Rozdział XXIII

2.8K 101 34
                                    

-O jejku! Wstawajcie!- usłyszałam głos Magdy.

-Już- powiedział zaspany Michał.

- To nie tak jak myślisz- powiedziałam podchodząc do Magdy.

-Mhhh... Gdyby nie to że jesteście rodziną shipowała bym was- powiedziała i wyszła.

Ship ja i Michał byłby najgłupszym połączeniem o którym słyszałam.

***

Do domu przyszli chłopaki i Klaudia. Siedzimy w salonie i wręczamy sobie prezenty.
Od Klaudii dostałam komplet dresowy.
Od Szczepana i Franka ogromnego białego misia.

-Kochanie, chce być z Tobą do końca moich dni i chce żebyś nosiła ją do końca swoich dni nawet gdy mnie już nie będzie- powiedział Tymek wskazując na złotą bransoletkę.

Jest to śliczna złota bransoletka z serduszkiem na którym było wygrawerowane " T&L".

-Kocham Cię- powiedziałam i pocałowałam chłopaka.

Bardzo mi na nim zależy i nie wyobrażam sobie bycia z kimś innym.

Wszystkim spodobały się prezenty.

Michałowi oczywiście wręcze prezent w dzień wigili.

***

Znajdujemy się w samochodzie, przed nami 5 godzin drogi. Ja siedzę na tyle z Michałem.

Puściałam sobie muzykę na słuchawkach i patrzyłam przez szybę.

Nasunęło mi się pytanie czy warto? Czy warto jechać do mojej rodziny która zawsze miała mnie za tą niepotrzebną. Do przyjaciół którzy mnie totalnie olali.
Teraz bym wolała zostać w Warszawie i spędzić święta z chłopakami i Klaudią. Jednak nie miałam wyboru, nikt mnie nie zapytał czy chce jechać na święta do Gdańska. Jeśli już tam będę wyjaśnię o co chodzi moim ex przyjaciołom.

Bardzo zachciało mi się spać w sumie to nic dziwnego, ponieważ w samochodzie panowała grobowa cisza, a na zewnątrz padał deszcz. Tak kolejne święta Bożego Narodzenia z deszczem.

-Michał mogę się położyć na twoich kolanach?- spytałam ponieważ chłopak za nogach trzymał torbę.

- Tak jasne.

Położyłam głowę na kolanach chłopaka. Michał bawił się moimi włosami i ciągle mi się przyglądał.

I tak odpłynęłam w głęboki sen.
...
Taki bonusik dziś❤
⬇️💬🌟

 I'M JUST A PROBLEM || MATAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz