Deel 31

52 1 1
                                    

Outfit van Emma👆🏻❤️

Jade pov
Emma en ik heb eindelijk een film uitgekozen. Het wordt een comedie en ik heb er best veel zin in. Nu sta ik twijfelend voor mijn kledingkast wat moet ik aandoen? Ik zucht en staar naar alle kleren. Dan besluit ik gewoon een broek aan te gaan doen met een croptop. En dan kies ik mijn witte schoenen uit.

 En dan kies ik mijn witte schoenen uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jade haar outfit👆🏻❤️

Als ik me omgekleed heb loop ik naar de badkamer. Ik doe een klein beetje make-up op en Krul me haar een beetje. Ik kijk in de spiegel en knik. Ik doe nog een beetje deo op en dan ben ik klaar. Ik loop de badkamer uit en loop naar Emma haar slaapkamer. Ik denk dat ze daar is en klop aan. 'Ja?' hoor ik haar vragen. 'Kan ik binnen komen?' vraag ik. 'Tuurlijk' zegt ze. Ik open de deur en ik zie haar staan voor de spiegel in haar kamer. Ze is bezig met haar haren te stijlen. Ik glimlach 'bijna klaar?' vraag ik. Ze stopt met stijlen en draait om naar mij. Nu pas zie ik dat ze oude kleren van mij aan heeft en ik grinnik. 'Wat is er?' vraagt ze lachend. 'Jij hebt mijn kleren aan' zeg ik trots. Ze knikt tevreden 'ja' ik glimlach. 'En ja ik ben bijna klaar' grinnikt ze. En ze gaat verder met haar haren stijlen. Ik knik 'is goed dan wacht ik beneden' zeg ik. 'Is goed' mompelt ze. Ik grinnik en verlaat haar kamer. Ik loop naar beneden en denk meteen terug aan het gesprek met Simon.

'Jade je kan niet zomaar thuis blijven' zegt hij serieus. Ik knik 'ik weet het maar Emma betekent gewoon zoveel voor mij' zeg ik. 'Ik snap het' zegt hij dan. 'Maar dan moet er wel een oplossing komen' zegt hij er achteraan. Ik knik begrijpelijk 'Jesy, Leigh-Anne en Perrie kunnen niet met zn drieën zingen' ik knik. 'Zolang lukt dat niet' zegt hij. 'Als het nou 2 dagen waren' weer knik ik. 'Of er moet voor een poosje een andere meid komen' zegt hij uit het niets. Mijn ogen worden groot 'ww- wat?' stotter ik. 'Dat is het enige wat ik kan bedenken' ik zucht. Dit voelt als een steek in me rug. Alsof ik dan vervangen wordt...'tenzij jij iets anders weet?' vraagt hij. Ik haal me schouder op 'laat me denken' zeg ik dan. Hij knikt 'je krijgt 2 dagen'

Met een zucht laat ik me vallen op de bank. Ik weet dat ik het moet bespreken met de meiden. Maar dat gaat nu nog niet ik weet ook niet wanneer wel. Hier is gewoon geen juiste moment voor. Maar ik blijf hoe dan ook bij Emma. Even later komt ze naar beneden gehuppeld 'ben er' zegt ze hijgend. Ik grinnik 'zullen we gaan?' stel ik voor. Ze knikt uit het niets denk ik aan Perrie. Hoe ze me uit het niets zoende...en zei dat ze mij wilde. En niet Alex..misschien is er nog een kans voor Perrie en mij. Om die gedachte krijg ik een heel warm gevoel. 'Wow je lacht ineens heel vrolijk' grinnikt Emma als we onze jassen aandoen. Ik frons 'echt?' vraag ik. Ze knikt 'waarom ben je ineens zo vrolijk' ik glimlach breed. 'Okey je mag het niet zeggen' fluister ik. 'Mam er is hier niemand verder' zegt ze droog. Ik facepalm me zelf nu echt. 'Oh ja' zeg ik onhandig. Ze schiet in de lach 'okey wat wou je zeggen' zegt ze na het lachen. 'Dat er misschien nog een kans is voor Perrie en mij' zeg ik zacht. Ze klapt blij in haar handen 'OMG' gilt ze. Ik grinnik 'hoe dat ineens?' vraagt ze blij. 'Ze zei dat ze nog met me wilde' zeg ik dan blij. 'Maar Jed dan?' vraagt ze. Ik slik 'ik vind het hem niet leuk' ze knikt. 'Wel als vrienden maar niet meer' zeg ik dan. 'En hoe geldt het voor Jed?' vraagt ze. Ik haal me schouders op 'misschien moet je er met hem over praten' ik knik. 'Ga ik nog doen' ze knikt en we lopen naar buiten.

Perrie pov
Ik zit op de bank nerveus op me nagels te bijten. 'Beetje nerveus voor je date?' lacht Jesy. Ik lach zacht ik ben nerveus voor hoe ik het Alex ga vertellen. Dat ik niet meer verder met hem wil. Terwijl ik het niet eens weet wat Alex en ik hebben...'ben je verliefd op hem?' vraagt Leigh ineens. Jesy stoot Leigh aan en fluistert iets. Ik haal me schouders op maar dan wordt er aangeklopt. Ik glimlach naar de meiden en loop naar 'de deur'. Ik open hem en daar staat Alex met een bos bloemen in zijn handen. God waarom is hij zo lief? 'Hey' zegt hij met een glimlach. 'Hey' zeg ik dan. Hij glimlacht en geeft mij de bloemen. Ik grinnik zachtjes 'dankjewel' en ik neem de bloemen aan. 'Ik doe ze wel in een vaas voor je' zegt Jesy die ineens naast me staat. Ik glimlach dankbaar 'ik pak me jas' zeg ik. 'Kom maar binnen hoor Alex' zegt Jesy. Hij glimlacht en ik laat de deur open voor hem. Hij stapt naar binnen en hij begroet Leigh. 'Waar je is je andere bandmate?' vraagt hij als ik me jas aantrek. Ik krijg een naar gevoel als hij Jade zo noemt. 'Naar de film' glimlach ik. Hij knikt 'ben je zover?' vraagt hij dan. Ik knik en hij steekt zijn hand uit. Ik bloos en pak zijn hand aan. 'Wij gaan' zeg ik tegen Jesy en Leigh. Ze knikken 'veel plezier!' roepen ze allebei. Ik glimlach dankbaar en we lopen naar buiten. Meteen lopen er allemaal fotografen op ons af. Ik doe meteen me muts op net zoals Alex. Hij slaat zn arm om mij heen en beschermt me tegen de fotografen. 'Perrie is dat je nieuwe vriend?' vraagt er een. 'Betekent dat dat je niet meer op meiden valt?' vraagt een ander. Ik zucht en we lopen gewoon door. 'We zijn bijna bij de auto' zegt Alex. Ik kijk hem glimlachend aan 'Perrie waar gaan jullie heen?' hoor ik weer een. Ik zucht en loop gewoon door. Ik zie Alex zijn auto al en we lopen wat sneller. Met nog steeds de fotografen achter ons aan. Als we eenmaal bij de auto zijn stappen we snel in. Dit keer hebben we geluk en lopen de fotografen nu ook weg. Ik heb wel is gehad dat ze om de auto heen gaan staan. Ik haal opgelucht adem 'dat waren de fotografen' zucht ik. Hij zucht ook en we kijken elkaar aan. Hij glimlacht en ik glimlach terug. Hij komt dichterbij en ik zie dat hij me wil zoenen. Ik ga snel naar achter leunen en hij kijkt me raar aan. 'Is er iets?' vraagt hij bang. Ik zucht en kijk naar beneden. 'Hey Pez is er iets?' vraagt hij nog een keer. Ik knik 'wat dan?' vraagt hij. Ik zie dat hij bang is. Ik slik 'ik heb nog gevoelens voor Jade' zeg ik zacht. Hij zucht en staart naar buiten 'het spijt me' fluister ik. Hij schud zn hoofd 'aan verliefdheid kun je niks aan doen' ik knik. Hij draait zich om naar mij 'mag ik iets vragen?' ik knik. 'Waarom zoende je me dan?' vraagt hij. 'Ik was in de war met me gevoelens' zeg ik zacht. Hij knikt 'wil je nog wel mee?' vraagt hij dan. 'Als vrienden dan' zegt hij snel. Ik glimlach kleintjes en knik 'is goed' hij glimlacht en start de auto dan.

Na een tijdje rijden begint hij te praten. 'Dus het is nu uit tussen ons?' vraagt hij dan. 'Al hoewel weet ik niet wat we hadden' ik knik. 'Dat wist ik dus ook niet' lach ik zachtjes. Hij lacht 'ik denk dat het daten was' ik knik. 'Dus dat is nu over?' ik knik. 'Sorry' zeg ik dan. Hij schud zn hoofd 'je hoeft geen sorry te zeggen' ik knik. En zo zitten we nog een poosje in de auto.

Dit deel is ook niet zo lang maar hopelijk wel leuk!💕

Ik wil jullie even wat leuks vertellen...IK GA ZATERDAG NAAR LONDON! Voor 1 nachtje gaan we er heen. IK HEB ER ZOOO VEELLL ZINNN INNNN! Ik wou jullie het even vertellen want ja..❤️

Ik zal wat foto's maken natuurlijk. Die ik ook zal gaan uploaden op dit account. Want dat wil ik jullie wel laten zien💕

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu