2 Err Future husband?

28.5K 790 39
                                    

"Humaira,aku kenal kau.Kau jangan nak buat benda yang aku tak suka faham?"ujarnya tegas.

"Encik ni siapa hah?apa encik nak ni?"sedaya upaya aku cuba melepaskan diri dari pelukannya.

Malah dia mendekatkan wajahnya kewajahku sambil berbisik.

"Aku nak kau humaira.Dari dulu lagi aku nak kau"setelah itu dia melepaskan aku.

Dia membuka pintu kereta lalu keluar berdiri sebelah keretaku sambil membetulkan kotnya.

Aku mengerut kening melihat dia membongkokkan diri.

"I always watching for you sweety.But thats was before.Before you know me.But now you already know me right.So I will appear in front of you anytime I want.And please once my man called you for follow them to meet me.Just allow them okay sweetheart?Dont dare to disobey me or you will regret it."katanya sambil tersenyum sinis.

Aku nampak dia melangkah pergi neninggalkanku segera aku lock pintu.Bahaya nya mamat ni harap muka je handsome tapi psiko.Mr Psiko betoll.Aku kembali menenangkan diriku yang entah kemana melayang tadi.

Namun belum sempat aku memulihkan semangat aku,lelaki tadi mengetuk cermin kereta ku dari sisiku dengan ruas jarinya.

Gulp!Apa lagi yang dia nak ni?Aku memejam mata sambil menggelengkan kepala tanda aku taknak buka.Namun semakin kuat dia mengetuk sambil membuat isyarat menurunkan cermin kereta.Aku akhirnya akur.Aku menurunkan sedikit cermin tingkap.Sedikit saja.Hanya paras sesuai untuk bercakap😆.

"Apasal kau ni degil hah?kau nak aku pecahkan tingkap ni ke baru nak buka.Kau takut apa hah?"ujarnya tegas.Aku menggelengkan kepalaku.

"Aku Aidan Riyaz.I'm your future husband.So please be nice for me honey."ujarnya lembut seraya tersenyum manis.Haa kan dah.Dia ni memang psiko laa.kejap marah.kejap senyum.

"Errr..saya.."

"Humaira Qistina Dato Faris.I already know all about you.Wether in and out.About your bra and panties also."potongnya sambil tersenyum nakal.mendengarkan ayat itu aku segera mencerlungkan mataku.

"Drive carefull baby.Don't get harm.Tonight I'm gonna call you.Do not reject it or you will be regret on tomorrow day"

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now