deel 56

25 1 0
                                    

Emma pov
Het is weer maandag en mijn wekker gaat af. Ik zucht en zet mijn wakker uit. Ik ga nog even weer op mijn rug liggen. Ik heb echt geen zin om uit bed te gaan. Het is nog veelste vroeg! Ik moet vandaag ook nog mijn nummer gaan zingen voor de klas. Aan de ene kant heb ik er zin in maar aan de andere kant ben ik wel heel zenuwachtig. Ik zucht en stap dan toch uit bed. Ik knip het licht aan en ga twijfelend voor mijn kledingkast staan. Ik kies voor een zwarte skinny jean met een bruinige hoodie met daarop een spijkerjasje. Ik kleed me om en kijk dan twijfelend welke schoenen ik erbij aan doe. Ik zucht en kies dan toch voor mijn witte schoenen.

Outfit Emma^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Emma^

Ik loop mijn slaapkamer uit en Jade en Perrie komen net hun slaapkamer uit lopen. 'Goeiemorgen' mompel ik slaperig. Jade lacht 'goedemorgen' zegt ze terug. 'Goeiemorgen' zucht Perrie slaperig. Ik lach zacht 'kom je zo beneden om te ontbijten?' vraagt Jade. Ik knik 'ik ga me eerst even verder gereed maken' glimlach ik. Ze knikt 'dan doe ik wel alvast broodjes in de oven' ik knik. Ze lopen samen naar beneden en ik loop door naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en mijn ogen staan nog erg slaperig. Ik borstel mijn haren door en maak een hoge staart. Ik poets dan mijn tanden en pak wat make-up. Ik doe een lichte kleur oogschaduw op en doe ook wat oogpotloos en mascara op. Ik doe wat deo op en een lekker geurtje. Ik kijk nog een keer in de spiegel en je ziet al iets minder dat ik nog moe ben.

Ik loop de trap af en Jade en Perrie zitten tegenover elkaar aan de tafel. 'Ik heb al thee voor je' glimlacht Jade. Ik glimlach dankbaar 'dankje' lach ik zacht. Ze glimlacht en ik ga naast haar zitten aan tafel. 'Lekker geslapen?' vraagt ze. Ik knik 'jawel en jullie?' vraag ik. Ze knikken allebei 'zeker' antwoorden ze in koor. Ze kijken elkaar aan en lachen zacht. Ik schud lachend mijn hoofd 'en dat op de vroege ochtend' zucht ik. Ze lachen allebei 'maar je bent niet anders gewend denk ik' lacht Perrie. Ik grinnik 'klopt' lach ik. Ik neem een slok van mijn thee 'oeh de broodjes zouden wel klaar zijn' Jade staat snel op. Ze loopt naar de keuken en ik sta ook op.

We doen de broodjes in een schaal en pakken wat broodbeleg. We zetten het neer op tafel en gaan weer zitten. Ik pak een broodje en snijd hem open. Ik doe er wat boter op en kijk dan twijfelend wat ik erop wil. 'Kun je kiezen?' lacht Perrie. Ik grinnik en schud mijn hoofd 'ben aan het twijfelen' lach ik. Ze grinnikt en kies dan toch voor de chocolade pasta. Ik pak de pot en smeer het op mijn broodje. 'Eetsmakelijk' zeg ik. 'Eetsmakelijk' zeggen ze in koor. Ik schud lachend mijn hoofd en neem een hap van mijn broodje. 'Vandaag moet je je nummer gaan zingen of niet?' vraagt Jade. Ik knik 'ja' zucht ik. 'Zenuwachtig?' vraagt Perrie. Ik knik 'Ja aan de ene kant ben ik zenuwachtig maar aan de andere kant heb ik er ook wel zin in' lach ik. Ze lacht 'het komt wel goed' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach dankbaar 'ja dit kun je' zegt Jade vrolijk. Ik glimlach weer 'ik bedoel je hebt zoveel talent' zegt ze lief. Ik bloos en lach zacht 'dankje' lach ik. Ze grinnikt 'ik bedoel je bent mijn dochter' zegt ze sassy. Perrie en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. 'Grapje!' lacht ze. We lachen mee 'maar ja we gaan zien hoe het gaat' zucht ik. Ze knikken beiden 'geloof me het komt echt goed' zegt Jade. Ik glimlach 'dankje' zeg ik. Ze glimlacht ook 'wij hebben het je al horen zingen en het klonk geweldig dus ja dat komt echt wel goed' zegt Perrie. Ik grinnik en ik neem de laatste hap van mijn broodje. 'Hoelaat ben je vrij?' vraagt Jade. Ik slik nog even snel door wat ik had opgegeten. '3 uur' antwoord ik als ik mijn mond leef heb. Ze knikt en ik drink mijn thee op. Ik pak nog een broodje waar ik weer chocolade pasta op doe. 

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu