36 first time

26.7K 513 26
                                    

Naik lenguh kaki Humaira mengikut langkah besar Riyaz ke hulur ke hilir mengelilingi satu Mall besar ni.Dia nak perlahankan tak boleh tangannya sudah dikepit di lengan suaminya itu.

"Abang.Humaira penat"tuturnya saat kakinya terasa sengal.

"Okay okay.Kita duduk sini kejap"Riyaz menarik Humaira duduk di atas bangku yang disediakan berhadapan kedai barangan bayi.

"Sakit sangat ke?"risau jugak dia.Isterinya ini pendek.Langkah kecil nak menyaingi langkah besar dia.Kaki Humaira diangkatnya perlahan sebelum dibelek sekitar buku lali.

Jelas kemerahan timbul di bahagian tumit kaki Humaira.Timbul rasa kasihan melihat Humaira begitu,

"Sayang boleh jalan lagi tak?abang dukung ye?"cadangannya membuatkan Humaira lantas menggelengkan kepalanya

"Habistu?kaki sayang ni akan terseliuh tahu tak?"

"Tak.Saya lenguh aje.Dah biasa merah kalau jalan laju sangat."

Riyaz mengosok perlahan kaki Humaira.Matanya melilau memandang sekeliling.Matanya tertancap pada kedai barangan baby.

"Sayang..tu"tunjuknya.Humaira memandang ke arah tempat yang Riyaz tujukan.

Humaira menggigit perlahan bibir bawahnya.

"Kenapa?"soalnya.Riyaz kembali memandang isterinya.

"Kenapa apa?"pelik.Berkerut keningnya.

"Ye laa.Kenapa dengan barangan baby tu?"soal Humaira lagi.

"Oh.Takda laa abang teringin nak baby.Mesti seronok kalau kita ada baby kan.Mesti comel baby tu kalau ikut abang atau sayang.Tapi kan kalau ikut dua dua lagi laa meletup.Abang tak boleh bayangkan betapa comelnya anak kita nanti"ujarnya teruja.Humaira diam.Riyaz mahukan anak?Kalau dia tak boleh mengandung macam mana?

"Sayang...kenapa termenung ni?"

"Tak ada apa.Abang jom balik.Humaira penat"

"Eh jap.Abang nak sayang masuk sana.Kita beli baju.Abang nak sayang pakai malam ni"tangannya menunjuk kearah sebuah kedai pakaian dalam wanita.

Membulat mata Humaira.

"No.Abang.."rengeknya sambil memukul perlahan lengan Riyaz yang sudah menarik tangannya.

"Apa no no?Derhaka kalau sayang taknak ikut cakap abang.Nak masuk syurga ke neraka?"

Nak taknak Humaira terpaksa bangun juga.Kakinya sudah berasa baik.

"Nah,sayang pergj cuba lingerie ni"Riyaz memegang sehelai lingerie yang sangat seksi.Mata Humaira seksa woi..Dah laa singkat separas paha aje.Talinya halus pulak tu.Kat bahagian dadanya nampak berbentuk ikut lurah.
Warna merah garang pulak tu.

Humaira menggeleng laju kepalanya.Riyaz mendengus.

"Pergi cuba sayang.Kot kot besar ke apa?Kalau taknak cuba takpa abang bayar terus."

"Abang..kenapa nak beli ni.Humaira ada banyak baju kat rumah."

"Malam ni special sayang.Mesti abang nak sayang aum"ujarnya perlahan.

"Taknak cuba?okay abang bayar"Riyaz berura ura pergi ke kaunter bayaran.Humaira mengeluh tak boleh bayang aku nak pakai macam tu.






Sejak pulang dari Mall,Riyaz perasan Humaira asyik mengelak darinya.Makan pun senyap.Masa dia masuk bilik Humaira keluar.Dia keluar Humaira masuk.

Gotcha!

Humaira malu laa tu.Baju lingerie disangkut pada hanger sebelum meletakkannya pada almari milik Humaira.Jam ditiliknya.10.35malam.

Mana Humaira ni?Takkan tak reti reti masuk bilik lagi?Kau memang sengaja kan sayang.Tak apa siap kau!

Riyaz mematikan lampu nightstand membuatkan serta merta bilik mewah isterinya gelap!

Humaira dibawah sudah menguap beberapa kali.Sudah pukul 11.05malam.Harap harap Riyaz sudah tidur.Kaki menapak perlahan masuk kedalam bilik tidurnya.

Gelap.Yess Riyaz sudah tidur.Pintu ditutup perlahan.Kunci ditekannya perlahan bagi tidak mengeluarkan sebarang bunyi.

Tup!

Serta merta bilik terang berderang.

Humaira tergamam!Riyaz tersenyum sinis.

"Baru nampak arah nak masuk bilik ke?"

"Errr"

"Hmm?"Humaira mengundur ke belakang apabila melihat Riyaz mendekatinya.

"Sayang?kenapa mengundur?"belakang badan Huamira sudah tersentuh pada dinding.Riyaz mengepung tangannya menghalang Humaira dari melarikan diri.

"Kenapa sayang.Penat abang tunggu nak rasmikan malam pertama kita."tangannya sudah nakal menyentuh pipi isterinya.

Lalu tangannya turun melingkar pada pinggang ramping Humaira.Humaira tersentak.Nafasnya memburu.Udaranya ibarat tidak cukup.

Riyaz sembunyi senyum.Dapat dilihat dengan jelas betapa gelabahnya isterinya itu.

"Now,abang nak denda sayang."Riyaz melepaskan lingkaran sebelum berlalu kearah almari.

"Pergi tukar sekarang.Abang dah terlampau tak sabar ni"Riyaz menghulurkan lingerie kepada Humaira.

Terkebil kebil Humaira memandang Riyaz.

"Nak pergi tukar sendiri ke?atau nak abang yang tukarkan?kalau abang tukarkan memang abang tukarkan kat sini aje.Lebih cepat"ugutnya membuatkan Humaira seram sejuk.Segera kaki dilangkah kedalam bilik air.

Sempat Humaira mendengar Riyaz ketawa nakal.

Riyaz tersenyum nakal membayangkan malam yang bakal dilaluinya nanti.

Hampir 10minit,pintu dikuak dari dalam bilik air.Terpana Riyaz memandang Humaira yang sudah bertukar baju itu.Air liur ditelab berkali kali.

Humaira membuat muka biasa.Hatinya sudah berdegup kencang.Kakinya menapak kearah Riyaz yang sudah mula bangun itu.

"Sa-sayang"
Riyaz menarik Humaira mendekatinya sebelum menolak perlahan tubuh isterinya supaya berbaring.Dia mulai menindih tubuh isterinya.Satu doa dibisikkan pada cuping telinga isterinya itu.

Maka bermulalaa pelayaran Aidan Riyaz dan Humaira Qistina pada malam tersebut.

Bukan atas dasar nafsu semata mata Riyaz lakukan tapi kerana kasih sayang dan cinta kepada Humaira.

Humaira juga bukan atas dasar paksa tapi cinta kasih dan tanggungjawabnya terhadap suaminya itu.







Ceh korang bab ni suruh aku cepatkan ehh..brrrrrr

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now