Outfit van Emma👆🏻❤️
Perrie pov
We lopen Jade haar huis weer binnen 'niet te geloven' mompelt Jesy. Ik zucht en knik 'dat hij dit kan doen' zucht Jesy. Jade hangt haar jas op 'ik ga even naar boven' mompelt ze. Ze rent de trap op en loopt haar kamer binnen. Ik kijk bezorgd en hang ook mijn jas op. Ik shop me schoenen uit 'ik ga even naar haar toe' zeg ik. De rest knikt en ik loop naar boven en klop dan aan bij Jade haar kamer. 'Kom maar binnen' hoor ik haar zacht zeggen. Ik open de deur en ik zie haar zitten op haar bed. Ze heeft ons boekje in haar handen. Waar we al onze nummers inschreven. Ik glimlach kleintjes en sluit de achter achter me dicht. 'Jade' ze kijkt me kort aan en kijkt daarna weer in het boekje. Ik ga naast haar zitten 'gaat het?' ze haalt haar schouders op. 'We kunnen er niks meer tegen doen' zucht ze. Ik knik en ze staart voor zich uit. 'Ik kan het gewoon niet geloven' mompelt ze. Ik knik 'snap ik' mompel ik. 'Ik ook niet' zeg ik er achteraan. Ze glimlacht kleintjes en legt het boekje weer op haar nachtkastje. Ik trek haar tegen me aan en ze gaat liggen. Ze legt haar hoofd op me benen en ze kijkt me aan. 'Jij en Emm moeten binnenkort wat afleiding hebben' zeg ik zacht. Ik ga met me hand door haar haren heen. Ze glimlacht kleintjes 'ja' zegt ze zacht. 'We verzinnen wel wat' zeg ik. Ze knikt en blijft me aankijken. 'Wat ben ik blij dat ik jou weer de mijne kan noemen' zegt ze. Ik begin te blozen en voel alle vlinders in me buik heen en weer vliegen. 'Ik ook' zeg ik zacht. Ze gaat rechtop zitten en geeft me een kus 'i love you' zegt ze. Ik glimlach 'i love you to' im glimlach en trek haar in een knuffel. 'Het komt allemaal goed babe' fluister ik. Ze reageert niet en blijft tegen me aanliggen. 'Ik haat dit gewoon' mompelt ze. Ik knik 'snap ik' zeg ik zacht. Ik ga met me hand door haar haren heen en dan wordt er geklopt op de deur. 'Ja?' mompelt Jade. De deur gaat open en daar staat Emma. Ze glimlacht kleintjes 'Emm' zegt Jade. Ik laat Jade los en ze staat en geeft Emma een knuffel. Ik glimlach 'ik laat jullie even' en ik verlaat de slaapkamer. Ik loop naar beneden 'hoe gaat het met haar?' vraagt Leigh. 'Wel goed' mompel ik. Ik plof naast Jesy neer op de bank. 'Het duurde wel lang he' grijnst Jesy. Ik frons 'wat hebben jullie gedaan?' grijnst ze. Ik zucht 'gepraat en geknuffeld' zeg ik simpel. Ze trekt haar wenkbrauw op 'hmm' ik schud me hoofd. 'We hebben niks gedaan Jes' zeg ik. Ze knikt en Leigh schiet kort in de lach. 'Wat?' lach ik. Ze schud lachend haar hoofd 'jij was degene die een crush had op Jade' zegt Jesy. Leigh haar gezicht betrekt nu zijn Jesy en ik degene die lachen. 'Had ja' zegt ze. Ze vouwt haar armen over elkaar heen en we kijken haar lachend aan. 'Wat?' vraagt ze. 'Het leek zo grappig met je armen over elkaar heen' lach ik. Ze schud lachend haar hoofd 'maar ik geloof je' zeg ik dan. Ze glimlacht 'same' zegt Jesy. Weer glimlacht Leigh en dan komen Jade en Emma de woonkamer in lopen. Jade kijkt al wat vrolijker 'heyy' zeggen Jesy, Leigh en ik in koor. Emma en Jade glimlachen allebei 'heyy' zeggen ze tegelijk. Ze ploffen allebei neer op de andere bank 'zullen we een film gaan kijken?' stelt Jade voor. 'Ja!' roept Emma blij. We stemmen allemaal in 'zullen we ondertussen ook wat eten?' vraag ik met een grijns. 'Pez heeft weer honger' lacht Jade. Ik knik lachend 'ik eigenlijk ook' lacht ze. 'Wat dan?' vraagt Jesy. 'Uhmm' ik kijk bedenkelijk. 'Het is voor middag eten dus een pizza lijkt me niet zo handig' lach ik. 'We kunnen bij die ene zaak wat bestellen' zegt Leigh. Iedereen lacht 'wat?' vraagt ze. 'Die ene zaak' lach ik. 'Ja!' lacht ze. 'Geniaal dit' Lacht Jesy. 'Ik weet de naam niet meer' zegt Leigh onschuldig. Ik grinnik 'maar ik bedoel dus die zaak met die lekkere broodjes' zegt Leigh dan. 'OMG!' gillen Jesy, Jade en ik tegelijk. Leigh kijkt trots en Emma kijkt ons niet begrijpend aan. 'Dat is een zaak en die verkopen zulke lekkere broodjes' legt Jade uit. We knikken alle 3 heftig 'ohhh' zegt Emma. 'Klinkt goed' zegt ze dan. 'Jadey heb je die menu kaart nog?' vraag ik. 'Als het goed is wel' en ze staat op. Ze loopt naar de kast in de keuken. 'Hij hoort hier in te liggen' mompelt ze terwijl ze in de lades kijkt. Ik sta op en kijk in de andere la 'ik heb hem!' roept ze dan uiteindelijk. Ik kijk haar trots aan en we doen de lades dicht. 'Emm kijk jij eerst maar' en ze geeft de menukaart aan haar. 'Dankjewel' en ze kijkt haar dankbaar aan. Ze bekijkt de kaart 'ik heb wel eens van deze zaak gehoord' zegt ze dan. 'Maar hij kwam nooit in Nederland' zegt ze met een pruillip. We schieten allemaal kort in de lach 'oehh deze klinkt lekker' zegt ze dan ineens. 'Die is ook lekker!' roept Jade blij terwijl ze meekijkt. 'Die neem ik!' roept Emma. 'Die neem ik ook' zegt Jade. 'Watvoor soort broodje is het eigenlijk?' vraagt Emma. Ik lach 'je wilt het broodje maar je weet niet wat voor soort broodje het is' lach ik. Ze schiet in de lach 'i know' en ik schud lachend me hoofd. Jade kijkt lachend toe 'maar het is een soort van pizza broodje achtig iets maar er zit ook ham en kaas tussen' zegt Jade. Emma knikt 'klinkt lekker' Jade knikt heftig. 'Hij is ook lekker!' gilt ze blij. 'Die neemt ze bijna altijd' lacht Jesy. Emma lacht en Jade kijkt trots. 'Pez' en Emma geeft de menukaart aan mij. 'Hmm' en ik bekijk de broodjes. 'Er zijn niet echt nieuwe bij gekomen' zucht ik. Jade schud haar hoofd 'misschien komt dat nog' ik knik. 'Hoop ik wel' en ik kijk verder. 'Ik denk dat ik gewoon voor het broodje gezond ga' zeg ik. (Weet niet of ze dat echt hebben in Engeland😂). Ik geef de kaart door aan Jesy en Leigh 'thnx' zeggen ze allebei. Ik glimlach 'willen jullie drinken?' Jade staat op. We knikken 'cola?' vraagt ze. Weer knikken we 'ik help wel mam' en Emma staat ook op. Ze lopen allebei naar de keuken. 'Hmm ik neem denk ik ook het broodje gezond' zegt Leigh. Ik glimlach 'we zijn twins!' roep ik blij. Ze lacht en we geven elkaar een high five. Jesy is nog druk aan het kijken. Emma zet een paar glazen cola op de tafel en daarna loopt ze weer naar de keuken. 'Ik neem een gewoon pizza broodje' zegt Jesy dan uiteindelijk. Ik knik en Jesy staat op 'Jade de menukaart lag in die kast toch?' vraagt ze. Jade draait zich om en Jesy wijst de kast aan. Jade knikt 'ja leg hem maar gewoon in een la maakt niet uit welke' Jesy knikt en ruimt hem op. 'Zal ik bellen?' stel ik voor. Iedereen knikt en de laatste glazen cola worden op tafel gezet. Jade en Emma ploffen weer neer op de bank.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...