55. Będzie Ciężko

17 3 2
                                    

Cuż od dobrych kilku minut szłam w stronę mojej ukochanej rudery słuchając jednej z moich ulubionych piosenek. Głosńa muzyka skutecznie mnie ożywiała a głowa kipiała nowymi pomysłami na to jak go zabić. Gdy wkońcu stanęłam pszed ruderą mimowolnie moje konciki ust powędrowały w górę. Żegnaj skuriwielu szepłam i weszłam do środka. Idąc do wyznaczonego pokoju i tym samym wsłuchując się w dźwięk kroków kture należały do mnie moje serce jakby stawało. Byłam tak zestresowana i niepewna..
Jednak nie mogłam dać tego po sobie poznać więc z grobową miną weszłam do pokoju. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy zobaczyłam w nim młodego chłopaka około 17 lat. Był wystraszony i cały się częsł.
Kim ty do jasnej cholery jesteś co?!
Kszykłam na co siedmnastolatek podskoczył
Mnie... Mnie złapali i kazali tu pszyjść ppod groźbą śm.. Śmierci
Wydukał wkońcu
No ja pierdole.. Czułam jak dosłownie coś rozdziera mnie od środka. Byłam tak zła że żuciłam się na chłopaka rozrywając jego ciało na stszępy. Po wszystkim ogarnęłam że ten miał na plecach kartkę z napisem "otuż nie tak łatwo moja droga,, wyobraźcie sobie moją furię w tamtej chwili. Po chwili jednak poprostu usiadłam międźy trupami i zaczęłam płakać.. Jak zawsze zostaje sama bez poszlak wskazówek bez niczego... I do tego tak daleko od domu... Od rodziny z moich oczu lały się łzy od dobrych 30 minut.. Ale kto nie płakałby w takiej sytuacji. Gdy wkońcu zdecydowałam że to bez  sensu tak płakać podniosłam się i skierowałam do wyjścia. Idąc do domu myślałam nad wszystkim co mnie otacza tak szczeże miałam ochotę żucić się do jakiejś czarnej dziury i poprostu umżeć... Jednak miałam Dianę a pszeciesz to ja dałam jej nadzieję.. I nie mogę jej teraz odebrać tego w tak okrutny sposub. Zwłaszcza że nawet się dogadujemy. Stojąc już w mieszkaniu zdecydowałam że zabieram z tąd Dianę i będziemy go szukać choćby nie wiem co.. Jedno było wiadome będzie ciężko ale damy radę..

Czy to tylko dym papierosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz