34. Korelia

19 4 0
                                    

Po chwili ogarnęłam że cusz muszę lecieć na tą pszeklęta planęte nawet nie chciało mi się zabijać tego głąba więc tylko kopałam go z całej siły w brzuch na co on się skulił. Po chwili gdy wyszłam już z zaułka dobiegły mnie odgłosy zwracania alkocholu. Niemiałam ochoty lecieć do tego rynsztoka ale cuż jak na razie włuczyłam się od baru do baru.niepwnie zerkłam na niebo było już puźno więc tylko jękłam i wruciłam mojego statku. Nie chciałam wynajmować pokoju w tym rynsztoku więc tylko jękłam z niezadowoleniem i ułożyłam się na pszednim  fotelu z kocykiem.
Noc nie pszebiegła tak źle gdy rano wstałam rozczesałam włosy umyłam zęby i wogule szkoda tylko że nie mogłam wziąć prysznicu pomyślałam i odetchnęłam głębiej. Po chwili wzynaczyłam kurs i wystartowałam. Chwilkę potem wisałam gdzieś w układzie. Cuż długo nie leciałam z 40 minut gdy osiadłam na Koreli. Jezu to dalej był taki rynsztok. Jękłam cicho po czym szybko wyszłam z statku i rozejrzałam się w około. Ciekawe jak długo tutaj zostanę? Ta myśl pszeszła moją głowę. Chwilę potem szłam już jedną z uliczek. W pszeciwieństwie do poprzedniej planety tutaj na każdym rogu były szemrane uliczki. Cuż nic nowego i pomyśleć że mój tata jest z tąd pomyślałam i ruszyłam dalej. Chwilę potem moim oczom ukazał się duży podświetlonu napis hotel. Nie wiele myśląc weszłam do lokalu i podeszłam do barmana szybko załatwiłam sprawę i wynajęłam pokuj jak to stwierdźiłam na czas nieokreślony. Szybkim krokiem udałam się do mojego statku i po chwili stałam już w wynajętym pokoju z moimi żeczami. Nie wiele myśląc zrzuciłam z siebie wszystko i ruszyłam do łazienki. Zimny prysznic był pszyjemne i dał spokuj moim myślom i ciału. Po chwili wyszłam z łazienki i ubrałam nową szate oraz po chwili zrobiłam sobie mój stadnartowy makijaż. Tak szczeże nudziło mi się więc zamknęłam pokój i wyszłam. Gdzie iść?
++++++++++++++++++++++++++++
Hej kochani nie wiem tak szczeże czy ktoś to czyta ale mimo to mam nadzieję że wam się podoba. Jak mija wam kwarantana? Bo mi całkiem dobrze może poza faktem że mam katar alergiczny:(
Pamiętajcie aby zostać w domu!
Mam do was małe pytanie lubi ktoś może bajki Disneya starej daty?

Czy to tylko dym papierosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz