52. Jebać To..

20 3 0
                                    

Gdy dotarłam do domu mażyłam jedynie o zimny prysznicu. Więc nie wiele myśląc pszywitałam się z moim zwierzakiem i ruszyłam pod prysznic. Po zżuceniu z siebie ubrać poczułam nagły chłud. Lecz nie na ciele a gdzieś w sercu.. Pszypomniało mi się pewnie zdarzenie z dzieciństwa.
  *          
Mamo
Tak?
A jak być dobrym człowiekiem?
Mała czerwonowłosa dziewczynka paczyła głęboko w oczy brunetki.
Oh bronić słabszych mieć dobre serce i pamiętać o swojej rodzinie i nie odbierać jej innym. Po tych słowach młoda kobieta wzięła małą dziewczynke na ręce.
                                                          *
Poczułam jak z moich oczu ciekną ciepłe łzy. Były dla mnie wręcz gorące.. Może to dlatego że jestem już zimna jak lód..
Po chwili stania pszy lustsze i wparywania się w jego tafle weszłam pod prysznic i puściłam gorącą wodę. Cuż nawet wżąca woda nie podniosła temperatury mojego ciała. Po wyjściu z pod prysznica ruszyłam do kostuszka.
Hej mały uśmiechłam się lekko i usiadłam obok klatki mojego małego pszyjaciela ktury właśnie pił.
Chcesz się trochę zapoznać?
Włożyłam dłoń do klatki o dziwo mały ptaszek wskoczył na moją dłoń.
Dzielny jesteś mrukłam i wyciągłam dłoń z ptszakiem z klatki. Po kilkunastu minutach głaskania ptaszka zdecydowałam się położyć. Gdy już odłożyłam maluszka do klatki do głowy wpdł mi pomysł. Skoro jutro i tak zbije tego całego założycie gangu to  czemu by się teraz nie upić?..
Po chwili namysłu wstałam z łużka i poczłapałam do lodówki. Cuż miałam tylko 3 butelki wina słodkiego ale jebać mrukłam i zabrałam alkochol ze sobą na balkon.
Czemu to tak boli.. Moje myśli wisiały gdzieś w eterze daleko odemnie.. Ale tak blisko kylo i mamy.. Wzięłam kolejny łyk wina. Kurwa mrukłam zerkając do putelki w kturej już nic nie było. Całe wino rozpłynęło się tak szybko jak myśl o tym że mogę być szczęśliwa z kylo..
Z moich oczu tliły się łzy a serce rozdzierało się same na tysiąc kawałków. Nagle poczułam pszypływ  adrenaliny szybkim ruchem żuciłam pustą butelkę na ulicę. Jebać wszystko.. Z moich oczu płynęły hektolitry łez a z moich nadgarstków leciała krew. Jebać to...

Czy to tylko dym papierosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz