Drugi dzień świąt Bożego Narodzenia
Zawsze na drugi dzień świąt przychodzą znajomi i dalsza rodzina czyli też Majka. A potem idę na jakąś imprezę. Postanowiłam zrobić mocniejszy makijaż i założyć czarną sukienkę.
***
Atmosfera przy stole jest dosyć gęsta, ja i Majka ciągle zabijamy się wzrokiem.
Musi to śmiesznie wyglądać z innej perspektywy.Opowiem co działo się wczoraj, więc Boże Narodzenie wyglądało podobnie do wigili tylko nie było prezentów i dzielenia się opłatkiem. Tymek zobaczył live i się wkurwił. W sumie całowałam się ze swoim „kuzynem", poza tym to było wyzwanie. Tymek mnie zablokował i nie chce ze mną rozmawiać.
Wróćmy do dziś
Zaraz wychodzę z Michałem, Łukaszem, Natalią i Majką na imprezę. Postanowiłam nałożyć na swoje usta krwisto czerwoną szminkę.
-Idziemy?- spytałam.
- Ja już czekam na Ciebie z 10 minut- zaśmiał się Michał.
Ale wyszło na to że czekaliśmy jeszcze z 20 minut na Natale i Maję bo musiały poprawić swój makijaż.
-Dłużej się nie dało?- spytałam wyraźnie zła bo już jest po 21.
-Uwierz dało się- powiedziała Maja.
Wkurwiasz mnie.
***
Każdy gdzieś sobie poszedł i wyszło na to że zostałam sama. Usiadłam przy barze i zamówiłam sobie drinka.
- Siema, Jakub jestem- powiedział wysoki brunet.
-Hej, ja jestem Lena- powiedziałam głośno.
I tak wyszło że spędziłam z chłopakiem cały wieczór bo reszta postanowiła mnie zostawić.
- Ja już będę spadał- powiedział Kuba odchodząc.
-Jak coś to pisz-powiedziałam dając mu buziaka na pożegnanie.
Byłam już trochę pijana.
Wyjęłam mój telefon w celu zadzwonienia do kogoś.
Na wyświetlaczu miałam 16 nieodebranych połączeń od Łukasza i 18 od Natalii.
Trochę się przestraszyłam więc postanowiłam oddzwonić.
-Czemu kurwa nie odbierasz!?- usłyszałam krzyki Łukasza.
-Spokojnie, coś nie tak?
-Szukamy Cię, już jesteśmy koło garaży chodź do nas- powiedział Łukasz, a mi ulżyło.
Wyszłam z klubu i skierowałam się w stronę garaży, było blisko. Musiałam przejść przez pasy. Rozejrzałam się czy nic nie jedzie, wtedy zobaczyłam że na wprost mnie jedzie rozpędzone auto, stałam jak słup, nie mogłam nic zrobić i wtedy nastał niewyobrażalny ból i ciemność.
...
A więc nie przeszkadza wam że pomijam wiele rzeczy? Nie chce żeby książka była nudna.
⬇️🌟💬
CZYTASZ
I'M JUST A PROBLEM || MATA
FanfictionCRINGE ALERT‼️ Szesnastoletnia Lena zostaję wysłana przez rodziców do domu swoich najlepszych przyjaciół-Matczaków. Dziewczyna sprawiała problemy, więc rodzice zdecydowali wysłać dziewczynę do Warszawy gdzie zacznie nowe życie... . TA KSIĄŻKA TO MEM...