Deel 25

47 2 0
                                    

Emma pov
Ze trapt tegen de deur aan 'bitch!' roept ze. Ik begin te trillen 'kom nu uit de fucking wc!' roept ze. Er lopen tranen over me wangen 'll-laat me met rr-rust' zeg ik zacht. 'Oh ze kan eindelijk praten' ze begint nog harder te lachen dan eerst. 'Weet je' sist ze. 'Als je nu niet die wc uit komt doe ik je moeder wat aan' sist ze. Mn ogen worden groot en ik sta op. Ik twijfel even maar haal toch het slot van de wc eraf. De deur word open getrokken en er staat een blond meisje voor me. Achter haar staan nog 2 meiden en ze kijken me alle 3 vals aan. Het blonde meisje trekt me de wc uit en duwt me tegen een muur. 'Je bent echt een bitch' sist ze. Ik voel een klap in me gezicht 'je spoort niet' zegt ze. Ik voel aan me wang waar het erg brand. 'Stel je aan' en ze geeft me nog een klap. Ze trekt me weg bij de muur en slaat me hard met een vuist tegen me neus. Ik val neer op de grond en voel wat warms over me gezicht heen stromen. Bloed? Veel tijd om te reageren heb ik niet want er wordt een paar keer tegen me maag aan geschopt. De andere 2 meiden schoppen mee. Ik knijp me ogen dicht in de hoop dat dit snel stopt. Ik kreun wat van de pijn maar verder komt er niks uit me mond. Ik kan niet eens om hulp roepen. 'Kom' zegt het blonde meisje. En ze trekt de andere 2 meiden de wc mee uit. Hier lig ik dan...

Na een paar minuten open ik me ogen weer. Ik adem wat zwaar en probeer op te staan. Maar het lukt niet. Ik laat me weer vallen en staar naar de deur. Waar is iedereen? Ik zie me telefoon op de grond liggen en probeer hem te pakken. Wat gelukkig lukt en ik bel Claud op. ' Emm waar ben je??!' roept hij bezorgd. 'Meiden wc' zeg ik moeite. 'Emm gaat het wel?' er lopen tranen over me wangen. 'Nee' piep ik. 'Ik kom eraan!' voordat ik kan reageren hangt hij op en binnen een paar seconden vliegt de deur open. En daar staat Claud 'Emm!' roept hij bezorgd. Ik zie alles alleen maar wazig 'ik moet de ambulance bellen' hoor ik nog. Ik wil wat zeggen maar alles wordt zwart.

Claud pov
Ik kom van de mannen wc maar ik zie Emma niet meer op het bankje. Ik frons en ik kijk rond. Misschien is ze ook wel naar de wc gegaan. Ik ga zitten en ik kijk nog is goed rond. Geen Emma te zien. Ik pak me telefoon en bel haar op. Meteen voicemail...shit. Waar is Emma?? Oké ja ik was lang weg maar ik moest een bepaalde boodschap doen...en nu is ze weg. Ik loop in paniek heen en weer 'meneer is er iets?' vraagt een vrouw. Ik draai me snel om 'ja' zeg snel. Ik loop naar haar toe 'het meisje die net bij mij was is nu weg' zeg ik angstig. Ze fronst 'en ik heb haar gebeld maar ze neemt niet op' ze knikt. 'Kom we gaan zoeken' ik knik en ik loop haar achterna. 'Met wie met u hier trouwens?' vraagt ze onderweg naar de balie. 'uhh met little mix'mompel ik. Ze knikt en loopt om de balie heen en gaat zitten. Ik ga aan de andere kant van de balie staan. 'U mag ook wel hier staan want ik kan soms op de computer zien waar sommige mensen zijn' ik knik en kom snel naast haar staan. 'Heeft ze een mobiel bij zich?' ik knik. 'oke' ze klikt wat aan op de computer. 'Weet u misschien welke telefoon ze heeft?' ik denk goed na. 'uhh volgensmij een iphone 6' ze knikt. Ze klikt nog wat aan 'sorry maar ik kan niks zien' ze kijkt me bezorgd aan. 'fuck' ze zucht 'ik loop snel naar een collega van mij' ik knik en ze staat op en loopt een lange gang in. Ik begin weer heen en weer te lopen. Waar kan ze zijn? Als ik haar niet vindt vergeef ik het mezelf nooit. Emma voelt als ze zusje voor me, ik moet haar beschermen. Tegen wat dan ook....

Jade pov
'oke dames ga daar maar zitten' en ze wijst een bank aan. We knikken en gaan er alle 4 zitten. 'Dus dames ik heb heel wat vragen voor jullie' we lachen een beetje. 'Als eerst heb ik wat vragen of 'Jerrie'' Perrie en ik kijken elkaar ongemakkelijk aan. Wat is het met ons vandaag? 'hebben jullie nog wat?' ze kijkt ons vol spanning aan. Alweer kijken we elkaar aan en schudden ons hoofd. 'Ohh waarom niet?' vraagt ze weer. Ik zucht 'kunnen we deze vragen overslaan?' vraagt Jesy. Perrie en ik kijken haar dankbaar aan 'oh ja sorry is goed' zegt ze teleurgesteld. Ze wou het antwoord weten.

Claud pov
Als me telefoon afgaat kijk ik meteen wie het is. Ik zie dat het Emma is en ik neem meteen op 'Emm waar ben je??!' vraag ik bezorgd. 'Meiden wc' zegt ze zacht. 'Emm gaat het wel?' vraag ik nog bezorgder. 'Nee' piept ze. Dit breekt me hard om haar zo te horen. 'Ik kom eraan!' en ik hang op. Ik ren naar de wc en gooi de deur open. Het kan me niet meer schelen of er nog andere vouwen zijn. Ik schrik meteen wat ik zie. Emma ligt op de grond en op haar gezicht is allemaal bloed. 'Emm!' roep ik. Ik hurk voor haar neer 'ik moet de ambulande bellen' mompel ik. Ze kijkt me aan met kleine ogen. Haar gezicht is helemaal bleek 'Emm' zeg ik zacht. Ze glimlacht kleintjes. Ik pak snel me telefoon en bel 911. 'Hallo, er ligt hier een meisje en ze is helemaal onder het bloed' roep ik bezorgd. 'We komen eraan!' en ze hangen op. Ik til Emma op en loop naar buiten waar zometeen de ambulance is. Ik ga op het bankje zitten en leg haar neer op me schoot. Ik bel snel Jade op 'Claud wat is er?' vraagt ze. 'Emma moet naar het ziekenhuis' zeg ik snel. 'Wacht wat?!' roept ze bezorgd. 'Kom meteen naar buiten ik heb al de ambulance gebeld' ik hoor de schrik in haar stem. 'ik kom eraan' en ze hangt op. 'Wie was dat?' vraagt Emma zacht. 'Jade' fluister ik. Ik leg me hand op haar hoofd 'alles komt goed' zeg ik. Jade komt naar buiten rennen 'hey' zeg ik. 'Omg' mompelt ze. Ze hurkt voor Emma neer 'wat is er gebeurt?' en ze kijkt me angstig aan. 'Ik heb geen idee, ik heb haar gevonden in de meiden wc' ze slikt. Ik hoor de sirenes van de ambulance.

Jade pov
De ambulance komt eraan rijden 'eindelijk' mompel ik. Claud tilt Emma op en we lopen richting de ambulance. Ze tillen haar op en ze leggen haar in de brangcare. 'Zijn jullie familie?' vragen ze. We knikken 'dan mogen jullie mee in de ambulance' we knikken dankbaar en stappen in. We gaan allebei naast Emma zitten. Ik pak haar hand vast en ik kijk haar aan. Ik zie dat haar ogen dicht zijn. Ik kijk Claud angstig aan 'Jade ze is nu bewusteloos' ik slik. 'Ze was zo bleek' mompelt hij. Er lopen tranen over me gezicht 'Emm' en ik leg me hand op haar gezicht. Ze beweegt geen spier en ze is zo bleek. Claud kijkt me aan 'het spijt me zo Jade' ik frons. 'Ik had beter op haar moeten letten' ik schud Mn hoofd. 'Het is niet jou schuld' hij knikt langzaam. Er rollen weer wat tranen over me wangen.

De ambulance stopt en ik zie uit het raam dat we bij het ziekenhuis zijn. Ze halen Emma uit de ambulance en ze brengen haar naar binnen. Ik ren ze achterna naar binnen 'mevrouw u moet hier wachten' ik zucht. Ik draai me om en en daar staat Claudimar. Ik zucht en trekt me in een knuffel. 'Het komt goed Jade' ik knik. Ik begin ineens hard te huilen 'shh' en gaat met zn hand door me haar. 'Ik ben bij je'.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu