64 tak guna

16.1K 452 39
                                    

Riyaz melangkah masuk kedalam bilik kurungan yang menempatkan Luna Rihanna dengan perasaan marah yang membuak-buak.

Joe hanya mengikut langkah bosnya itu.Memang jadi mangsa betul perempuan kat dalam tu.Bukannya dia tak tahu amarah Riyaz macam mana.

Dua orang lelaki berbadan tegap yang setia di depan pintu bilik itu menarik semula pintu setelah bos besar dan bos kecil mereka masuk.Sambung borak.

Pang!!!

Luna yang sedang mengelamun tersentak apabila menerima tamparan padu.Tanpa amaran,Riyaz menamparnya.

Serta merta air matanya turun.

"Ri..Riyaz..kenapa you..you tam..tampar I?"soalnya gugup.Apatah lagi wajah bengis Riyaz bersama wajah gatal Joe di belakang Riyaz.

"Seriously Luna Rihanna?Kau tanya aku?HAHAHAHA"tawa sinis sengaja dikuatkan bagi membingitkan keadaan.

Joe hanya tersenyum sinis.Dia hanya membayangkan ganjarannya malam ini.Sudah 2 hari dia tahan.Fuhhh sabar Joe sabar.Tak lari gunung dikejar punya betina haram ni.Biarkan Riyaz selesaikan dulu.
Joe melangkah ke arah sofa di sudut bilik itu sebelum melabuhkan punggungnya.Matanya ditancap pada kedua manusia di katil itu.

Riyaz menghentikan tawa sinisnya sebelum menampar lagi pipi badut make up tebal itu.Masih belum surut amarahnya.Malahan makin bertambah.

"Sa..sakit Riyaz..you ..bun..bunuh je I..ka..kalau you..benci..I"terketar ketar dia bersuara.Pipinya sakit apabila menerima tamparan padu jejaka itu.

"Sakit?Aku tahu sakit"ujar Riyaz lembut sambil melabuhkan punggungnya di birai katil.

"Tapi tak sesakit hati bini aku bila tengok perbuatan celaka kau tu"jerkahnya membuatkan bahu Luna terhinjut.

"I..I mintak maaf,Riyaz...please..please..maaf..maafkan I"dia cuba merayu.Mungkin Riyaz bakal berlembut hati.

"Maaf?Maaf kau takda guna sial.Bini aku dah lari tinggalkan aku.Kau rasa maafkan boleh pulangkan bini aku ke betina?"jerkahnya bersama lempangan di pipi Luna.

Air mata Luna makin lebat.Sakit dipipinya tidak tertahan.

Sudah tiga kali pipi dia menerima tamparan malam ni.Sakit hanya Allah yang tahu.Kudrat lelaki menampar seorang perempuan,kau rasa?

Joe hanya memandang.Dia malas ambik tahu.Kalau Riyaz suruh baru dia buat.

"Kau dengar sini Luna Rihanna.Aku takkan biarkan kau hidup aman selama mana isteri aku takda kat sisi aku.Aku akan seksa kau selagi isteri aku tak jumpa.Jadi lagi lama Humaira tak dijumpai.Selagi tu lah aku akan seksa kau."ujar Riyaz kuat.Tidak dipeduli Luna yang teresak esak ituPipinya sudah merah akibat tamparan yang diberikan sebentar tadi.Tapi dia malas ambil peduli.Hatinya lagi sakit,pedih,marah apabila sebab perempuan ni lah isterinya yang baru menerimanya melarikan diri.

"Joe"

Joe mengangkat keningnya.

"Do it now"arahnya ringkas tapi padat.

Bingkas lelaki kacak itu bangun,ahhh sudah tak tertahan.Dia menyeringai suka.

Kini giliran Riyaz pula mengambil tempat di sofa itu.

Joe melangkah ke arah Luna yang masih menangis.

"Hey,don't cry.I'm here to make you happy"ujarnya penuh menggoda.

Baju t shirt hitamnya sudah ditarik keluar dari badan.

"A..apa yang kau nak buat..Aku taknak..Lepaskan aku..Riyaz..Riyaz tolong I Riyaz..Tolong I..I mintak maaf"Luna meronta kuat apabila Joe mula menindih badannya.Wajahnya dibenamkan ke leher gadis itu.

"Hmmm.Smell good in here.Walaupun hati busuk tapi bau wangi"sempat Joe memuji Luna yang sedang meronta itu.

Riyaz menggulingkan bebola matanya sebelum bangun.

"Joe.Kau settle kan dia.Aku nak balik.Esok kita mulakan pencarian"ujarnya mendatar sebelum melangkah pergi tidak dihiraukan rayuan Luna.

Niat asalnya ingin melihat penderitaan Luna.Namun tahlaa,dia asyik memikirkan isterinya.Tak tenang.Baik balik aje.Joe tu nafsu kuda.Dia pasti pengsan Luna dibuatnya.

Tu sudah cukup puas baginya.

Joe menghiraukan pekikan daripada Luna.

"Diam bitch.Atau kau nak aku panggil anak buah aku sertai aku gasak badan kau.Kau nak?"jerkahnya membuatkan Luna serta merta berhenti dari meronta.

Amaran itu sudah membuatkannya kecut perut.

Joe sorang pun tak lepas.Nak suruh orang lain.Memang meminta bala gamaknya.

"Joe..Joe please..lepaskan aku.Aku takut.Aku tak pernah buat benda ni.Joe tolong aku Joe"rayunya lagi kepada Joe yang asyik mencium segenap anggota wajahnya.

Joe mendengus kasar.

"Kalau aku tak ikut arahan Riyaz.Kau nak bagi aku apa?"duganya.Sengaja.

"Aku janji.Aku bagi duit banyak mana kau nak.Nanti aku bagi.Aku janji.Cuma sekarang kau cuma lepaskan aku.Kau kerja dengan aku.Berhenti kerja dengan Riyaz.Please Joe"bersungguh dia merayu.Mengharapkan Joe termakan dengan kata katanya.

Joe mengetuk dagunya sebentar,gaya berfikir.

"Nice."jawabnya sepatah.

Luna menarik senyum.Lega.

"But I don't need it.So just continue what we do just now.Stop fighting or you will hurt"

Joe menyeringai sebelum menyambung kerjanya yang tergendala tadi.

Makin kuat pekikan Luna dalam bilik itu.

Harapannya punah sama sekali apabila Joe mula merentap kasar pakaiannya.

Dia menangis kuat.Musnah.Musnah masa depan dia.













Ada yg dah tidur ke tu?hehehehhe?sleep well guys.

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now