Emma pov
We zitten aan tafel de lasagne te eten 'Jes dit heb je echt lekker gemaakt' zegt Jade vrolijk. Ik knik heftig 'thnx' zegt Jesy vrolijk. Ik neem nog een hap en sluit genietend mijn ogen. Jesy kan zo lekker koken! De meiden zien mij en ze beginnen te lachen. 'Wat? Het is gewoon lekker' zeg ik onschuldig. Ze lachen weer 'maar uh Daan he' zegt Perrie met een grijns. Ik wordt weer knalrood 'Daan?' vraagt Jesy verbaasd. Perrie en Jade beginnen weer te lachen en ik zucht. 'Ja hij woont nu in London en zit bij me in de klas' antwoord ik haar vraag. En ze knikt 'en je vindt hem nog leuk?' ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik schud lachend mijn hoofd 'waarom moeten jullie mij hiermee plagen?' vraag ik met een pruillip. 'Nawh ik heb het met je te toen Emma' zegt Leigh zielig. Ik knik 'ja he ik ook' ze schieten allemaal in de lach. Ik grinnik 'maar ja ik denk dat ik hem nog wel leuk vindt' zeg ik dan. 'Dat denk je?' vraagt Jesy lachend. Ik knik 'ja ik weet het niet' mompel ik. Ze knikt en legt haar hand op mijn schouder 'komt goed hoor' zegt ze lief. Ik glimlach dankbaar en eet verder van mijn lasagne.Dan bedenk ik me net iets 'jongens!' roep ik hard. Iedereen kijkt me verschrikt aan waardoor ik moet lachen. Ze kijken me allemaal zuur aan 'wat wou je zeggen?' vraagt Jade lachend. Ik grinnik 'nou ik bedenk me nu pas dat ik kerstvakantie heb' zeg ik droog. Jade schiet in de lach 'en dat wist je niet?' vraagt ze lachend. 'Jawel maar ik was het even vergeten' zeg ik weer droog. Ze begint weer te lachen en Perrie kijkt me raar aan. Ik trek een gek gezicht en ze schiet in de lach. Ik grinnik 'waarom lach jij nou weer?' grinnikt Jesy. Perrie ligt bijna op de grond van het lachen 'Emma!' weet ze alleen uit te brengen. 'Ja joh geef mij maar weer de schuld' zeg ik droog. Ze lacht nog harder en valt op de grond. Ik kijk naar haar want ze ligt naast mij nu op de grond. 'Hoi' zeg ik droog. Dat vond ze kennelijk heel grappig want ze begint nu hysterisch te lachen. IK kijk de andere 3 meiden hopeloos aan. 'Waarom lach je zo?' vraagt Jesy. Perrie wilt wel antwoord geven maar ze lacht zo hard dat ze geen woord kan zeggen. 'Ik trok alleen een gek gezicht' zeg ik zo onschuldig mogelijk. Nu schieten Jesy en Jade ook in de lach. Leigh en ik kijken elkaar hopeloos aan. 'Ken jij hun?' vraag ik. Ze schud haar hoofd 'nee ik heb geen idee wie het zijn' geeft ze als antwoord. 'Vast een stelletje debielen' deel ik mee. Ze stoppen alle 3 direct met lachen en kijken mij zuur aan. 'Grapje!' roep ik. 'Jaja' mompelt Perrie die op staat. Ze gaat weer tegenover mij zitten. 'Kun je eindelijk weer zitten?' vraag ik serieus. Ze knikt trots 'ja je hebt ons beledigd' zegt ze nep boos. Ik grinnik 'niet ik vertelde alleen de waarheid. Toch Leigh?' en ik kijk leigh haar kant op. 'Hey betrek mij er niet bij!' lacht ze. Ik kijk zuur aan 'je moet me nu supporten!' sis ik. 'oh jaa Emma heeft gelijk!' roept ze dan. Ik facepalm nu 'dat klonk heel ongeloofwaardig Leigh' mompel ik. Ze schieten in de lach en ik eet rustig mijn eten op.
We zitten nu in de auto onderweg naar de studio. Ik zit achterin tussen Jade en Perrie in en ik wordt helemaal gek van. Ze giechelen de hele tijd en vinden alles grappig. Ik zucht en Jesy draait zich om naar mij. 'overleef je het wel?' vraagt ze aan me. Ik schud wild mijn hoofd 'nee het zijn echt 2 kleine kleuters' zeg ik droog. Ze hebben het niet eens gehoord dat dat zei. Jesy grinnikt en kijkt naar Leigh die rustig aan het rijden is. Jade pakt de telefoon af van Perrie en maakt allemaal selfies. 'Geef terug Jade!' en klimt half over mij heen. Ik zucht en kijk naar Jade die allemaal gekke bekken trekt. 'Nee' zegt ze droog. Nu klimt Perrie bijna bij mij op schoot 'Pez' zucht ik en duw haar terug. Ze kijkt me zuur aan 'ik wil mijn telefoon terug' zegt ze als een klein kind. 'Wat hebben jullie gehad?' vraagt Jesy zuchtend. 'Wijn' zeggen ze allebei in koor. 'Dat waren toch maar 2 glazen?' zegt Jesy verbaasd. Perrie schud haar hoofd 'volgensmij waren het 2 flessen' zegt ze bedenkelijk. Ik facepalm en kijk Jesy aan. Ze kijkt mij ook aan en zucht. 'En jullie willen nu naar de studio?' vraagt ze dan. Ze knikken allebei heftig. Ik zucht en kijk naar Jade die weer gefocust is op Perrie haar telefoon. Perrie ziet het 'Jade geef terug' zeurt ze. Jade zucht 'heb je er dan geheimen op staan ofzo?' vraagt ze. Perrie zucht 'gaan we weer' en ze staart naar buiten. Ik zucht en kijk weer naar Jade die de telefoon uit doet en hem boos op Perrie haar schoot legt. Perrie merkt het en pakt hem. Ze kijkt nu naar Jade die naar buiten staart. Ze kijkt dan naar mij en ik kijk haar nu ook aan. 'heb ik iets verkeerds gedaan?' fluistert ze. Ik haal mijn schouders op 'ik ben geen expert in relaties' geef ik als antwoord. Ze zucht 'Jade?' vraagt ze. Ze reageert niet en blijft gewoon naar buiten staren. 'Jade!' roept ze nu harder. Ze kijkt Perrie haar kant op en kijkt haar vragend aan 'wat is er?' vraagt Perrie dan. Ze schud haar hoofd 'niks' geeft ze als antwoord. 'Waarom doe je dan zo?' zucht Perrie. Ik rol mijn ogen want ik wordt soms echt gek van deze twee. 'Jij begon' kaatst Jade terug. Ik zucht 'ik dacht dat jullie niet meer zoveel ruzie maakten?' merk ik op. Ze kijken me allebei aan 'dat is waar' zucht Perrie. 'Het slaat ook nergens op' zucht Jade dan. Ik knik 'precies dat bedoel ik' zeg ik. 'sorry' zeggen ze tegelijk. Ik schud lachend mijn hoofd en ze kijken elkaar glimlachend aan. 'Jullie zijn echt raar' zeg ik. Dan kijken ze me allebei aan 'hey zo praat je niet tegen je moeder' probeert Jade serieus te zeggen. Ik schiet in de lach en ze begint nu ook te lachen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...