43 sepenuhnya

15.7K 437 15
                                    

Humaira yang sedang mengemas pakaian dikerling oleh Riyaz.Berapa banyak lagi pakaian yang mereka nak bawa ni?

"Sayang..."telefon pintarnya diletak ditepi.Sudah malam tiada apa lagi yang perlu dia lakukan.Lagipun dia masih bercuti.Semua hal syarikatnya diuruskan oleh PAnya.

"Ya"hanya mulut menjawab,matanya masih tidak kalih dari menumpu untuk melipat pakaian.

"Tak siap lagi ke?kita nak pergi 3hari aje.Takyah laa bawak banyak sangat.Kan sapa nak angkat tu semua"honeymoon yang dipilih oleh Humaira hanya di Kuala Terengganu.Dia tidak mahu pergi ke luar negara.

Puas Riyas menolak namun Humaira berdegil nak ke terengganu jugak.Sayang bini terpaksa mengalah.

"Okay dah siap"lipatan terakhir diletakkan kedalam beg bagasi besar itu sebelum zip ditarik untuk menutup bukaannya.

Riyaz tersenyum sinis.
Humaira melangkah mendekatinya yang sedari tadi tk habis habis menjelingnya.Cucuk biji mata tu boleh kan?

"Abang nak apa?"soalnya apabila berdiri di sebelah Riyaz.Riyaz menarik lengan Humaira untuk duduk diatas katil.

Membulat mata Humaira apabila dia terduduk.Bukan diatas katil malah diatas riba Riyaz.Pinggang rampingnya dipeluk kemas oleh Riyaz.

"Abang tak sabar nak ada anak dengan sayang.Mesti bahagia kan hiduo kita nanti"haa sudah dia dah mula dah.Humaira mengetao bibirnya.

"Abang jugak tak sabar nak honeymoon dengan sayang nanti.You know what sayang?"soalannya membuatkan kening Humaira terangkat.

"Abang dah lama nantikan saat saat ni.Abang nak sayang jadi milik abang sepenuhnya.The whole of you.Dah lama abang cintakan sayang.Cuma sayang aje tak pernah perasan kehadiran abang selama ni.Abang janji,abang takkan pernah lepaskan sayang pergi walau apa pun yang berlaku"pelukan dieratkan lagi.Sumpah dia tidak sanggup berpisah dengan Humaira.Dia sangat mencintai gadis ini sejak dulu lagi.

Sedikit sebanyak hati Humaira tersentuh.Dia jugak mula mencintai suaminya itu.Berdosa laa dia jika tidak membukakan pintu hati buat suaminya yang sah.

Dahinya dikucup penuh syahdu.Mata mereka saling bertentang dan menimbulkan satu perasaan yang mengoyangkan iman.Kucupan beralih ke kelopak mata.Deru nafas laju saling menampar pipi.Turun lagi sehingga bibir ke bibir dan bermula laa agenda yang indah diciptakan oleh Riyaz kepada Humaira.






Hmmm..takdaaaaa idea niii😢dh laa lps ni tkboleh nak update selalu dah.Mama aku nak hantar masuk asrama dah😣😢balik jarang jarang je laa aku boleh update ye.Aku harap korang sanggup tunggu👉👈

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now