deel 72

25 1 0
                                    

Outfits Jerrie^

Jade pov
De volgende ochtend open ik mijn ogen en ik zucht diep. Ik kijk naast me en Perrie ligt nog rustig te slapen. Ze ligt op haar zij met haar rug naar mij toe. Ik kruip tegen haar aan en sla mijn arm stevig om haar heen. Ik neem de geur van haar in me op en ik sluit genietend mijn ogen. Ze snurkt zacht en ik glimlach. Ze mompelt wat maar ik kan het niet verstaan. Dan draait ze zich om waardoor ik automatisch op mijn rug terecht kom. Ze legt haar hoofd op mijn borst en slaat haar armen stevig om mij heen. Ik grinnik en ga met mijn hand door haar haren heen. Ik glimlach en pak heel voorzichtig mijn telefoon. Ik open de camera en maak een foto van haar. Ik kijk glimlachend naar de foto. Wat ben ik verliefd op haar, niet normaal. Ik kijk naar haar gezicht en naar haar perfect gevormde lippen. Ik glimlach en ga weer met mijn hand door haar haren heen. Ze mompelt wat en opent dan haar ogen. Ze kijkt me aan met mooie vel blauwe ogen. 'Goodmorning princess' zeg ik zacht. Ze bloost en glimlacht 'goodmorning' zegt ze zacht. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. Ze knikt 'en jij?' Vraagt ze. Ik knik 'mooi' zegt ze zacht. We blijven elkaar een tijdje aanstaren. Ze gaat uiteindelijk rechtop zitten en gaat dan bovenop mij zitten. Ze kijkt me aan met een brede glimlach waardoor ik ook moet glimlachen. Ze drukt haar lippen op die van mij en ik sluit genietend mijn ogen. Dan trekt ze terug en kijkt me lief aan. 'Hoelaat kwamen de meiden?' Vraag ik zacht. 'Tegen 2 uur ofzo' antwoord ze. Ik knik en we blijven elkaar aanstaren. Haar mooie blauwe ogen staren mij aan. Een glimlacht vormt haar lippen en ik kan het niet laten om terug te glimlachen. 'Zullen we zo ontbijten?' Vraagt ze dan. Ik lach zacht 'jij ook met je eten' zeg ik plagend. Ze kijkt me zuur aan 'ik heb gewoon trek' zegt ze onschuldig. Gosh she's so cute when she's doing this. 'Youre cute' zeg ik zacht. Ze bloost en ik geef haar een kus. 'Kom we gaan naar beneden' zeg ik. Ze schud haar hoofd en ik frons. 'Je wou toch ontbijten?' Vraag ik verbaasd. Ze knikt 'ja wil ik ook' zegt ze met een glimlach. Ik kijk haar niet begrijpend aan 'ik ga naar beneden ontbijt maken, en jij blijft hier wachten' zegt ze met een glimlach. Ik bloos en glimlach breed. 'Nawh Pez' giechel ik. Ze glimlacht breed en drukt nog een kus op mijn lippen. Ze staat op 'dus jij blijft hier' zegt ze streng. Ik trek een pruillip 'En wat nou als ik moet plassen?' Vraag ik. 'Er is er ook een in de badkamer' zegt ze. Ik knik 'maar je zei dat ik hier moest blijven' zeg ik betwerig. 'Urgh Jade!' roept ze. Ik grinnik 'oke laat ik het zo zeggen, je moet boven blijven' zegt ze. Ik knik 'ja mama' zeg ik als een klein kind. 'Iel' zegt ze dan. 'That sounds so wrong!' lacht ze. Ik grinnik en steek mijm tong uit. Ze schud lachend haar hoofd en loopt de slaapkamer uit. 'Tot zo!' Roept ze vrolijk. 'Tot zo!" Lach ik. Ze sluit de deur en ik hoor haar naar beneden lopen. Ik glimlach en druk mijn gezicht in haar kussen. Ik neem haar geur in me op en glimlach breed. Hoe kan je zo verliefd zijn op iemand?  Dan gaat mijn telefoon af en ga rechtop zitten. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat het Emma is. Ik glimlach en neem gelijk op.

J: Heyy Emma
E: hey mam, hoe is het?
J: ja goed, beter dan gisteren
E: mooi, gelukkig maar
J: en met jou?
E: ja ook goed
J: mooi, en op school?
E: goed, loop voor op het huiswerk dus ja
J: beter haha, en met Daan?
E: mam!
J: wat? ik ben nieuwsgierig
Ik lach en Emma zucht.

Emma en ik bellen nog een poosje door en uiteindelijk hangen we op. Ik open de app Instagram en scroll er door heen. Dan wordt er op de deur geklopt 'room service!' Roept Perrie op een rare toon. Ik lach en sta op. Ik open de deur en daar staat Perrie met een dienblad vol met eten en drinken in haar handen. 'Ahh pez!' Roep ik blij. Ze glimlacht breed en loopt de kamer binnen. Ik sluit de deur en ga naast haar zitten op het bed. Ze zet het dienblad voor ons neer 'eetsmakelijk babe' zegt ze zacht. Ik draai haar gezicht naar mij toe en druk mijn lippen op die van haar. Ik lik over haar lip en ze geeft me meteen toestemming. Ik leg mijn hand op haar wang en ik voel de hele dierentuin weer. Even later trekken we terug 'eetsmakelijk' fluister ik. Ze glimlacht 'jij ook' zegt ze zacht.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu