Love this song^
Perrie pov
De volgende ochtend wordt ik wakker met Jade die strak haar armen om mijn middel heeft geslagen. Ze ligt met haar hoofd op mijn borst en ik kijk glimlachend naar haar. Ik staar naar het plafond terwijl ik met mijn hand door haar haren ga. Wat ben ik blij dat ze weer de mijne is. Hier heb ik serieus 3 weken opgewacht. En het was het wachten waard want ik houd zielsveel van haar. Ze mompelt wat en opent dan haar ogen. Ze kijkt me met een glimlach aan. 'Goodmorning angel' zeg ik zacht. Ze bloost 'Goodmorning' zegt ze zacht. Ik glimlach en ze versterkt haar grip om mij heen. Ik ga weer met mijn hand door haar haren heen. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. 'Ja eindelijk weer sinds 3 weken' zegt ze. Ik glimlach 'heb je al die tijd niet goed kunnen slapen?' Vraag ik. Ik haal mijn hand uit haar haren. Ze knikt 'maar nu wel gelukkig' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach 'jij lekker geslapen?' Vraagt ze dan. Ik knik 'ja heerlijk met jou in mijn armen' zeg ik met een brede glimlach. Ze bloost en verbergt haar gezicht in mijn shirt. Ik giechel 'you're very cute' giechel ik. Ze giechelt en haalt haar gezicht uit mijn shirt. Ze kijkt me blozend aan 'ik hou van je Jade' zeg ik. Ze glimlacht breed en gaat rechtop zitten. 'Ik ook van jou Pez' en ze geeft me een lange kus. Ik sluit genietend mijn ogen en voel weer de hele dierentuin. We trekken terug en kijken elkaar glimlachend aan. 'Wat wil je doen vandaag?' Vraag ik. Ze kijkt even bedenkelijk 'shoppen?' Grijnst ze. Ik grinnik en knik 'leuk idee' glimlach ik. Ze glimlacht breed 'eerst maar ontbijten?' Stelt ze voor. Ik knik 'is goed' zeg ik. We staan allebei op en lopen naar beneden. We lopen door naar de keuken 'Wat wil je eten?' Vraagt ze. Ik glimlach 'pancakes' grijns ik. Ze grinnikt 'moeten we even kijken of we dat hebben' lacht ze. Ik grinnik en we kijken in de kasten. We hebben gelukkig nog van die mini pancakes. We stoppen ze in de magnetron 'laten we alvast de tafel gaan dekken' stel ik voor. Ze knikt 'goed idee' lacht ze zacht. Ik grinnik en ik pak 2 bordjes met 2 messen en 2 vorken. Ik leg het neer op tafel en Jade pakt stroop en poedersuiker voor op de pancakes. Ze zet het neer op tafel 'thee?' Vraag ik. Ze knikt en ik loop weer naar de keuken. Ik pak de waterkoker en doe er wat water in. Ik zet hem aan en wacht tot dat hij klaar is.Jade legt de pancakes op een bord en zet het op tafel. Ik loop naar tafel met 2 mokken thee. Ik zet er een neer voor Jade en een voor mezelf. 'Dankje' zegt ze. Ik glimlach en leg mijn hand op die van haar. 'Eetsmakelijk babe' zeg ik. Ze glimlacht 'jij ook babe' zegt ze lief. Ik glimlach bree en haal mijn hand die van haar. Ik pak een pancake en Jade volgt mijn voorbeeld. Ik doe er wat poedersuiker op en Jade doet er stroop op. We kijken elkaar glimlachend aan en ik snijdt een stukje van de pancake af. Ik neem een hap en Jade volgt mijn voorbeeld.
Na het eten zitten we tegen elkaar aan op de bank. 'Wil je gewoon shoppen in London?' Vraag ik. Ze knikt 'klinkt goed' glimlacht ze. Ik knik 'zullen we ons maar gaan omkleden?' Stel ik voor. Ze knikt en ik geef haar nog een kus. We staan op en lopen naar boven. We lopen onze slaapkamer binnen en gaan allebei twijfelend voor de kledingkast staan. 'Weet jij het?' Vraag ik lachend. Ze grinnikt 'ik denk gewoon het zelfde als gisteren' zucht ze. Ik knik 'ik heb het gisteren toch net schoon aangedaan' zegt ze. Ik knik 'ik ook denk ik' zucht ik. Ze glimlacht en we pakken onze kleding. Zodra ze alleen in haar string staat bijt ik op mijn lip. Ze ziet het gelukkig niet en trekt haar kleding aan. Ik trek mijn pyjama uit en trek dan ook mijn kleding aan. Jade kijkt me glimlachend aan en ik bloos.
Ze gaat op het bed zitten en klopt naast zich neer. Ik glimlach en kom naast haar zitten. Ze pakt mijn hand vast en knijpt er zachtjes in. Ik glimlach breed en we kijken elkaar even stil aan. 'Pez, ik heb een vraagje' zegt ze zenuwachtig. Ik lach zacht 'ask me' zeg ik zacht. Ze glimlacht 'nu we weer bij elkaar zijn he' begint ze. Ik knik 'kom je hier weer wonen?' Vraagt ze hopend. Ik glimlach 'tuurlijk wil ik dat dolgraag' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'dus ja ik kom weer hier wonen' zeg ik met een brede glimlach. Ze giechelt en ik kijk met een brede glimlach naar haar. Waardoor ze moet blozen 'je bent echt geweldig Jade' hierdoor wordt ze nog roder. Ik geef haar een kus 'zullen we ons maar verder gereed gaan maken?' Vraag ik. Ze knikt en op dat moment gaat Jade haar telefoon af. Ik lach en ze kijkt wie het is. 'Het is Jesy' lacht ze. 'Neem maar op' lach ik. Ze neemt op 'OMG JADE JULLIE ZIJN WEER SAMEN!' gilt ze. Perrie en ik kijken elkaar lachend aan 'ja zeker weten' zegt Jade trots. Jesy lacht 'Ik ben zo blij voor jullie!' horen we Leigh vrolijk roepen. 'Dankje Lee Lee' zeggen Jade en ik in koor. We kijken elkaar aan en beginnen weer te lachen. 'Dus het is weer goed?' Vraagt Jesy voorzichtig. 'Ja ik kan ook helemaal niet zonder Pez' lacht Jade zacht. Ik lach zacht en begin te blozen. 'Pez ik weet gewoon dat je nu rood wordt' zegt Jesy droog. Hierdoor wordt ik nog roder 'je hebt gelijk Jes' lacht Jade. Jesy schiet in de lach 'stop!' gil ik. Jade en Jesy beginnen allebei te lachen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...