HOOFDSTUK 17

4.5K 89 20
                                    

Na nog geen half uur gaat de bel van de voordeur. Ik veeg de overgebleven tranen van mijn gezicht en check in de spiegel of mijn mascara niet is uitgelopen. 'Het valt mee', maak ik mezelf wijs, terwijl de zwarte vegen nog duidelijk zichtbaar zijn.

Ik open de voordeur, waarna er een klein glimlachje aan mijn gezicht onttrekt. 'Hey', zegt hij op twijfelende toon met zijn handen in de zakken van zijn leren jack. Ik neem hem van top tot teen in me op. Wauw.

'Hey.' Ik wijs met mijn hand als teken dat hij binnen kan komen. 'Wil je iets te drinken?', vraag ik hem snel om de ongemakkelijkheid, die duidelijk om ons heen hangt, weg te halen. 'Klinkt goed', antwoord hij, terwijl hij rustig zijn jasje uittrekt. Ik loop alvast richting de keuken waar ook hij even later naar binnen komt. 'Cola?', vraag ik hem terwijl ik twee glazen uit de kast pak. Hij knikt. 'Prima.'

Ik schenk de twee glazen in en overhandig hem de zijne. 'Dankjewel', zegt hij terwijl hij zijn hand om het glas legt. Zijn vingers raken zachtjes de mijne, waardoor ik vrijwel meteen verstijf. Ik merk dat hij oogcontact probeert te zoeken, maar ik kan alleen nog maar naar de grond staren en genieten van de subtiele aanraking die hij me geeft.

'Bella...', zegt hij en hij legt zijn hand onder mijn kin. Ik kijk op en staar recht in zijn smaragdgroene ogen. Het is alsof de wereld om me heen stopt en ik alleen nog in zijn ogen leef. Hij geeft me een raar gevoel van binnen dat ik nog niet ken...

Even blijft het stil. Geen van ons beide wil het moment waarin we nu zijn beland verpesten. Aan alles voel ik dat woorden nu ook niet sprekend zullen zijn. Er is maar één ding. Eén bepaald iets waar we beide naar snakken.

Heel langzaam komen onze hoofden dichter bij elkaar. Ik voel dat hij met zijn hand de cola op het aanrecht naast hem zet en mijn heup zachtjes beetpakt.

'Bella...', zegt hij weer, maar dit keer onderbreek ik hem. 'Verpest het niet', smeek ik hem. 'Ik heb dit nodig...' En dat is dan ook wat hij doet. Hij zwijgt en kijkt me lang en diep aan.

Voorzichtig brengt hij zijn hand in beweging en strijkt hem langs mijn lichaam tot aan het begin van mijn nek. Ik voel een siddering door mijn hele lichaam trekken en merk dat mijn borstkas sneller op en neer gaat. 'Wat heb je nodig Bella...', zegt hij hees. 'Ik moet het horen.'

Ik knik rustig op en neer als teken dat ik zal gehoorzamen. Twijfelend leg ik mijn hand op zijn wang en raak met de andere voorzichtig zijn bizar harde borstkas aan. 'Jou', geef ik zachtjes toe.

Zijn ogen worden groter en voor ik het weet, drukt hij zijn lippen op de mijne. Zijn grote lijf wordt tegen dat van mij aangedrukt en zijn handen legt hij stevig om mijn heupen. Ik sla mijn armen als goedkeuring om zijn nek heen en ga op mijn tenen staan om beter bij zijn zachte volle lippen te kunnen.

'Kan je er niet bij?', grapt hij terwijl zijn lippen tegen de mijne aan lachen. Ik rol met mijn ogen. 'Ben je serieus?', vraag ik hem. 'Onderbreek je dit moment voor een stomme grap?'

Zijn handen verstevigen zich om mijn heupen en zijn lach veranderd in een verlangende blik. 'Je geeft geen antwoord op mijn vraag', laat hij me op hese stem weten. 'Kan je er niet bij?', herhaalt hij. Normaal heb ik een hekel aan zijn dwingende stem, maar nu bezorgd het me verlangende gevoelens. Verlangens naar hem.

Ik kijk hem twijfelend aan en schud dan instemmend "nee". Een lachje onttrekt aan zijn gezicht en voor ik het doorheb heeft hij me opgetild en zit ik op het aanrecht met mijn benen om zijn middel heen. 'Zie je nou dat antwoord geven niet zo moeilijk is', laat hij me op dominante toon weten. Ik knik zachtjes en kijk hem begerend aan.

Snel drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Dit keer vraagt hij toestemming door met zijn tong tegen mijn lip aan te komen. Vrijwel meteen geef ik hem die en wordt onze zoen nog intenser. Zijn handen glijden van mijn heupen naar mijn bovenbenen waar hij zachtjes in knijpt. Een zachte grom verlaat zijn mond, waardoor ik schrik en mijn lippen van de zijne trek.

'Wat is er?', vraagt hij fluisterend en een tikje buiten adem.

'Je...je...gromde zachtjes', laat ik hem onzeker weten. Hij haalt zijn hand van mijn been en krult zijn mondhoeken omhoog. 'Dat betekent dat ik het prettig vond', legt hij me uit. Ik sla mijn ogen beschaamd neer. 'Tuurlijk...', fluister ik naïef tegen mezelf. Ik heb nog nergens ervaring mee en begrijp er zo te zien minder van dan ik had gehoopt.

'Wat is er?', vraagt hij, terwijl hij een pluk haar uit mijn gezicht strijkt. Ik til mijn hoofd omhoog en kijk hem onzeker aan. 'Doe ik het een beetje goed?', fluister ik twijfelend. Het zal vast niet gaaf zijn dat ik dat vraag, maar ik heb iets van een bevestiging nodig...

'Je deed het prima', antwoord hij verbaast. 'Waarom vraag je dat?'

Ik open mijn mond om antwoord te geven maar zwijg dan weer. 'Bella?', dringt hij aan. Ik zucht. Mijn handen leg ik op het aanrechtblad naast me en mijn ogen vinden beschaamd de zijne als ik de volgende woorden uitspreek.

'Het is allemaal nieuw voor me Hunter...'

Zijn wenkbrauwen schieten verbaasd omhoog. 'Je hebt nog nooit...?', vraagt hij zonder zijn zin af te maken. Ik knik. 'Is dat stom?', vraag ik hem, waardoor hij een scheve grijns op zijn gezicht krijgt.

'Wat?', vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op. 'Dus ik ben de eerste persoon waarmee jij zoent?', vraagt hij ter bevestiging. Ik kijk hem beschaamd aan en zucht diep. 'Ja', antwoord ik. Even blijft het stil en nemen we allebei in ons op wat er net is gezegd.

'Bella...', zegt hij uiteindelijk, terwijl hij zijn hand op mijn wang legt. '...ik ben blij dat ik het ben.' 

-----------

YEAA! HET MOMENT WAAROP WE HEBBEN GEWACHT IS EINDELIJK DAAR! DE EERSTE KUS. 

THERE'S SO MUCH MORE TO COME GUYS! LAAT ME WETEN WAT JE ERVAN VOND!

GAME CHANGERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu