Usłyszałam dzwonek do drzwi. Wszyscy poszliśmy otworzyć drzwi. Domyślam się już co to za goście.
-Hejka, jestem Natalia- powiedziała moja siostra wchodząc z walizką, jak do siebie.
-Cześć,ja jestem Maja- powiedziała blondwłosa.
Jechały kilka godzin samochodem, a Majka jest w pełnym makijażu, krótkiej sukience i szpilkach. Zastanawiam się jak zniosła taką długą drogę, wyglądając tak. Nie mogło jej być wygodnie. Chłopakom, a w szczególności Szczepanowi prawdopodobnie stanął. Wzrok chłopaków był tylko na Majce, ma piękne kształty muszę przyznać. Wcale nie jestem zazdrosna, wcale... Jednak Michał nie wyglądał na tak zainteresowanego jak inni.
Wszyscy zasiedliśmy w salonie, oczywiście teraz wszyscy zajęli się Natalią i Mają, jakby mnie tu nie było.To boli, chłopaki od godziny nie zwracają uwagi na moją obecność. Widać że bardzo dobrze się dogadują, z tymi sukami. Wyszłam z salonu, nawet nikt tego nie zauważył.
Wyjęłam z mojego plecaka papierosy. Nikt nie wie że pale.
Wyszłam na swój mały balkon i zaciągnęłam się. Usiadłam na moim fotelu i zaczęłam przeglądać insta. Czas dodać nowe zdjęcie.Lena_toziomal
Lena_toziomal 👽
Możliwość dodawania komentarzy została zablokowana.
Odrobię lekcje, pouczę się, robię to rzadko ale mam teraz taką chęć.
Miałam mało zadane więc,szybko poszło. Powtórzyłam sobie jeszcze temat i miałam czas wolny.
Klaudia: Siemka, co robisz?
Ja: Nudzę się, a ty?
Klaudia: Ja też. Może wpadniesz do mnie?
Ja:Jasne, za 10 minut będę.
Jest! Nie będę się nudziła.
Założyłam na siebie czarną bluzę,założyłam kaptur. Chciałam wyjść niezauważona ale coś nie wyszło.
-Gdzie się wybierasz?- spytał znudzony Michał.
-Idę do Klaudii- powiedziałam gdy już byłam na zewnątrz.
-Poczekaj, odprowadzę Cię- powiedział chłopak ubierając kurtkę.
- Miałaś rację, te dziewczyny są nieznośne- powiedział Michał, gdy byliśmy już na drodze.
-Chłopaki się podniecają- zaśmiałam się.
- Nie jesteś zazdrosna?
-O kogo?- spytałam.
-Szczepana- powiedział chłopak.
- Nie, ten pocałunek nic nie znaczył.
-A więc jesteś zazdrosna o Tymka- powiedział chłopak śmiejąc się.
-Może- powiedziałam ponieważ nie chciałam kłamać.
-Hah! Wiedziałem, iskrzy między wami!- zaczął głośno mówić, chyba ludzie w domach to słyszeli.
- Nie jestem pewna swojego uczucia- powiedziałam.
Strasznie jest zimno, a ja jestem w samej bluzie.
-Całowaliście się?
- Tak, przecież nawet to widziałeś- odpowiedziałam krótko.
-Uuu... I jak było? Co czułaś?
-Sama nie wiem, to działo się za szybko i wogóle.
-Musisz to powtórzyć- powiedział uradowany chłopak.
- Nie mam szans z moimi siostrami, widzisz jak on patrzy na Majkę?- powiedziałam smutno.
- Nie martw się, jakoś się ułoży. Zimno Ci?
- Tak, i to bardzo- powiedziałam lekko się trząść.
Chłopak zarzucił na moje ramiona swoją kurtkę.
-Ej nie płacz- powiedział chłopak gdy po moich policzkach zaczęły spływać łzy.
Wtuliłam się w niego. Potrzebowałam ciepła. Co ja bym bez Ciebie zrobiła Michała?
...
⬇️🌟💬
CZYTASZ
I'M JUST A PROBLEM || MATA
FanfictionCRINGE ALERT‼️ Szesnastoletnia Lena zostaję wysłana przez rodziców do domu swoich najlepszych przyjaciół-Matczaków. Dziewczyna sprawiała problemy, więc rodzice zdecydowali wysłać dziewczynę do Warszawy gdzie zacznie nowe życie... . TA KSIĄŻKA TO MEM...