Gdy tak zastanawiając się jak nazwać tego małego ptaszka wpadłam pszy okazji na jedną z osub z naszego gangu. Cuż jak by nie inaczej nie mogłam się powstszymać. Pozatym to była dobra okazja okej?. Gdy wkońcu skończyłam i starłam kilka kropel krwi z twarzy. Do głowy wpadł mi pomysł kostuszek. To imię będzie urocze i będzie idealnie do niego pasować. Pomyślałam idąc dalej w stronę domu. Gdy wkońcu się w nim znalazłam i ściągłam nie wygodne buty mogłam pobawić się z tym małym krukiem. Był uroczy i miał dla mnie takie mądre oczy. Cóż mój nowy towarzysz był całkiem ciekawy świata. W niecałą godzinę zdążył zbić mi 3 kubki. Dobrze maluszku pszepraszam ale muszę lecieć dodałam i ruszyłam w stronę pracy. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy okazało się że policja mnie szuka.
Dzieńdobry
Oh dzieńdobry
Stało się coś spytałam grzecznie mojego szefa
Oh policja pszeszukuje lokal i ciebie szuka
Wiadomo w jakiej sprawie?
Oh nie
Dobrze Dziękuje
Dodałam i ruszyłam w stronę policji. Nie bałam się wiedziałam że i tak bym tam długo nie posiedziała bo Snoke by mnie wyciągnoł.
Dzieńodbry
Dzieńodbry pani Black Star ?
Tak to ja
Oh nie zapłaciła pani rachunki za prąd otparł jeden z struży żekomego prawa
Oh tak faktycznie zapomniałam o tym
Dobrze to proszę to zapłacić i po sprawie
Oh dobrze
Do widźenia
Do widźenia
Jezu jacy oni są debili mrukłam sama do siebie i ruszyłam w stronę pracy. Praca jak praca po naszym lokalu kręciło się dużo gapiów odnośnie tych morderstw. Cuż nie zwaracałam na nich uwagi. Bo skoro policja nie ma do mnie wątów to jak ma mieć jakiś zwykły ciwil ktury wie jeszcze mniej. Po mojej zmianie spokojnie mogłam wrucić do domu. Cuż mieszkanie jak mieszkanie nic nowego zaniepokoiło mnie jedno dostałam sms od Ricka.
Masz pojawić się dźiśaj w bazie o 12. 00 bo mam do pogadania!
O kurwa....
CZYTASZ
Czy to tylko dym papierosów
ChickLitCzy stara znajomość zmieni się w coś więcej? Czy będzie to tak ulotne jak dym z papierosów Merry? Czy płomień miłości zagości w sercach tej dwujki czy spali ich serca? *jestem dysortografem więc napewno będą błędy *