37 sakit

27.5K 505 9
                                    

Humaira terjaga dari lenanya apabila azan mula berkumandang sayup sayup menandakan waktu solat subuh sudah bermula.Humaira mengalihkan tangan kekar milik Riyaz ke tepi.

Sengal habis tubuhnya terasa apabila dia cuba untuk bangun.Humaira mengerutkan dahinya.Bahagian bawahnya juga berasa ngilu.Sakit!

Perlahan dia memandang Riyaz yang masih memejamkan matanya.Ni Riyaz punya pasal.Gelojoh.Habis disapunya.Sakit orang dia tak kira.Humaira mula sebal.

Sekali lagi dia cuba untuk bangun.Terasa semakin menyucuk bahagian wanitanya.Air mata mula bertakung.

Riyaz yang tersedar dari tidurnya tersenyum melihat Humaira.Namun seketika dia bingkas bangun duduk.

"Why are you crying sayang?"tangannya naik menyeka titisan air mata milik isterinya.

"Sakit"

Riyaz tersenyum nakal.

"Biasa laa.First time kan.Nanti abang bagi selalu.Tak sakit dah"kepala Humaira diusap gaya memujuk.

Humaira mencebik.Dia menyelak selimut.Setelah selesai merasmikan 'kerja lewat malam' mereka.Humaira segera mengenakan pakaian.Dia tidak biasa tidur tanpa pakaian.Riyaz hanya mengenakan seluar pendek paras paha.

Perlahan dia cuba turun dari katil.Berkerut mukanya menahan sakit pedih yang terasa.

"Auchhh"perlahan dia mengaduh.

Seketika tubuhnya terasa melayang.Humaira membulatkan matanya.

"Abang.Turun kan saya.Saya boleh jalan sendiri"

"Nope.Abang nak mandi dengan sayang.Lagipun lambat laa sayang jalan.Waktu solat dah nak habis.Nanti kita kena sambung 'kerja' semalam.So jangan buang masa"tanpa menghiraukan Humaira,Riyaz mencempung Humaira masuk ke dalam bilik air.

Pintu ditutup dari dalam.

"A-abang nak buat apa ni?"soal Humaira gugup melihat Riyaz tersenyum nakal.

"Nak buat apa lagi..."

"Ab-abang jangan ngada ngada.Sa-saya sa-kit lagi ni"risau dia dengan senyuman misteri suaminya itu.

"Abang nak mandikan sayang aje.Eh silap.Nak mandi dengan sayang"

Humaira termanggu manggu sendirian.Riyaz menahan senyuman nakalnya.Sempat lagi isterinya itu.Dia mencuit puncak hidung Humaira sebelum memulakan basuhan untuk mandi.









WUUUUUUITTTT,AKU SENGAJA BUAT PENDEK..HAHAHAHA SAPE SAPE ADA BERANI KOMEN PENDEK AKU TAKMAU SAMBUNG DAH HUWAAAAAAA😭😭😭😭😭

AUTHOR RIYAZ DAN HUMAIRA NI SEKALI DIA CAKAP DIA BUAT TAUU👅

Mr PSIKO(C✔)Where stories live. Discover now