Emma pov
We hebben net gegeten en gelukkig heeft Perrie ook wat gegeten. Sarah en ik zitten in mijn slaapkamer. 'Oké, wat ga jij aan doen?' Vraagt Sarah. Ik haal mijn schouders op 'nog geen idee en jij?' Vraag ik. Ze haalt ook haar schouders op 'ook nog geen idee' lacht ze zacht. Ik grinnik 'wat heb je voor kleding meegenomen dan?' Vraag ik. 'Ik heb 3 jurkjes meegenomen' antwoord ze. 'Laat ze is zien' zeg ik. Ze knikt en ze haalt 3 jurkjes uit de tas en legt ze naast mij neer op het bed. Ik bekijk ze alle 3 'deze' zeg ik dan. Ik wijs naar een zwarte kanten jurkje. Ze knikt en legt de andere 2 jurkjes terug in de tas. Ik sta op en sta twijfelend voor mijn kledingkast. 'Kun je kiezen?' Vraagt ze lachend. Ik draai me om en kijk haar zuur aan. Ze grinnikt 'oke ik help al' en ze staat op. Ik knik goedkeurend en ze komt naast mij staan. Ze kijkt tussen mijn shirtjes en dan houdt ze uiteindelijk een zwarte kanten shirtje omhoog. 'Deze met een skinny jean?' Stelt ze voor. Ik knik instemmend 'Ja leuk' zeg ik. Ze knikt en legt het shirtje neer op mijn bed. Ik pak een skinny jean en leg die ook op het bed. 'Ik ga me wel even omkleden in de badkamer' zegt ze. Ik knik en ze staat op. Ze neemt haar jurkje mee en loopt de slaapkamer uit. Ze sluit de deur achter zich en ik begin me uit te kleden. Ik pak de skinny jean en trek hem aan. Daarna pak ik ook het shirtje en trek die ook aan. Ik vouw mijn andere kleding op en leg het op mijn bed. Daarna komt Sarah al weer mijn slaapkamer binnen 'zullen we elkaars haar doen?' Stelt ze voor. Ik knik instemmemd 'is goed' glimlach ik. Ze knikt 'zou ik eerst jou haar doen?' Stelt ze voor. Ik glimlach en knik. 'Oke wat wil je?' Vraagt ze. '2 van die France braids?' Vraag ik. Ze knikt 'ja is goed' zegt ze. Ik knik en pak mijn haarborstel en ook pak ik een paar kleine elastiekjes. 'Ga maar zitten' zegt ze. Ik knik en ga op mijn bureu stoel zitten. Ze borstelt mijn haren door en verdeelt het.Even later heeft ze 2 vlechtjes gemaakt en ik kijk tevreden in de spiegel. 'Thnx Saar' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht breed 'geen probleem Emm' zegt ze vrolijk. Ik grinnik en sta op 'ga jij nu maar zitten' zeg ik. Ze knikt en gaat zitten 'oké, wat wil jij in je haar?' Vraag ik. 'Uhmm, doe maar een mooie invlecht' zegt ze. Ik knik en begin haar haren te borstelen. Daarna begin ik te vlechten 'maar uh hoe was je eerste keer?' Vraagt ze ineens. Ik wordt rood 'uhm ja goed' giechel ik. Ze begint te lachen 'hebben jullie het al weer vaker gedaan dan?' Vraagt ze. Ik knik met een rood hoofd 'omg' giert ze. Ik grinnik en wordt zo rood als een tomaat. 'Jullie zijn cute samen hoor' zegt ze. Ik glimlach dankbaar en ga weer bezig met vlechten.
Ze kijkt tevreden in de spiegel 'ziet er goed uit Emm, dankje' zegt ze vrolijk. Ik glimlach en ze staat op 'oke en nu make-up' zegt ze. Ik knik en we pakken onze make-up en nemen het mee naar de badkamer. We gaan voor de spiegel staan en beginnen allebei aan onze make-up. 'Ziet er gezellig uit' hoor ik Perrie droog zeggen. Ik schrik me de pleuris waardoor ik mijn kwastje van de oogschaduw laat vallen. Ze schiet hard in de lach en Sarah begint ook te lachen. 'Heel grappig' zeg ik droog. Perrie lacht hard en loopt naar ons toe. Ze leunt tegen de deur aan en blijft ons aan kijken. Sarah gaat weer rustig verder en ik kijk Perrie droog aan. 'Kun je het zien?' Vraag ik. Ze knikt heftig 'ja eigenlijk wel' en ze vouwt haar armen over elkaar heen. Sarah lacht zacht en ik kijk Perrie raar aan. 'Volgensmij voel je je al een stuk beter of niet?' Vraag ik lachend. Ze knikt heftig 'ja gelukkig wel' zegt ze vrolijk. Ik knik lachend 'nou ik ga maar eens naar beneden' zegt ze. 'Werd tijd' zeg ik zo serieus mogelijk. Ze kijkt me zuur aan en Sarah schiet hard in de lach. 'Ik krijg je nog wel hoor' zegt Perrie droog. 'Wauw nu ben ik echt bang' zeg ik. Perrie steekt haar tong uit 'jullie lijken met zussen' zegt Sarah. Perrie en ik kijken elkaar aan en trekken beiden een vies gezicht. 'Iel!' roepen we tegelijk. 'Hoezo?' Vraagt Sarah. 'Nou Jade is mijn moeder en de vriendin van Pez' zeg ik. Sarah facepalmt zich zelf 'omg had ik niet over nagedacht' zegt ze. Perrie en ik schieten in de lach 'Iel' zegt Sarah dan. Waardoor Perrie en ik nog harder moeten lachen. Perrie loopt lachend naar beneden. Ik grinnik en ga ook weer verder met mijn make-up. 'Ik had er serieus niet over nagedacht' zegt Sarah. Ik grinnik 'maakt niet uit, kan gebeuren' zeg ik lachend.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...