29 sorry

21.5K 588 58
                                    

Gelengan Humaira membuatkan Riyaz tersentak.Dia melepaskan genggaman tangannya pada Humaira dengan kasar sebelum bangkit dari duduk.

"BUT WHY?"melantun tinggi suaranya membuatkan bahu kecil Humaira terhinggut.Air matanya sudah bertakung akibat terlalu terkejut dan takut.

"Aku tanya ni.Jawab laa bodoh.Apasal?Kau nak yang haram?Dah halal taknak?hah?"tengkingan demi tengkingan memenuhi ruang bilik kedap bunyi itu.Nasib baik dinding tebal.Orang kat luar tak boleh dengar.

Riyaz meraup kasar mukanya sebelum jelingan tajam diberikan buat Humaira yang sedang menunduk.

"Jawab laa sialll!!!"dia mencengkam kasar dagu milik isterinya sambil memandang tajam

"Saya tengah period"jawabnya terketar akibat tengkingan buat sekelian kali daripada suaminya.Manakan tak orang lain malam pertama kahwin dah dapat mesra.Dia hanya dapat tengkingan bersama carutan daripada suami.Sadis!

Tersentak Riyaz.Ya ampun.Aku salah anggap rupanya.Dia meredupkan wajahnya memandang Humaira yang teresak esak di atas katil..Dia melepaskan dagu isterinya sebelum perlahan lahan dia naik atas katil sebelum menarik Humaira ke dalam pelukannya.Menggigil tubuh kecil isterinya itu.

"Shhh..I'm sorry sayang.Abang tak sengaja nak marah sayang"kepala Humaira diciumnya beberapa kali bersama usapan lembut di belakang tubuh genit itu.

Menyesal.Ya rasa bersalah menguasai dirinya.Sampai hati dia carut isterinya itu sebentar tadi.

Tersedu sedan Humaira.Dia tidak menyangka Riyaz sebeginu rupa.Kelak bagaimana hidupnya.Di rumah keluarganya dia berani menengking dirinya.Bagaimana kalau tinggal berasingan dari abah dan umi nya?

Esakannya kian pulih saat Riyaz menenangkannya.Cuma bahunya terhinggut kecil tanpa suara.Habis pipi comel dia merah.

Riyaz tersenyum kekok.Dia merenggangkan tubuh isterinya sebelum ditarik dagu lekuk isterinya mendonggak memandangnya.

Nak tak nak Humaira terpaksa mendonggak.Mata redup itu merenung ikhlas wajah kesayangannya.Nekad Riyaz dia bakal menjaga bunga ini lebih dari segalanya.Walau apa pun yang berlaku.

Takkan sesekali dia melepaskan bunganya ini ke tangan orang lain.

"I love you so much sayang.Abang mintak maaf atas kekasaran abang tadi.Abang just tak dapat kawal.I really want you badly sayang."ucapnya sambil tak putus putus mencium dahi licin isterinya.

Humaira berdiam.Sedikit sebanyak dia sejuk.Mungkin kuasa ciuman halal dari sang suami.

"Sayang..I'm sorry okay?"tangannya mengusap belakang tangan Humaira.

Humaira terkebil kebil sebelum kembali berdiam diri.

"Sayang..."

"Please.I'm really sorry okay sayang.Please"mukanya sengaja dimanjakan.Fuhh pertama kali dia kena buat muka macam ni.

Ah!Isteri dia.Sukahati dia laa.Bukannya orang lain tahu pun.Tu istimewanya dapat berkahwin dengan Riyaz.Dapat tengok apa yang orang lain tak boleh tengok.

Humaira menggangguk kecil sebelum tersenyum tawar.Melihat anggukan itu.Segera Riyaz memeluk erat tubuh isterinya itu.Haihh dah halal ni nak berpeluk je.

"Jom tidur sayang.Mesti sayang penat kan.Sorry abang kacau sayang tadi"ujarnya menarik Humaira berbaring.Dia juga turut berbaring.

Lampu nightstand yang sedari tadi terpasang ditutup.Badan Humaira ditarik mendekatinya sebelum tangan kekarnya melingkar erat di pinggang ramping Humaira.Dengkuran halus Humaira kedengaran.Riyaz tersenyum kecil.

"I LOVE YOU SO MUCH SAYANG,HUMAIRA QISTINA"bisiknya sebelum mengucup dahi isterinya.












Hey guys..what ups?Nak lagi?hehehe ada syarat of coz.
Scroll yee kalo nak thu



















Nak comment lebih dari 30comments..Ingat..nak berlainan orang..kalo orang sama tak aci.Terbatal terus niat nak sambung dalam masa terdekat..orang berlainan ye....30keatas.




Hehehehe amacam??berani?

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now