Nie nie ja...
Nie zdawałam sobie nawet sprawy że siedźę mówiąc sama do siebie. Jednak ocząznełam się gdy zaczęło się ściemniać a Diany dalej nie było..
Diana! Diana! Kszyczałam kolejny raz imię blondynki stojąc w zaułku jednej z dzielnic. No gdzie ona jest szepłam sama do siebie idąc dalej bez sensu jej szukając. Na dworze ściemniło się już do samego końca a jej dalej nie było. Szczeże czułam jak moje ciało owija chłud. Ale mimo tego dalej kszyczałam.. Poddałam się o 4.55
O tej właśnie godzinie wruciłam do domu cała zapłakana. Co ja teraz zrobię? Z moich oczu płynęły zły a serce dosłownie się rozdzierało na tysiąc kawałków. Szczeże nie miałam pojęcia co teraz zrobić.. Więc poprostu usiadłam na balkonie z kilkoma butelkami wina i wódki. Nie wiele myśląc zaciągałam się papierosami zapiając wszystko wódką. Po kolejnej butelce szczeże już nic nie czułam. I tak poprostu położyłam się na zimnym balkonie zasypiając nawet nie wiem kiedy. Obudził mnie gwar. Gdy tylko podniosłam się moim oczom ukazał się widok kturego nigdy nie zapomnę..
Na bloku na pszeciwko ktoś wypisał krwią słowa " Merry jeżeli chcesz ją spotkać to czekamy na ciebie o 24 w piwnicy,, szczeże poprostu za nie mówiłam siadając na ziemi. Z moich oczu płynęły łzy. Nie mogłam się ocząsnąć ale nie miałam już ani petów ani alkocholu więc niezgrabnie wstałam i ruszyłam w stronę łazienki. Po szybkiej kąpieli ubrałam się i ogulnie ogarnęłam. Po chwili siedźenia na podłodźe w pokoju zdałam sobie sprawę że nie wiem co mam zrobić. Z moich oczu kolejny raz płyneły łzy. Szczeże nie wiedziałam chyba pierwszy raz co mam zrobić.. Moja biedna kochana Diana.. Wogule nic nie wiem gdzie ja mam cię szukać co?
Co mam mówić? Co mam robić?
Jak żyć..*******************************
Hej misiaki pszepraszam że tyle mnie nie było ale poprostu chyba poczebowałam chwilki pszerwy. Obiecuję że to nadrobię czymajcie się 🖤❤️
CZYTASZ
Czy to tylko dym papierosów
ChickLitCzy stara znajomość zmieni się w coś więcej? Czy będzie to tak ulotne jak dym z papierosów Merry? Czy płomień miłości zagości w sercach tej dwujki czy spali ich serca? *jestem dysortografem więc napewno będą błędy *