Zonder een woord te zeggen, stappen we in de grote Range Rover. Even doe ik mijn mond open om een gesprek te beginnen, maar aan zijn gezicht te zien is hij daar niet voor in de stemming. Zijn kaken staan nog even strak op elkaar als daarnet en zijn armspieren zijn flink aangespannen. Kleine adertjes komen tevoorschijn, waardoor ik slik. Ondanks het feit dat hij er nu extreem angstaanjagend uitziet, is hij wel waanzinnig sexy. Ik sluit mijn mond weer en bind mijn gordel vast. Ik moet mezelf afleiden om me niet compleet in hem te verliezen. Hij volgt mijn bewegingen en start de auto.
'We gaan je spullen halen', gromt hij, terwijl hij de parkeerplaats afrijdt. Ik kijk hem verbaasd aan. Mijn spullen? Waarom zouden we die moeten halen? Schijnbaar is hij nog pessimistischer over het gesprek wat ik met mijn vader ga hebben als ikzelf. 'Als ik gewoon met mijn vader praat dan...' Probeer ik, maar hij onderbreekt me al. Zoals gewoonlijk.
'Daar heb ik het niet over', zegt hij kortaf. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar de verbaasdheid op mijn gezicht is nu nog groter geworden. 'Wat bedoel je dan?', vraag ik hem.
'We gaan weg.'
'Wat?!' Mijn ogen worden groter. We gaan weg? Voor hoe lang? Waarheen? Ik wil helemaal niet weg. Ik kan het er niet bijhebben om niet naar school te gaan. Ik moet en zal mijn vakken halen en dat gaat niet als ik niet eens aanwezig ben.
'We gaan godverdomme weg Bella! Moet ik het nog een keer herhalen?!' Zijn stem is laag en dwingend. Ik voel alle haartjes op mijn armen naar boven staan, maar hou me toch sterk. Niet bang worden Bella. Hij zal je niks doen.
'Hunter waar heb je het over? Ik wil niet weg...', zeg ik voorzichtig
'Boeit me niet. We gaan.'
'Hunter...'
'Bella godverdomme!' Met een ruk zet hij de auto aan de zijkant van de weg en gooit hij zijn armen in de lucht. Ik schrik ervan en terwijl ik achteruitdeins, knal ik met mijn hoofd tegen het raam aan. 'Au', fluister ik, terwijl ik over de pijnlijke plek op mijn hoofd wrijf. Fijn. Het flauwvallen en de rode kringen waren natuurlijk nog niet genoeg voor vandaag...
'Sorry', mompelt hij en hij legt zijn handen weer op het stuur. Niet dat hij ook maar enigszins aanstalten maakt om weer weg te rijden. Nee, hij gebruikt het echter en alleen als stressuitlaatklep. Zijn knokkels worden er zelfs wit van. Ik rijk met mijn hand naar de zijne en raak hem voorzichtig aan.
'Niet doen', fluister ik. En dat schijnt te werken. Zijn handen verslappen en vallen neer op zijn schoot. Het valt me nu pas op dat ondanks dat we stilstaan, de motor nog steeds draait. Even kijk ik om de auto heen, maar als ik zie dat we veilig staan, trek ik de sleutel uit het contact. Mooi niet dat ik Hunter nu vertrouw met autorijden. Hij is veel te gestrest.
'Rustig.' Zonder oogcontact te verbreken, leg ik de sleutel in het vakje naast me neer en rijk met mijn hand naar zijn wang. Zijn kaken ontspannen eindelijk en zijn ogen vallen dicht. 'Wat is er allemaal?', vraag ik hem zo voorzichtig mogelijk. Hij schudt zijn hoofd. 'Niks belangrijks. Ik wil gewoon weg', geeft hij toe. Ik zucht en dwing hem dan met mijn handen hem aan te kijken. 'Ik wil ook weg Hunter, maar dat is niet de oplossing', laat ik hem weten.
Hij zucht en gaat achteroverleunen. 'Prima. Dan zet ik jou thuis af en ga ik zelf.' Zijn eigenwijsheid irriteert me steeds meer en ik verzamel al mijn kracht om me in te houden. 'Jij blijft ook hier Hunter.' Probeer ik hem te overtuigen. Maar in plaats daarvan, krijg ik een strakke nijdige blik toegeworpen.
'Bepaal godverdomme niet wat ik doe Bella!' Met een klap slaat hij op zijn stuur. Ik schrik en krimp in elkaar. Ik weet niet wat ik nog kan doen om hem weer bij zinnen te brengen. Het lijkt wel alsof hij een waas voor zijn ogen heeft. Iets wat zelfs ik niet minder kan maken
De tranen beginnen achterin mijn ogen weer te prikken en zonder erbij na te denken, ruk ik de portier open en stap uit de auto. Ik weet niet of het verstandig was, maar ik weet dat het voor hem niet beter is als ik ernaast blijf zitten.
'Shit.' Hoor ik hem mompelen en niet veel later stapt ook hij uit de auto. 'Bella ik...' Maar als hij mijn gezicht ziet valt hij stil. 'Niet huilen alsjeblieft.' Voorzichtig veegt hij de tranen, die inmiddels zijn verschenen, van mijn wangen en drukt me stevig tegen zijn borstkas aan. Een klein stemmetje in mij zegt dat ik hem van me af moet duwen, maar dat kan ik niet. Ik geef zoveel om deze jongen dat ik alles pik wat hij bij me flikt. Ik haat het dat ik zo afhankelijk van hem ben...
'Je...je kan me niet zo blijven behandelen Hunter', breng ik snikkend uit. Hij duwt me rustig van zich af en kijkt me vol spijt aan. 'Ik wil het ook niet', begint hij. Hij sluit zijn ogen en haalt zijn handen door zijn haren. 'Ik word er gewoon gek van', geeft hij toe.
'Waarvan? Ik doe helemaal niks!' Mijn stem is harder dan ik had gewild, maar ik accepteer het. Ik zit tevens nog niet op hetzelfde niveau waarop hij net tegen mij stond te schreeuwen.
'Je doet wel wat', mompelt hij zachtjes in de hoop dat ik het niet hoor. Maar helaas voor hem, doe ik dat wel. Ik kijk hem vragend aan en hij slaakt een diepe zucht. Aan alles kan ik zien dat hij moeite heeft om het volgende te zeggen. Zijn ogen die hij tot spleetjes knijpt, zijn lip waar hij zachtjes op bijt, zelfs de manier waarop hij zijn gespierde armen in zijn nek laat rusten vertellen me meer dan woorden zouden kunnen omschrijven.
'Door jouw prachtige uiterlijk en onschuld, wil elke jongen jou. Ik hoor het en ik zie het Bella! In de gangen, in de lessen, zelfs tijdens de pauzes! En ik kan het ze godverdomme niet kwalijk nemen, want ik wil het zelf ook! Ik heb dit nog nooit voor een meisje gevoeld. Normaal gaf ik er geen fuck om wat andere van mijn meisje vonden. Nee, sterker nog, ik vond het een compliment als ze het een lekkerwijf vonden. Maar bij jou walg ik van alle aandacht die ze je geven en alle walgelijke dingen die ze over je zeggen! Ik wil dat je van mij bent en van niemand anders.'
------------
HEY GUYS,
EEN NIEUW HOOFDSTUKJE VOOR JULLIE! BEN BENIEUWD WAT JULLIE ERVAN VINDEN! LET ME KNOW EN VERGEET NIET TE STEMMEN!
XXX
JE LEEST
GAME CHANGER
ChickLit*dit boek bevat seksueel getinte scenes en grof taalgebruik. Als je daar niet tegen kan, raadt ik je aan het niet te lezen.* Ik slik. 'Wat wil je van me Hunter?', vraag ik hem voorzichtig. Ik wil hem niet wegjagen. Nee, sterker nog, ik wil dat hij b...