Mijn ogen worden groter. 'Wat?'. Heb ik hem goed verstaan of was het slechts mijn verbeelding? Hunter Evans houdt van mij? Vol verbazing kijk ik hem aan. Zijn grote lichaam komt van de vloer, terwijl hij zijn handen aan weerszijde van mijn lichaam plaatst. 'Godverdomme Bella, ik hou van je!', gromt hij. Onze lippen zijn slechts nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd. Ik voel zijn warme ademhaling op mijn gezicht en voel dat mijn borstkas steeds sneller op en neer beweegt. 'Ik...ik...' Ik kom niet meer uit mijn woorden. Het enige waar ik nog aan kan denken, is zijn lichaam die één wordt met de mijne. En die gedachte draaft me tot waanzin. Hoe kan het dat ik het ene moment een hekel aan hem kan hebben en het andere moment niks anders meer wil dan hem. Alleen hem.
'Zeg het Bella', beveelt hij, terwijl hij me rustig achterover het bed op duwt. Hij verplaatst zijn lichaam boven de mijne en beweegt zijn lippen naar mijn oor. 'Ik moet het je horen zeggen', gromt hij hees. Hij klinkt kwetsbaar en krachtig tegelijkertijd. Iets wat onmogelijk lijkt, maar alleen hij kan. Dit is iets wat ik al zo lang tegen hem wil zeggen, maar ik durfde het nooit. Ik weet dat ik dit al voor hem voelde de eerste dag dat ik zijn andere kant leerde kennen. En nu...nu kan het. Ik slik en schraap mijn keel. 'Ik hou ook van jou.'
Meer heeft hij niet nodig. Met een noodvaart drukt hij zijn lippen op de mijne en wacht niet af om het een intense zoen te maken. Zijn tong glijdt in mijn mond en beweegt kleine cirkeltjes om de mijn heen. Langzaam voel ik zijn handen naar de knopen van mijn bloesje bewegen. Behendig als hij is, opent hij ze stuk voor stuk zonder zijn lippen van de mijne te halen. Voor een seconden schiet er door mijn hoofd dat hij dit vast vaker heeft gedaan, maar al snel onderdruk ik dat. Dat is niet iets waar ik nu aan wil denken.
Het duurt niet lang voordat mijn bloesje van mijn lichaam wordt getrokken. 'Je bent zo fucking sexy', brengt hij kreunend uit, terwijl hij mijn lichaam in zich opneemt. Zijn lippen drukt hij in mijn nek waar hij zacht aan de huid zuigt. Een kreun verlaat mijn mond. Eerst schaamde ik me hiervoor, maar die schaamte heeft zich volledig verplaatst voor een opgelucht gevoel. Langzaam maakt hij met zijn lippen een spoor naar mijn borsten toe. Ook zijn handen vinden mijn borsten. Met één hand knijpt hij er zachtjes in, terwijl de andere hand cirkeltjes boven de gevoelige plek op mijn bh draait.
'Laat me horen hoe lekker je het vindt schatje.' En met dat gezegd te hebben, laat ik alle remmen los. Zuchten en kreunen mengen zich met elkaar, terwijl ik van elke aanraking geniet. Zijn handen schuiven onder mijn rug en maken behendig de sluiting van mijn bh los. 'Trek hem uit', beveelt hij. Ik gehoorzaam en laat de bh van mijn lichaam glijden. Hij hapt naar adem en bijt op zijn lip nu mijn hele bovenlichaam voor hem te zien is. Zonder zijn blik van mijn lichaam los te trekken, opent hij de sluiting van mijn korte broek en laat het van mijn benen glijden. Hij knijpt zachtjes in mijn bovenbeen en brengt zijn lippen naar mijn borsten. Hij maakt gebruik van elke plekken op mijn lichaam, alsof het het laatste is wat hij kan doen voor hij sterft.
Als zijn lippen het gevoelige puntje op mijn borst raken, hap ik naar adem. Ik wil meer. Ik moet meer. 'Trek je shirt uit', beveel ik hem. Ja dat hoor je goed. Ik beveel hem iets. Even verbaasd als ikzelf maakt hij zijn lippen los van de gevoelige plek en volgt hij mijn bevel op. Ik grijp mijn kans en draai ons om, zodat ik bovenop kom te liggen. Zijn ogen worden groot van verlangen als hij langs zijn lippen likt. 'Het is mijn beurt', laat ik hem op een bazige toon weten. Eén keer eerder heb ik me zo machtig gevoelt bij Hunter. En dat was zo fijn dat ik het nu weer wil.
Ik breng mijn lippen naar zijn hals en zet een spoor van kusjes in zijn nek. 'Fuck Bel', gromt hij, terwijl hij mijn heupen naar beneden drukt. Ik weet precies waar hij op uit is en laat mijn heupen langzaam heen en weer bewegen tegen zijn broek. Met alleen nog mijn slipje aan, voel ik maar al te goed dat hij onder mij keihard is geworden. Rustig laat ik me van hem afglijden en stap van het bed. Hij duwt zijn lichaam omhoog en kijkt me verbaasd aan. Ik trek een zelfingenomen lach en trek hem naar de bedrand. 'Zoals ik al zei, het is nu mijn beurt', breng ik hem in herinnering. Zijn wenkbrauwen schieten omhoog als ik me voor hem op mijn knieën laat gaan en rustig de sluiting van zijn broek open. Ondanks dat de zenuwen door mijn lijf gieren, weet ik dat ik dit wil. Ik zal echter wel zijn hulp nodig hebben, maar dat vindt hij niet erg. Sterker nog, ik krijg soms het idee dat hij dat alleen maar nóg opwindender vindt.
Met een snelle beweging trek ik zijn broek en eveneens ook zijn boxer van zijn lichaam, waardoor zijn lid tevoorschijn komt. Even slik ik en richt ik mijn blik op hem. Dit is het gedeelte waarbij ik hem nodig heb. Hij staart me met grote verlangende ogen aan en begrijpt mijn blik meteen. Met zijn hand pakt hij de mijne vast en legt hem rondom zijn lid. Bij de lichtste aanraking hoor ik hem al grommen, waardoor ik meteen word aangemoedigd. Ik laat mijn hand rustig op en neer bewegen, terwijl ik met mijn vinger soms over het topje beweeg. Zijn mond valt open en zijn ogen vallen dicht. 'Godverdomme je bent zo geil als je dat doet', brengt hij grommend uit. Ik begin sneller op en neer te bewegen en heb zijn hand niet meer nodig om me te leiden. Toch trekt hij mijn hand na een tijdje van hem af. Ik kijk hem verbaasd aan. Deed ik het niet goed? 'Was het niet...?', vraag ik verlegen. Ik voel mijn wangen rood worden en laat mijn blik op de grond rusten. Hij schudt lachend zijn hoofd. 'Het was juist wel lekker Bella. Zo lekker dat ik al bijna klaarkwam', geeft hij toe. Hij trekt me omhoog en legt me naast hem op het bed. 'En ik wil nog niet klaarkomen. Ik ben namelijk nog lang niet klaar met jou.'
Hij kijkt me met een verleidelijke blik aan en beweegt zijn handen rustig in mijn slipje. Meteen slaak ik een kreun. 'Dat vind je lekker hé?', zegt hij hees. Ik knik en geniet van zijn aanraking. 'Geef antwoord', beveelt hij en hij laat zijn vinger in mij glijden. Ik krom mijn rug en voel al mijn spieren in mijn lichaam aanspannen 'Ja', breng ik hijgend uit. Hij trekt een zelfingenomen lach en laat zich naar beneden glijden. 'Ik wil je proeven Bella', zegt hij hees. Meteen word ik zenuwachtig en trekt er een scheut adrenaline door me heen. Ik weet dat het geen vraag is. En dat hoeft ook niet, want ik wil het. Ik wil hem. Met een soepele beweging haalt hij zijn vinger uit me en trekt hij mijn slipje naar beneden. Hij zuigt aan de binnenkant van mijn dijen en trekt een spoor van kusjes richting mijn gevoelige plekje. Hij is nu zo dichtbij, dat ik zijn ademhaling ertegenaan kan voelen. 'Sluit je ogen, Bella', beveelt hij. Ik gehoorzaam, laat me achterovervallen en sluit mijn ogen. Zijn lippen vinden mijn lekkerste plekje en ik slaak een kreun. Het begint met kleine zoenen, maar gaat al snel over in heerlijke bewegingen met zijn tong. Het is een geweldig gevoel en ik kan niet begrijpen dat ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt. Kreunen en zuchten verlaten mijn mond wat hem alleen maar meer aanmoedigt. Hij glijdt met zijn vinger in me en gaat door met de bewegingen die hij met zijn tong maakt. Mijn hele lichaam trekt samen en ik voel dat ik tot mijn hoogtepunt kom. Ook hij merkt het en gaat steeds sneller in en uit me bewegen. Het duurt niet lang daarna als ik het lekkerste gevoel ooit bereik.
----------
SPECIAAL VOOR JULLIE EEN EXTRA UPLOAD! SPICY HOOFDSTUKJE HÉ?! LAAT ME WETEN OF JULLIE DIT VAKER WILLEN OF JUIST NIET. IK BEN BENIEUWD!
XXX
JE LEEST
GAME CHANGER
ChickLit*dit boek bevat seksueel getinte scenes en grof taalgebruik. Als je daar niet tegen kan, raadt ik je aan het niet te lezen.* Ik slik. 'Wat wil je van me Hunter?', vraag ik hem voorzichtig. Ik wil hem niet wegjagen. Nee, sterker nog, ik wil dat hij b...