Szczeże byłyśmy z Dianą w takim szoku że nawet nic nie powiedziałyśmy tylko poprostu wyszłyśmy.
Myślisz że on mówi serio?
Blondynka paczyła mi głęboko w oczy.
Tak.. Tak myślę widziałaś jaki był wystraszony?
Nio
Szczeże reszta drogi pszbiegła nam w kompletnej ciszy. Gdy wkońcu znalazłyśmy się na naszej planecie mażyłam tylko o zimnym prysznicu. I tak zanim się obejrzałam musiałam iść na moją zmianę. Szczeże? Była to kolejna speluna jakich wiele. Każda planeta musi mieć chociaż jedną nie? W każdym bądź razie zanim się obejrzałam stałam za barem obsługując podstażałych typów. Cuż standart mrukłam sama do siebie i wzięłam się za polerowanie szklanek. Z mojego zajęcia wyrwał mnie czyjś dotyk ktoś szturchał mnie w ramię. Gdy podniosłam wzrok na tą osobę to prawie zendlałam. Pszedmną stał kurwa jebany Poe Dameron.
Hej Merry.. Zaczoł brunet
Ja ja wynoś się z tąd! Kszykłam pacząc mu w oczy. Szczeże chciałam żeby został ze mną..nawet na zawsze..
Ale Merry.. Ty możesz jeszcze..
Nie mogę już nic.. Mówiąc te słowa czułam jak do moich oczu napływają łzy
Ale..
Proszę odejdź.. Zanim będę zmuszona zrobić ci kżywde..
Dobrze..
Po tych słowach nie usłyszałam już nic z strony bruneta gdyż ten jedynie spuścił wzrok na podłogę i opuścił lokal. Reszta zmiany była całkiem zwykła mega dużo upitych ludzi i zażygane łazienki standart.
Ej Rebecka!
Tak Luna moje oczy spoczęły na mojej koleżance z pracy
Idziesz na peta?
A ty się jeszcze pytasz?
Nie wiele myśląc chwyciłam za paczkę papierosów i zapalniczkę. I tak razem z Luną paliłyśmy już chyba z tszeciego peta za barem.
Ej a słyszałaś o tym goćiu co pszeszczelił tej lasce serce na pół?
Tak.. Pewnie że tak
No to wiesz że chodziły ploty że mieszka tu? Pozatym ostatnio działy się tu dźiwne żeczy.. Zaginione dzieci..
Serio?
Pewnie że serio ale nikt Ci tego nie powie..
Po tych słowach Luna wstała i ruszyła w swoją stronę. Zostawiając mnie samą na betonie.. Genialnie wręcz!...============================
Kochani chciałam wam podziękować za wszystkie polubienia i odczyty bo poprostu nie umiem uwieżyć w to że ktoś to czyta i może nawet mu się jeszcze podoba. Dziękuję za wszystko misiaki pozdrowienia i czymaj cię się mi tam!🖤🖤🖤
CZYTASZ
Czy to tylko dym papierosów
ChickLitCzy stara znajomość zmieni się w coś więcej? Czy będzie to tak ulotne jak dym z papierosów Merry? Czy płomień miłości zagości w sercach tej dwujki czy spali ich serca? *jestem dysortografem więc napewno będą błędy *