HOOFDSTUK 57

3.7K 92 29
                                    

Ik volg Hunter naar een grote houten deur aan het einde van de lange hal. Ik heb tot nu toe alleen nog maar de keuken en deze hal gezien, maar ik kan nu al merken dat dit huis een fortuin moet hebben gekost. Overal hangen grote schilderijen met de meest prachtige authentieke lijsten eromheen.

'Als je je mond niet sluit, ga je nog vliegen vangen.' Ik schrik op en merk dat ik de gehele tijd met open mond naar alle pracht heb zitten staren. Snel sluit ik mijn mond en voel dat ik rood aanzet. 'Je bent schattig als je je schaamt,' zegt hij, terwijl hij me een knipoog geeft en de deur opent. Ik wil hem net een speels duwtje geven als ik wederom word overdonderd door de prachtige kamer die tevoorschijn komt. Het is een ruime kamer met een hoog houten plafond, waardoor de kamer optisch gezien alleen nog maar groter lijkt dan het al is. In het midden staat een groot kingsize bed met aan beide zijden een antiek houten nachtkastje. Het is echt ontzettend mooi.

Ik kijk mijn ogen voor de zoveelste keer uit en laat mezelf op het bed neerploffen. Het dekbed is mega zacht en wollig, waardoor ik er meteen in wegzak. 'Dit huis is echt geweldig,' breng ik uit, terwijl ik weer rustig rechtop ga zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben grote huizen gewend. Echter is bij mij alles altijd zo strak en modern geweest, terwijl hier alles zo warm en gezellig is gemaakt. Veel meer naar mijn smaak.

'Eindelijk iets waar we het over eens zijn', grapt Hunter, terwijl hij voor me aan de rand van het bed komt staan. Hij steekt zijn beide handen naar mij uit die ik met de mijne vastpak. 'Waarom heb je me nooit eerder over je oma verteld?', vraag ik hem, terwijl ik voor de zoveelste keer de kamer in me opneem. Hij haalt zijn schouders op en trekt me overeind van het bed af. 'Op deze manier vond ik het leuker.' Zijn mondhoeken krullen omhoog en zijn handen verplaatsen naar mijn heupen.

'Tuurlijk moet jij alles weer anders doen.' Ik rol met mijn ogen en schenk hem een kleine glimlach. Hij trekt zijn wenkbrauwen omhoog en zet een stap dichterbij. 'Anders als wie?' En daar heeft hij me te pakken. Ik heb nog nooit eerder een vriendje gehad, dus ik zou helemaal niet kunnen weten wat normaal is. Ik haal mijn schouders. 'Anders als in boeken', geef ik toe.

Hij krult zijn mondhoeken omhoog en laat zijn handen rustig naar mijn rug glijden als hij me steviger tegen zich aantrekt. Ik kan niet anders dan naar hem kijken. Recht in zijn prachtige groene ogen en naar zijn volle verleidelijke lippen waar hij zachtjes op bijt. Shit. Hij is zo sexy.

'Er zijn een hele hoop dingen anders als in een boek Bella', brengt hij hees uit. Ik slik en voel een siddering door mijn lichaam trekken. 'Ik wil je best uitleggen wat precies', voegt hij er met een zelfvoldane glimlach aan toe. Het lijkt hem te vermaken dat hij me altijd sprakeloos kan krijgen en die macht gun ik hem niet. Ik wil net mijn mond opentrekken om een weerwoord te geven, als hij me met een ruk optilt, tegen de muur aandrukt en me wederom tot zwijgen brengt. Zijn gezicht is nog maar een paar centimeters verwijderd van de mijne, waardoor ik meteen mijn ademhaling sneller op en neer voel gaan. Hoe kan het dat mijn lichaam altijd meteen op hem reageert...

Zijn handen glijden onder het jurkje en blijven rusten op mijn billen waar hij zachtjes in knijpt. Ik neem een diepe hap lucht. Ik weet wat hij wil horen en wil doen en ik kan niet ontkennen dat ik dat ook wil. Ik snak naar hem. Elke dag, elk uur en elke seconden.

'Zoals wat?', vraag ik hem zoals hij wenst. Zijn mondhoeken krullen omhoog en hij schenkt me een lustige blik. Met zijn mond verplaatst hij naar mijn oor. 'Zoals dit.' Zachtjes drukt hij zijn lippen in mijn nek en trekt een spoor van kusjes tot aan mijn hals. Overal waar hij zijn lippen laat rusten, voel ik een warme siddering. Het hoeft niet meer dan een lichte aanraking te zijn, want het kleinste contact is al genoeg om mijn haartjes overeind te laten staan.

'En wat nog meer?', breng ik, nu bijna piepend, uit. Ik voel hem in mijn nek glimlachen, waardoor ik me meteen zelfverzekerd voel. Met een snelle beweging verplaatst hij mijn rug van de muur naar het zachte dekbed. 'Uitdoen', beveelt hij knikkend naar mijn jurkje. Ik slik en gehoorzaam. Langzaam trek ik het jurkje over mijn hoofd en laat het naast me op het bed rusten. Hij neemt mijn hele lijf in zich op en zet dan zijn handen naast mijn lichaam in het dekbed. 'Je bent zo mooi', brengt hij hees uit waarna hij zijn lippen vurig op de mijne drukt. Vrijwel meteen vraagt hij met zijn tong om toestemming die ik hem geef. Ik begraaf mijn handen in zijn haar en trek er zachtjes aan. 'Fuck', gromt hij tegen mijn lippen, terwijl hij zijn lichaam boven de mijne laat hangen. 'Je maakt me helemaal gek.'

Ik neem het in me op als aanmoediging en beweeg met mijn handen rustig naar de zoom van zijn shirt. Hij heeft door wat ik wil doen en trekt met een soepele beweging het shirt over zijn hoofd, waardoor zijn perfecte gespierde torso tevoorschijn komt. Zonder onze zoen te stoppen, verken ik met mijn vingers zijn gespierde buik, waardoor er weer een grom aan zijn mond ontsnapt. Hij geniet net zo erg van mijn aanrakingen als ik van die van hem en dat gevoel is overweldigend. Het is een soort verslaving.

Hij is een soort verslaving....

Ik wil verder gaan dan de vorige keren. Ik wil hem hetzelfde gevoel geven als wat hij mij de laatste keer gaf.

Ik beweeg mijn handen naar zijn jeans en maak de sluiting los. Snel trekt hij zijn lippen van de mijne en schieten zijn wenkbrauwen omhoog.

'W...w...wat doe je?', brengt hij stotterend uit. Ja, dat hoor je goed. Hij stottert. Ik zwijg en ga door met mijn handelingen. 'B...Bella...' Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en knik als teken dat ik het wil. En voor het eerst in lange tijd, gehoorzaamt hij. Hij staat op van het bed en trekt zijn broek naar beneden, zodat hij alleen nog zijn boxer aanheeft. Het beeld van een halfnaakte Hunter is geweldig. Hij is zo verschrikkelijk sexy.

Ik voel me nerveus om te doen waarvan ik op het punt sta om het te doen, maar ik weet dat het hetgeen is wat ik wil. Rustig ga ik overeind zitten en kijk hem recht in zijn ogen aan. Hij ziet dat ik zenuwachtig ben en gaat naast mij op de bedrand zitten. 'Als je het niet wil...'

'Ik wil het', onderbreek ik hem. 'Je...je moet alleen...' Zonder mijn zin af te hoeven maken, knikt hij al. Hij weet precies wat ik bedoel en trekt voorzichtig zijn boxer uit, waardoor zijn lid tevoorschijn komt. Ik slik en laat me voor hem op mijn knieën glijden. Niet-wetend waar ik precies moet beginnen, pakt hij voorzichtig mijn hand vast en legt hem om zijn lid. Bij de eerste aanraking sluit hij zijn ogen al. Alsof ik zonder iets te doen hem al een heerlijk gevoel bezorg.

Rustig beweeg ik mijn hand op en neer en heb hem al snel niet meer nodig voor dit deel. Hij laat zijn handen op de bedrand rusten en geniet van elke beweging die ik maak.

Dit gedeelte heb ik nu aardig onder de knie, maar nu komt het volgende gedeelte. Hetgeen waarvoor ik het meest bang ben... Ik stop met het bewegen en laat mijn ogen op zijn harde rusten. Jij kan dit Bella.

Ik heb pas door dat ik al een tijdje niet meer heb bewogen, als Hunter ineens mijn kin omhoogduwt.

'Het is eigenlijk hetzelfde als wat je net deed, alleen volg je nu de bewegingen ook met je mond', legt hij me voorzichtig uit, terwijl hij zijn handen aan de achterkant van mijn hoofd legt. 'Als je het wil natuurlijk', voegt hij er snel aan toe. Ik knik snel en volg zijn instructies op. Ik wil niet dat hij het idee krijgt dat ik het niet wil. Mijn hand leg ik op dezelfde plek als zojuist alleen breng ik nu ook mijn mond naar zijn meest gevoelige puntje. Als ik mijn volledige lippen om hem heen leg, hoor ik hem naar adem happen. Ik weet niet of dat iets goeds of slechts is, maar als hij met zijn handen rustig mijn hoofd naar beneden duwt, weet ik dat het iets goeds was. Op hetzelfde ritme als zojuist, beweeg ik nu mijn lippen op en neer en hoor hem vaker grommen en kreunen dan ik ooit heb gehoord. Het klinkt heerlijk, waardoor ik alleen nog maar meer wordt aangemoedigd. 'Zuigen', beveelt hij hees alsof hij niet genoeg kracht heeft om een volledige zin uit te brengen. Ik gehoorzaam en zuig eerst rustig maar dan steeds harder aan zijn lid, terwijl ik dezelfde op en neerwaartse bewegingen volg als voorheen. Ik voel dat al zijn spieren in zijn lichaam aanspannen, terwijl hij lichtjes aan mijn haar trekt.

'Je....je moet stoppen', brengt hij uit, maar ik luister niet. Nee, sterker nog, ik beweeg en zuig alleen maar harder. Het is heerlijk om hem zo in mijn macht te hebben. 'Bella...', zegt hij met een mix van een grom en een kreun, maar wat hij wil zeggen is al te laat. Mijn mond wordt gevuld met zijn overvallende vocht.

-------------

HEY GUYS, 

OMDAT IK MINDER UPLOAD EN JULLIE ER ZOVEEL OM VRAGEN, DACHT IK VANDAAG EEN EXTRA LANG HOOFDSTUK EROP TE ZETTEN! LAAT ME WETEN WAT JE ERVAN VOND. 

OOK WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR ALLE STEMMEN EN REACTIES! DOOR JULLIE RAAK IK ELKE DAG WEER GEÏNSPIREERD EN GEMOTIVEERD! THANK YOU SO MUCH!

XXXX

GAME CHANGERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu