27. Czas Zrobić 1 Krok

19 2 0
                                    

Niepwnie stanęłam nie wiedziałam co mam z sobą zrobić. Moich dwuch ukochanych debil spierdoliło w podskokach zostawiając mnie z nim sama na sam.
Dobrze więc Merry moja uczennico zostaniesz tu conajmniej 2 tygodnie będę cię szkolił walki wręcz jak i pszewagi   jeżeli chodzi o moc.
Dobrze najwyższy wodźu
Otparłam cicho
Jeżeli chodzi o Twoje żeczy będą pszyszykowane w pokoju pod numerem 7 na drugim piętsze.
Dobrze Dziękuje otparłam niepwnie i lekko się skłoniłam.
Ten jedynie odesłał mnie do mojego pokoju i powiedział że jutro muszę się wstawić o godz 7.30 u niego w tej komnacie.
Niepwnie szybkim krokiem pszemieżyłam dystans dzilący mnie od pokoju. I jusz po kilku minutach stałam w pokoju. Był zdecydowanie inny nisz ten na starkilerze. Był ładnie urządźony ściany pokrywały gęsto zdobione tapety w kolorze popiołu. Pozatym na środku pokoju stało piękne duże dwuosobowe łużko. Lekko się na nie żuciłam i odetchnęłam głębiej. Hmm faktycznie tu wszytko było nawet konsola. Po chwili namysłu złapałam pad i zaczęłam grę. Nie grałam jednak za długo gdyż do moich uszu doszło pukanie.
Proszę!
Do mojego pokoju weszła pokojówka
Emm ja tylko z obiadem
Dziękuje mrukłam i dodałam proszę zostawić go na biurku.
Tak otprała ta nerwowo po czym pożegnała się i wyszła. Po dłużej chwili poderwałam się z łużka i zabrałam za jedźenie nie było złe. Resztę dnia czytałam jakiś romans i oglądałam horrory. O godz 22.30 stwierdźiłam że wezmę szybki prysznic więc energicznie weszłam do łazienki. Jakie było moje zdziwienie gdy zamiast prysznica ujrzałam wannę. Huh mrukłam do siebie po czym wzruszyłam ramionami. Trudno pomyślałam i odkręciłam kurki. Woda była pszyjemne ciepła więdź leżenie w niej było kojące. Leżałam tak może z 30 minut bo po upływie tego czasu woda zaczeła stygnąć. Gdy wkońcu opuściłam łazienkę w mojej ukochanej piżamie wyjrzałam za okno. Było z tąd widać niezły kawałek galaktyki. Cicho westchłam gdy w głowie padło mi pytanie Ciekawe czy oni też ją widźą? Poczułam że wzrasta we mnie gniew.. I ból szybkim ruchem złapałam za zapalniczkę i peta. Po chwili mogłam jusz zatracać się w zapachu tytoniu.
============================
Hej kochani mam nadzieję że historia wam się podoba ♥️♥️♥️

Czy to tylko dym papierosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz