Kereta yang dinaikki oleh Humaira bersama dua orang lelaki bodyguard Riyaz diberhenti tepat di hadapan sebuah rumah mewah,banglow.
Helmi,orang yang berada di sebelah pemandu keluar terlebih dahulu sebelum membukakan pintu buat Humaira.Wajahnya beriak biasa.Humaira mengetap bibirnya sebelum melangkah keluar dari perut kereta.Dia membetulkan sedikit dressnya yang dia agak berkedut halus.
Deheman seseorang membuatkan Humaira mendongak ke atas.Membulat matanya memandang Riyaz yang berdiri tegak dihadapannya.Riyaz memakai tuksedo lengkap berwarna senada dengan warna bajunya.
Kacak!Melting!
Riyaz tersenyum sinis melihat Humaira yang seakan berada di dunia.Ibarat tenggelam dalam kekacakannya.Semua orang mengetahui itu.Dia antara lelaki terkacak di asia.Cehh sempat lagi bangga tu.
Batuk kecil yang dihasilkan oleh Helmi mematikan lamunan pasangan tersebut.Sengaja Helmi batuk.Ni asyik mengelamun je.Sampai bila dia nak tunggu.Ingat takda kerja lain ke apa.
Humaira termalu sendiri.Kantoii tilik anak teruna orang sampai macamtu sekali.Wajahnya sudah berubah warna.Humaira segera menundukkan wajahnya dek terperasan akan tatapan Riyaz terhadapnya.Mahu dia dibahan nanti oleh lelaki itu.
Riyaz menyuruh Helmi pergi setelah memgarahkan beberapa perkara untuk Helmi lakukan.Humaira dia akan hantar nanti.
Riyaz menyusun langkahnya meninggalkan Humaira yang masih menundukkan wajahnya.Humaira termanggu2 sendirian apabila perasan hanya dia saja berada disitu.Segera dia mengatur langkah mengejar langkah besar milik Riyaz.
Masuk sahaja ke dalam rumah,retina matanya disapa oleh sebuah sudut yang dia agak tempat yang dia akan ber'dinner' dengan Riyaz malam nanti.Riyaz menggamit Humaira mendekatinya sebelum berdecit halus apabila melihat Humaira yang masih kaku di pintu utama masuk.Dia mengatur langkah ke arah Humaira sebelum lengan gadis itu dicapai kejap.
Tersentap Humaira dibuatnya.Riyaz mengheret Humaira menuju ke tempat makan itu.Cengkaman dikuatkan apabila Humaira memprotes untuk dilepaskan.Meringis gadis itu.Sakit.
"Kau yang degil.Aku suruh datang taknak"keras suaranya membuatkan Humaira mengeluh halus.
Riyaz mengarah Humaira duduk di kerusi yang disediakan.Humaira akur.
"Kenapa encik Riyaz selalu sakitkan saya?"soal Humaira perlahan.
Nah guys..untuk my birthday today aku bagi laa walaupon sikit sgt..ye aku tahu sikit sgt..ciput je..ak busy cuti kerja melambak..Malam ni ada event..tp ak spent sikit masa tulis nii..sorry yg suruh sambung tu..aku betol2 takda masa..sorry.
Yeahaaa...dah cukup 17 thun u olss...tua ke muda?hahhaha
YOU ARE READING
Mr PSIKO(C✔)
Romance"Kalau aku dapat mengandungkan kau malam ni.Kau mesti takkan dapat lari dari aku sayang." "Saya takkan sesekali terima lelaki yang dah rosakkan saya" "I'm sorry sayang.Abang terlampau sayangkan sayang.Abang taknak sayang pergi dari hidup abang.Hukum...