82. Zimna Woda

17 3 0
                                    

Muszę przyznać że kylo nie należy do najlżejszych ludzi kturych tahałam w ostatnim czasie. Ale mimo wszystko udało mi się wypchnąć go za drzwi i zadźwonić po obsługę aby go z tamtąd zabrała. I pomimo tego że teraz byłam spokojniejsza bo wiedziałam że nie mówił tego serio moje serce dalej krwawiło. - Dlaczego tak wogule powiedział?
- może to emocje
Mrukłam sama do siebie rozsiadając się na dużym kaszmirowym ksześle. Wygodnie było mi siedzieć na nim i bawić się własnymi palacami i do tego wypalać paczka za paczką petów. Szczeże nie czułam już łez ani zawodów czułam jedynie pustą pustkę. Z moich oczu nie ciekły już tylko łzy ale i krew o czym zorientowałam się około 2 godizny  puźniej. Szczeże nie miałam pojęcia czemu tak się stało ale poprostu poszłam z tym do skrzydła szpitalnego gdzie dali mi jakieś krople i podali zaszczyki oraz leki doustne. Jednak i oni nie znali pszyczyny tej anomali.
- kurwa
Mrukłam padając na twarz na łużko.
- czemu moje życie jest tak z jebane?
- eee nie ważne
Mrukłam znowu sama do siebie pszymykając oczy i zasypiając.
Obudziło mnie głośne pukanie do drzwi.
- proszę!
Pszez drzwi wparował mitaka
- dzieńdobry ja chciałem tylko podać pani papiery
- dobra zostaw to na biurku
- oczywiście
- dzięki
- do usług
Po chwili usłyszałam jedynie trzask zamykanych drzwi. Bez namysłu wstałam tuptając do stosu papierków.
-Cuż nic ciekawego
Mrukłam sama do siebie łapiąc długopis i siadając za biurkiem zabierając się za Papierki. I tak chwilę potem wszystko było wypełnione i poskładane w stosik. Nie powiem mega szybko mi to poszło aż sama się zdziwiłam.
-Ale teraz to nie ważne muszę znaleść Dianę to teraz mój priorytet
Szepłam sama do siebie idąc do łazienki. Zimna woda już po chwili drażniła moją rozgrzaną skurę.. Cuż to doprowadźa  mnie do szału ale jeszcze nie wiem czy to dobrze czy może źle..

*******************************
Kochani chciałam wam podziękować.. Nie wierzę w to co się stało i w to że tyle osób to czyta i poprostu dziękuję całym serduszkiem za wszystko ❤️❤️❤️

Czy to tylko dym papierosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz