deel 81

19 1 0
                                    

Jade pov
Ik open mijn ogen en ik zie dat Perrie strak tegen mij aan ligt te slapen. Ik glimlach en ga met mijn hand door haar haren heen. Ze mompelt wat en versterkt haar grip om mij heen. Wat mij alleen maar een grotere glimlach oplevert. Ze zucht diep en dan gaat ze rechtop zitten. Ze kijkt me slaperig aan en ik grinnik. 'Goodmorning princess' zeg ik. Ze bloost en geeft me een kus. 'Goodmorning beauty' zegt ze terug. Wat mij weer laat blozen. Ik haal mijn armen in de lucht en ze snapt de hint. Ze kruipt weer tegen me aan en legt haar hoofd op mijn borst. Ze slaat haar armen stevig om mij heen. 'Vandaag zwemmen toch? Vraagt ze. 'Uhuh' mompel ik. 'Voel je je daar wel fit genoeg voor?' Vraag ik. 'Tuurlijk, ik ben haast niet meer misselijk' antwoord ze. Ik knik 'mooi' zeg ik met een glimlach. 'Ik hoop dat we Emma hiermee echt op kunnen vrolijken' zucht ze. Ik zucht diep 'ja ik ook' mompel ik. 'En Jes wou toch regelen dat ze 5sos kon ontmoeten?' Vraagt ze. 'Ja klopt, dat zou haar sws ook opvrolijken' zeg ik. 'Dat sws' lacht ze zacht. Ik grinnik en druk een kus op haar hoofd. 'Laten maar zo naar beneden gaan, kunnen we ontbijten' zeg ik zacht. 'Uhuh' mompelt ze. Ik lacht zacht en staar naar het plafond. 'I love you' zeg ik zacht. Ze legt haar hand op mijn arm en wrijft er zacht overheen met haar duim. Ik glimlach 'i love you Jadey' zegt ze zacht. Ik glimlach en druk weer een kus op haar hoofd. 'Laten we maar naar beneden gaan' zeg ik. 'Ja goed idee' zegt ze. Ze laat me los en staat op van het bed. Ik klim ook uit bed 'als ik alvast bezig ga met het ontbijt, maak jij dan Emma wakker?' Vraagt ze. Ik knik 'ja is goed' zeg ik met een glimlach. Ze knikt tevreden en geeft me nog een kus. Ik glimlach en we lopen onze slaapkamer uit. Ze loopt de trap af 'heyy Hachi en Travis!' hoor ik haar enthausiast roepen. Ik lach zacht en klop bij Emma haar deur aan. Ik hoor geen reactie maar besluit toch naar binnen te gaan. Ze ligt nog rustig te slapen en ik sluit de deur achter me. Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar voorhoofd. Ze mompelt wat en opent daarna haar ogen. Haar ogen zijn helemaal opgezwollen van het huilen. Ik kijk haar aan met medeleven 'goedemorgen' zeg ik zacht. Ze glimlacht en gaat rechtop zitten 'heb je een beetje kunnen slapen?' Vraag ik. Ze knikt 'jawel' zegt ze zacht. Ik knik 'Pez is alvast bezig met het ontbijt, kom je ook naar beneden?' Vraag ik. Ze knikt 'Ja ik kleed me eerst wel even om' zegt ze zacht. Ik knik 'we gaan zwemmen he vandaag' zeg ik. Ze knikt en glimlacht kleintjes 'i know' zegt ze. Ik glimlach 'we gaan er een gezellige dag van maken' zeg ik vrolijk. Ze knikt instemmend 'komt goed' zegt ze. Ik knik 'dan zie ik je zo' glimlach ik. Ze knikt en ik loop haar slaapkamer uit.

Emma pov
Jade loopt mijn slaapkamer uit en ik zucht diep. Eigenlijk wil ik de hele dag op bed liggen maar dat laten Jade en Perrie nooit toe. En ik heb al afgesproken dat we gaan zwemmen. Ik sta op en strompel naar mijn kledingkast. Ik twijfel even wat ik aan moet doen. Maar kies dan toch voor een trainingspak. Ik pak mijn zwarte trainingspak met de witte tekens erop. (In de media ^^). Ik pak ook maar gelijk mijn bikini en trek hem er gelijk onderaan.

Ik loop de trap af en Jade en Perrie zitten al aan tafel met kop thee. 'Goedemorgen' zeggen ze in koor. 'Goedemorgen' zeg ik terug. 'Ik heb al thee voor je gepakt' zegt Perrie. Ik glimlach dankbaar en ga tegenover Jade zitten. 'Beetje goed kunnen slapen?' Vraagt Perrie met een glimlach. Ik knik 'jawel en jullie?' Vraag ik. Ze kijken elkaar aan en knikken 'ja best wel' zegt Perrie. Ik knik en neem een slok van mijn thee. 'We crouisantjes gemaakt' zegt Jade. Ik glimlach 'lekker' zeg ik. Ze knikt en ik pak er een. Jade en Perrie volgen mijn voorbeeld. Ik doe er wat chocolade pasta op 'eetsmakelijk' zeg ik. 'Eetsmakelijk' zeggen ze in koor. We beginnen alle 3 te eten 'voel je je al wat beter trouwens Pez?' Vraag ik. Ze glimlacht en knikt 'af en toe nog een beetje misselijk maar niet zo erg meer' zegt ze vrolijk. Ik knik 'mooi' zeg ik met een kleine glimlach. Ze knikt en ik neem nog een hap. 'Vanavond dan film avond?' Vraagt Jade. Perrie begint enthausiast te gillen 'jaa!' roept ze vrolijk. Ik rol mijn ogen en eet gewoon verder. 'Misschien kunnen we dan Jes en Leigh ook uitnodigen?' Stelt Jade voor. 'Oeh jaa! Sleepover!' gilt Perrie vrolijk. Ik kijk haar aan met een opgetrokken wenkbrauw 'alles goed?' Vraag ik droog. Ze knikt vrolijk 'vindt je dat ook goed Emm?' Vraagt Jade. Ik zucht diep 'ik vind het prima' antwoord ik. Ik neem wel rustig een hap en Jade en Perrie blijven mij stil aan kijken. Ik negeer het en eet gewoon verder. 'Als je het niet goed vindt moet je het zeggen he' zegt Jade. Ik kijk haar aan en knik 'ik vind het goed' glimlach ik. Ze knikt 'mooi' zegt ze. 'Heb je het zwembad al afgehuurd?' Vraagt Perrie. Jade knikt 'ja gisteren al' antwoord ze. Perrie knikt en neemt een slok van haar thee.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu