79. Siarczyste Kurwa

13 2 0
                                    

Po chwili takiego gdybania podniosłam się z miękkiej kanapy kierując się do kwatery Rena. I tak chwilę potem stałam już pod drzwiami jego pokoju.
Bez namysłu poprostu zapukałam
-Proszę!
Po usłyszeniu tych słuw odrazu wpadłam do środka i nie kłamiąc widok ktury tam zastałam mnie zdziwił. Obok szafy stał mój dawny przyjaciel.. Moja dawna miłość.. Mój ex w samym ręczniku oplecionym wokuł bioder.
- nie mogłeś się ubrać?
- nie.. Chociaż jak widźę tobie to nie pszesadźa.
-pfff chciałbyś
- a może i bym chciał
mrukł szukając czegoś w szafie.
- co mała dzidzia nie wie co ubrać?
- oh pszestań to dziecinne
- trudno prychłam
Siadając na łużku i zerkając ukradkiem na ciało kylo. Kurwa co by nie powiedzieć wyglądał świetnie dużo ćwiczył i te włosy..
Ile bym dała by choć jeszcze raz je pszeczesać pobawić się nimi.. Ale stop! Kurwa on cię zdradził zostawił na lodzie kurwa Merry! Ogarnij dupe..
- Ja idę się ubrać zaraz wrucę
- idź idź
Żuciłam zerkając na kylo ktury zniknoł w łazience. Cuż muszę pszyznać że tyle lat a on dalej jest taki dziecinny i beztroski..
W sumie nudziło mi się trochę wienc wyciągłam z kieszeni papieros ktury odpaliłam dużą czarną zaplniczką. I tak po chwili zaciągałam się dymem papierosa ktury jednocześnie mnie koił jak i szargał moje myśli..
Po chwili z łazienki wyszedł Ren był ubrany w zwykłą szatę jaką nosił tu praktycznie każdy rycerz Ren.
- mogę?
- mhm..
Mrukłam gdy kylo usiadł zaraz obok mnie. Nasze ramiona się stykały..
- wienc czego odemnie chcesz?
- chce prawdy..
- co mam pszez to rozumieć?
- oh nie rub że mnie blondynki..
Gdzie jest Diana i co z nią?
- Merry ja.. Nie wiem..
- jak to kurwa nie wiesz?!
- Nie powiedział nikomu o co chodzi kazał pod osłoną nocy zabrać gdzieś tą mała a potem wybił nawet personel ktury to widział..
Po tej wiadomości z moich ust padło jedynie siarczyste kurwa

Czy to tylko dym papierosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz