20 maja(rano)
Dziś wyjeżdżamy na wycieczkę nad morze z klasą, na pięć dni.
Założyłam czarne dresy i czarną bluzę z kapturem. Zeszłam z moją małą walizką do kuchni.
-Dzień dobry- powiedziałam do kucharki.
-Dzień dobry- odpowiedziała wesoło kobieta.
- Na co masz ochotę?
-Może naleśniki z serem i czekoladą- powiedziałam i poszłam do pokoju Michała, ponieważ to on ma mnie zawieść pod Batorego.
-Michał!- krzyknęłam na co chłopak jedynie coś mruknął i nakrył się kołdrą.
-Rusz dupsko bo zaraz będą naleśniki- powiedziałam i opuściłam pokój.
Michał za każdym razem ma problem ze wstaniem, z resztą ja też.
Zasiadłam przy stole w jadalni i czekałam na jedzonko, w między czasie przeglądałam instagrama.
***
-Będę tęskniła za Tobą robaku- powiedziałam do Michała, gdy byliśmy już pod szkołą.
-Za za Tobą też owadzie- zaśmiał się chłopak.
-O ty gnido- mocno przytuliłam chłopaka.
-Może byś się umyła- powiedział chłopak.
Wrr... sam ma problem z umyciem swoich włosów.
-Dobra idę, bo zajmą miejsca i będę musiała siedzieć z przodu- powiedziałam i dałam chłopakowi buziaka w policzek.
-Dobrej zabawy!
Chciało mi się płakać, jak jakiejś 10 latce która pierwszy raz jedzie na zieloną szkołę.To tylko 5 dni! Takie wycieczki są najlepsze.
Klaudia: Czekam już w autokarze, zajęłam nam na tyle😘
***
5 ciężkich godzin drogi...
Najgorsza jest podróż autokarem, mam długie nogi przez co nie mogę ich rozprostować i od tego hałasu boli mnie głowa.
Miałam pokój z Klaudią, Izą i Olą.
Wzięłam swój plecak, poduszkę oraz walizke i musiałam wejść na pierwsze piętro, nikt mi nie pomoże, bo oczywiście ostatnia otrzymałam swoją walizkę. Każdy już poszedł do swoich pokoi ogarnąć się i rozpakować.
-Daj to- powiedział Marek, nie wiem skąd się on pojawił.
-Po moim trupie już wolę sama się męczyć z tą ciężką walizką- powiedziałam z nienawiścią.
Chłopak dosłownie wyrwał mi walizkę i poszedł z nią na górę. Samo to że on ją dotknął, ten obleśny typ. Nieznoszę go.
***
Rozpakowałam się. Z dziewczynami robimy sobie piżama party. Muszę jeszcze iść się umyć, każda z nas zakłada swoją piżamę jednorożca, ja mam fioletowego.
Miałyśmy pełno słodyczy, chipsy, napoje, nawet Iza miała w walizce dwa czerwone wina. Opowiadaliśmy sobie historię, robiliśmy wyzwania i oglądaliśmy filmy. Co prawda wcześniej jakoś nie przyjaźniałam się z Izą i Olą ale okazało się że znaleźliśmy wspólne tematy.
-Ostatnia osoba z którą się tuliłyście?- spytała Ola.
- Ja z Kevinem- wyznała Klaudia, a jej policzki stały się czerwone.
- Ja z Michałem- powiedziałam.
-Szczerze to fajny on jest, musimy go poznać!- powiedziała Iza.
- Ja się przytulałam z Olą...
-A z kim się ostatnio całowaliście?- spytała Klaudia zabawnie poruszając brwiami.
- Ja z Kacprem- powiedziała Ola.
- Ja z Bartkiem- powiedziała Iza.
- Ja z Kevinem, a ty Lena?
Boże jest mi głupio powiedzieć, bo dziewczyny zaczną mnie tworzyć głupie domysły.
- Ja ze Szczepanem- powiedziałam aż poczułam jak moje policzki się czerwienią.
-Uuu i jak całuje?- spytała Klaudia.
-Cudownie- zaśmiałam się.
...
⬇️🌟💬
Następna część będzie mega ponieważ zacznie się coś układać...
CZYTASZ
I'M JUST A PROBLEM || MATA
FanfictionCRINGE ALERT‼️ Szesnastoletnia Lena zostaję wysłana przez rodziców do domu swoich najlepszych przyjaciół-Matczaków. Dziewczyna sprawiała problemy, więc rodzice zdecydowali wysłać dziewczynę do Warszawy gdzie zacznie nowe życie... . TA KSIĄŻKA TO MEM...