan gadis membuatkan jejaka putus asa lalu membawa diri.

Sehinggalah satu masa jodoh menemukan mereka,jejaka yang dulu sudah berubah 100%.Dari riang menjadi pendiam,dari pemanis menjadi pembeku.

Kini,si gadis pula asyik mengejar jejaki beku itu.

Apakah kesudahan mereka?





GUYS..XLEH TEMPEK GAMBAR AUU..KALAU NK TENGOK PERGI WALL AKU YE😂

OK BYE..TQ VERY MUCH READERS KESAYANGAN❤

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now