deel 48

29 1 0
                                    

Jade pov
We zitten met zijn vieren gezellig op de bank een kerst film te kijken. Ik neem een slok van mijn witte wijn en kijk naar Perrie die naast mij zit. Ze kijkt geconcentreerd naar de film en ik glimlach. Als ik zo naar haar kijk voel ik de hele dierentuin in mijn lichaam. Ik kruip tegen haar aan en ze sluit haar arm om mijn middel heen. Ze geeft een kus op mijn kruin en richt zich dan weer op de film. Ik kijk naar Jesy en Leigh die op de andere bank zitten. Ze kijken allebei geconcentreerd naar de film. Ik grinnik en richt me ook weer op de film.

De film is afgelopen en ik ga weer rechtop zitten. Perrie kijkt me glimlachend aan en ik glimlach terug. 'Dus zullen we een leuk spel doen?' stelt Jesy voor. Leigh, Perrie en ik knikken heftig. Jesy grinnikt 'welk spel?' vraagt ze dan weer. '30 seconds!' roept Leigh. Ik knik instemmend 'ja is lang geleden dat we dat gespeeld hebben' zeg ik bedenkelijk. Jesy en Perrie knikken 'dan doen we die' zegt Jesy met een brede glimlach. Ik glimlach en ze staat op. Ik hoor haar de trap op lopen 'zullen we onze drankjes enzo alvast op de grote tafel neer zetten?' stel ik voor. Perrie en Leigh knikken en we pakken onze glazen. We zetten ze op de grote tafel neer en ook zetten we onze lekkere hapjes op tafel neer. We gaan aan tafel zitten en Jesy komt er ook net aanlopen. Dan ziet ze ons aan tafel zitten 'ohh jullie hebben alles al verhuist' lacht ze. We knikken lachend en ze grinnikt. Ze zet het spel op tafel en gaat naast Leigh zitten. Waardoor ze tegenover mij zit.

We hebben de teams verdeelt en Jesy en Leigh zitten in een team en Perrie en ik zitten in een team. 'Welke kleur willen jullie zijn?' vraagt Jesy. 'Paars!' Roep ik. Ze grinnikt en zet het paarse pionnetje op start. Voor hun pakt ze de blauwe en zet die ook op start. 'Beginnen jullie?' vraagt Jesy. We knikken en ik kijk Perrie aan 'jij eerst?' vraag ik.

Na een paar drankjes voel ik me aardig aangeschoten. We spelen nog steeds 30 seconds maar ik bak er niks meer van. We zijn alle 4 trouwens wel aardig aangeschoten en we schieten steeds in de lach. 'Oké laten we hier mee stoppen want dit heeft geen zin meer' grinnikt Jesy. Ik knik instemmend 'mee eens' giechel ik. Perrie kijkt me lachend aan en ik lach terug. Damn zelfs als ik zo dronken ben geeft ze me de vlinders in mijn buik. We ruimen het spel op en Jesy wil naar boven lopen. Ik houd haar tegen 'Jes doen we morgen wel' zeg ik met een glimlach. Ze knikt en zet het spel in de gang op een kast. Ze komt weer aan tafel zitten en ik leun met mijn hoofd op Perrie haar schouder. 'Ben je moe?' vraagt ze. Ik knik 'dan gaan we toch op bed?' stelt ze voor. Ik schud mijn hoofd 'waarom niet babe?' vraagt ze. Ik haal mijn hoofd van haar schouder 'omdat ik wil wachten totdat Emma thuis is' glimlach ik. Ze glimlacht breed 'wat ben je ook weer eem cutie' en ze geeft me een kus. Ik bloos weer en kijk snel de andere kant op. Ik hoor haar giechelen waardoor ik nog roder wordt. 'Guys get a room' zucht Jesy. We lachen en kijken haar allebei aan. 'Sorry Jes' zeggen we in koor. Ze schud lachend haar hoofd en neemt nog een slok van haar drinken.

Ik heb toch maar een glaswater gepakt want ik vernam alles draaien. Perrie legt haar hand op mijn been en kijkt me lief aan. Ik glimlach en geef haar een kus. 'Oh ja trouwens' begint Jesy. We kijken haar alle 3 aan 'slaapt Jerrie op de logeer kamer?' Vraagt ze. Perrie en ik kijken elkaar aan en knikken. 'Dan slaapt Leigh bij mij?' en ze kijkt Leigh aan. Waarnaar Leigh knikt 'vindt je dat niet erg dan?' vraagt ze dan gelijk weer. Leigh schud gelijk haar hoofd 'tuurlijk niet Jes we zijn toch zussen' zegt Leigh dan. Jesy glimlacht breed en knikt dan. Ze kijkt mij aan en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Ze schud snel haar hoofd 'nee Jade' sist ze. Ik lach zacht en neem een slok van mijn water. Dan hoor ik de voordeur open gaan en weer dicht vallen. Ik draai me om en Emma en Sarah komen binnen. 'Heyyyy!' Roepen ze allebei vrolijk. oké ja die 2 zijn dronken. 'Heyy!' roepen we terug. Ze lopen de woonkamer binnen en ik zie gelijk dat Emma niet meer zo recht loopt. Ik grinnik en ze gaan allebei op de overige stoelen zitten. 'Hoe was het?' vraag ik vrolijk. 'Ja leuk!' roept Emma vrolijk. Ik glimlach breed 'jaa was echt gezellig' lacht Sarah. Ik grinnik 'en hier?' vraagt Emma. Ik knik heftig 'jaa was ook gezellig' zeg ik vrolijk. Ze knikken 'wil je nog wat water?' vraagt Emma aan Sarah. Ze knikt en Emma loopt naar de keuken. Even later komt ze terug met 2 glazen water. Een geeft ze aan Sarah en uit de ander drinkt ze zelf. 'Emma heeft gezoend met Daan' zegt Sarah met een grijns. Emma schrikt en spuugt haar water uit bovenop haar benen. We schieten allemaal in de lach behalve Emma zelf. Ze kijkt Sarah zuur aan 'wat het is toch waar?' lacht ze. Emma zucht en staat op. Ze pakt een handdoek en maakt alles droog. Daarna gaat ze weer zitten 'maar uh je hebt gezoend?' en Perrie wiebelt met haar wenkbrauwen. Emma zucht 'ja Daan en ik hebben gezoend' zegt ze met een rood hoofd. 'Oehhh!' Roepen Jesy, Perrie, Leigh en ik. Ze wordt vuurrood 'en hoe voelde het?' vraagt Perrie nieuwsgierig. 'Pez' en ik geef haar een duw. 'Wat ik ben gewoon nieuwsgierig' lacht ze. Ik schud lachend mijn hoofd 'laat haar nou maar' lach ik. Emma glimlacht als bedankje naar me. Ik glimlach terug en neem een slok van mijn water. 'We gaan op bed' zegt Emma dan ineens. We knikken en Emma en Sarah staan op. Ze ruimen hun glazen op en geven ons dan allemaal een knuffel. 'Weltrusten!' roepen ze. Ze lopen naar boven 'weltrusten!' roepen we terug.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu