deel 39

18 1 0
                                    

Emma pov
Door de tip van Sarah weet ik nu wel waar ik het een beetje over wil gaan schrijven. Ik heb heel wat gevoelens op geschreven. Nu ben ik bezig met de tekst. 'En hoe hoe gaat het?' vraagt Sarah. Ik knik 'ja ben nu best wel ver' zucht ik. Ze knikt 'en jij?' vraag ik. 'Ja ben ook best wel ver' zegt ze. Ik grinnik en kijk naar de tekst. 'Zullen we alvast een klein stukje proberen te zingen? Dan kunnen we alvast allebei kijken watvoor soort melodie we willen?' stelt ze voor. Ik knik 'Ja goed idee begin jij?' vraag ik. Ze knikt en ze kijkt nog een keer naar haar tekst. 'Mag ik je gitaar gebruiken?' vraagt ze. Ik knik 'Tuurlijk ga je gang' glimlach ik. Ze grinnikt en staat op. Ze gaat weer zitten met de gitaar in haar handen. Ze kucht nog even en begint dan te spelen op de gitaar. Dan begint ze te zingen en ze verbaast me elkaar weer opnieuw met haar stem. Ze haalt een uithaal en het klinkt echt prachtig. Ze stopt mijn zingen en ik kijk haar met tranen in mijn ogen aan. 'Wat?' lacht ze. 'Het is zo mooi' zeg ik. Ze grinnikt en staat op. Ze trekt me in een knuffel 'Sarah je hebt echt een prachtige stem' zeg ik als we elkaar los laten. 'Nawh thnx Emm jij ook' glimlacht  ze. Ik glimlach dankbaar 'Dankje' zeg ik. 'Nu jij' grijnst ze. Ik grinnik en ik pak de gitaar. 'Ik twijfel nog of ik het met gitaar of piano wil doen' zeg ik. Ze knikt 'Maar ik doe eerst wel met gitaar om te kijken hoe dit klinkt' zeg ik. Ze knikt 'het klinkt vast goed' zegt ze. Ik glimlach dankbaar en begin te spelen op de gitaar. Ik begin te zingen en ik zie in mijn ooghoeken dat Sarah mijn trots aankijkt.

Ik ben zo in concentratie met het zingen dat ik niet ineens door heb dat Jade binnen komt lopen.

Jade pov
Ik loop naar boven om te kijken hoe het gaat met Emma en Sarah. Ik loop naar haar kamer en ik hoor haar zingen. Ik glimlach en open de deur. Ik zie haar op bed zitten en ze speelt op de gitaar en er komt een prachtige stem uit. Sarah zit naasr haar op het bed en ze merkt me op. We glimlachen naar elkaar en ik kijk trots naar Emma. Haar stem is zo mooi. Ze haalt een uithaal en mijn mond zakt open. Haar stem is echt ongelofelijk mooi. Ze stopt met zingen en dan pas merkt ze mij op. 'Oh hey mam' zegt ze zacht. 'Hey' zeg ik. 'Ik wou eveb kijken hoe het ging maar zo te zien gaat het goed' ze glimlacht. 'Emm ja stem is echt prachtig' mompel ik. Ze glimlacht dankbaar 'Dankje mam' ze glimlacht. 'Sarah mag ik jou nummer ook horen?' vraag ik met puppy ogen. Ze grinnikt 'ik heb het net gezongen voor Emma maar ja is goed' lacht ze. Ik grinnik en ga op de bureau stoel zitten. Sarah pakt de gitaar over van Emma en ze begint te spelen. Dan begint ze te zingen en haar stem is werkelijk prachtig.

Ik zit weer beneden met Perrie, Jesy en Leigh. 'Hun stemmen zijn werkelijk echt prachtig' zeg ik. 'Dat sowieso' zegt Jesy trots. Ik glimlach 'Ik denk dat hun stemmen ook heel goed samen zouden klinken' zeg ik bedenkelijk. Ze knikken 'dat denk ik ook wel' zegt Perrie. Ik glimlach  naar haar en ze glimlacht  terug. 'Maar jongens wat gaan we eten?' vraagt Leigh. 'Naar de Mac?' grijnst Perrie. Ik grinnik 'wel door de Mac drive' zegt Jesy. 'Vanwege de papz' zegt ze dan weer. Ik knik 'ja Emm houdt er nog steeds niet van' zucht ik. Ze knikken 'maar dat gaat al sowieso beter als eerst' zegt Perrie. Ik knik 'ja gelukkig wel' mompel ik. 'En ik hoop dat ze niet meer denkt aan die haat van die meiden' mompel ik. Perrie legt haar hand op die van mij 'hey dat gaat al een stuk beter' zegt ze lief. Ik glimlach 'ze is naar een therapeut geweest en dat heeft geholpen' zegt ze gerustellend. Ik knik 'gelukkig wel' zeg ik. Ze glimlacht en knijpt zacht in mijn hand. Ik glimlach dankbaar en geef haar een kus. Ik kruip tegen haar aan 'nawh' hoor ik Jesy zeggen. Ik grinnik en kijk haar aan. Ze grinnikt nu ook 'hoelaat is het?' vraagt Perrie. Ik kijk op mijn horloge '6 uur' zeg ik dan. 'Zullen we dan zo naar de mac drive?' vraagt ze. 'Jij en de mac' lach ik. Ze grinnikt 'nou en ik heb trek' zegt ze met een pruillip. Jesy en Leigh schieten in de lach 'rustig Pez we gaan zo'  Ik lach 'Ja pez we gaan zo' . Ze glimlacht breed en ik sta op. 'Dan vraag ik of Emma en Sarah ook zo komen' de meiden knikken en ik loop naar boven. Ik klop aan bij haar kamer 'ja?' hoor ik Emma zeggen. Ik open de deur 'we gaan zo naar de mac komen jullie zo?' ik zie Emma grijnzen. 'Daar zeg ik geen nee tegen' ik grinnik. 'En geen zorgen we gaan langs de mac drive' zeg ik dan. Ze knikt en ik glimlach 'top' zegt ze. Ik sluit weer de deur achter me en loop dan naar beneden. Ik plof weer naast Perrie neer op de bank 'ze komen straks' zeg ik dan. Perrie knikt 'zullen we daarna met zijn allen een filmavond houden?' vraagt Perrie smekend. Ik grinnik 'ik vind het goed als de anderen het ook willen' zeg ik. Ze kijkt Jesy en Leigh smekend aan 'als het niet te laat wordt' zegt Jesy. Perrie knikt 'en jij leigh?' vraagt perrie. Ze knikt 'ik vind het ook wel goed' Perrie klapt blij in haar handen. Ik kijk glimlachend naar haar 'dan moeten we ook even aan Emma en Sarah vragen' zegt Jesy. Ik wordt uit mijn gedachtes gehaald 'ja klopt' zeg ik dan. Ze knikt en Emma en Sarah komen er net aanlopen. 'Hey jullie zijn er' zeg ik vrolijk. Ze lachen en gaan op de bank zitten. 'Dus hoe gaat het met jullie nummers?' vraagt Jesy. Ze knikken 'ja best wel goed' antwoord Emma. 'Ja we zijn allebei best wel ver' zegt Sarah daarna. We knikken 'er nog meer bijgeschreven?' vraag ik. Ze knikken 'ja ga morgen weer verder' zegt Emma. Ik knik 'Maar we willen vanavond een film avond houden, doen jullie mee?' vraagt Perrie enthausiast. Ik grinnik 'ja leuk idee' lacht Emma. Ze kijkt vragend naar Sarah 'ja ik vind het ook een leuk idee' zegt ze vrolijk. We knikken 'misschien kun je dan blijven slapen?' stelt Emma voor. 'Als dat ook mag van mam natuurlijk' lacht ze. Ik knik 'tuurlijk mag dat Sarah is hier altijd welkom' glimlach ik. Emma kijkt vragend naar Sarah 'dat kan wel maar ik heb niet alles bij me zoals school spullen voor morgen' zegt ze. 'Als we zo naar de mac drive gaan kunnen we wel even langs je huis?' stel ik voor. Ze knikt 'ja is goed' zegt ze dan. Ik glimlach en Emma glimlacht breed. Het is zo fijn om haar weer zo blij te zien. Ze is niet meer zo verdrietig zoals 2 jaar geleden. 'Zullen we dan gaan?' vraagt Perrie. Ik lach 'Ja Pez we gaan' ze grinnikt. 

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu