deel 59

19 1 0
                                    

Outfit Emma^

Emma pov
Ik open mijn ogen en de zon schijnt in mijn gezicht. Het is zaterdag ochtend dus we hebben lekker gewerkt. Ik kijk naast me en Daan ligt nog rustig te slapen. Ik glimlach breed en kijk trots naar hem. Hij heeft zijn ogen gesloten (logisch als die slaapt). En hij heeft zijn mond een stukje geopend. Ik grinnik en ik blijf naar hem kijken. Hij opent zijn ogen en hij glimlacht zodra hij mij ziet. Ik glimlach terug 'goedemorgen' lach ik. 'Goedemorgen' zegt hij slaperig. Ik grinnik en hij geeft me een kus. Ik sluit genietend mijn ogen en als we terug trekken kijken we elkaar glimlachend aan. Hij trekt me tegen hem aan en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. Hij slaat zijn armen sterk om mij heen en gaat met zijn hand door mijn haren heen. Ik sluit genietend mijn ogen 'wat wil je doen vandaag?' vraagt hij. 'Uhm wat wil jij doen?' vraag ik. Hij zucht even 'ik heb nog geen idee' lacht hij. Ik grinnik 'het is nog vroeg dus we kunnen altijd nog beslissen' zucht ik. 'Mee eens' zegt hij. Ik glimlach en ik sluit weer mijn ogen. Ik geniet vollop van het moment.

We lopen samen naar de beneden en we treffen Jade aan op de bank. 'Goedemorgen' zeggen Daan en ik in koor. Ze kijkt ons glimlachend aan 'goedemorgen' zegt ze vrolijk. Daan en ik lachen zacht en gaan op de andere bank zitten. 'Lekker geslapen?' vraagt ze. We knikken allebei en Jade lacht. 'En jij?' vraag ik. Ze knikt 'zeker' lacht ze. Daan lacht zacht en ik sta op 'willen jullie thee?' vraag ik. Ze knikken beiden 'moet ik je helpen?' stelt Daan voor. Ik schud mijn hoofd 'nee hoor lukt wel' glimlach ik. Hij glimlacht en ik loop naar de keuken. Ik doe water in de waterkoker en ik zet hem aan. Ik pak alvast 3 mokken en maak de thee klaar zodat het water gekookt is. Daan ziet dat het bijna klaar is en hij staat op. Hij loopt naar me toe en pakt er 2 'dankje' lach ik zacht. Hij glimlacht en neemt ze mee naar de woonkamer. Hij geeft er een aan Jade en ze bedankt hem. De ander is voor hem zelf en kom naast hem zitten. 'Nog plannen voor vandaag?' vraagt Jade. Ik haal mijn schouders op 'we weten nog niet helemaal wat we willen doen' lach ik. Daan knikt instemmend en Jade lacht ook zacht. 'En jullie?' vraag ik. Ze zucht diep 'de meiden en ik hebben een aantal interviews op de schema staan' lacht ze. Ik grinnik 'en ze zijn nogal verweg' zucht ze. Ik knik langzaam 'aan de andere kant van London' legt ze dan uit. Ik knik 'dus ik weet niet of we het redden met het avond eten maar dat laat ik jullie wel weten' glimlacht ze. Ik knik 'ik maak Pez wel even wakker dan kunnen we zo ontbijten' zegt ze. Ik knik weer 'dan dekken wij alvast de tafel' glimlach ik. 'Wij?' vraagt Daan plagerig. Ik schud lachend mijn hoofd 'ik dacht je gaat me wel helpen' lach ik. Hij steekt zijn tong uit 'altijd' lacht hij dan. Jade loopt lachend naar boven.

Even later zitten we met zijn vieren aan tafel te ontbijten. Nou ja Jade kreeg Perrie weer eens niet wakker. Maar dat zijn we wel gewend. Ik neem een hap van mijn broodje en ik zie Perrie nog steeds slaperig uitkijken. Ik lach zacht en ze kijkt me zuur aan. Ik begin wat harder te lachen en ze steekt haar tong uit. Ik steek ook mijn tong uit en Jade facepalmt zichzelf. 'Ik ken jullie niet' zegt ze droog. 'Mee eens' zegt Daan. Perrie en ik kijken ze zuur aan. Ze schieten allebei in de lach en ik schud lachend mijn hoofd. 'Alsof jullie normaal zijn' lacht Perrie. Ik schiet hard in de lach en nu kijken Daan en Jade ons zuur aan. Wat mij nog harder laat lachen. 'Ja en dit op de ochtend' zegt Jade droog. Nu beginnen we allemaal te lachen.

Na het ontbijt zijn Jade en Perrie naar boven gegaan om hun gereed te maken voor de interviews. Daan en ik zitten nu lekker lui op de bank. Ik kruip tegen hem aan en hij slaat zijn arm om mij heen. Ik glimlach breed en ik neem zijn geur in me op van zijn shirt. Ik voel de hele dierentuin en ik verneem dat ik zelfs bloos. Wat ben ik gek op deze jongen. Hij lacht zacht 'snuif je nou aan mijn shirt?' ik kijk hem blozend aan. Hij grijnst 'ik vind het cute' zegt hij dan. Hierdoor wordt ik juist nog roder en hij lacht. Hij geeft me een lange kus en ik sluit genietend mijn ogen. Ik voel weer de hele dierentuin en ik ga met mijn hand door zijn haren heen. Even later trekken we terug en kijken elkaar glimlachend aan. 'Ik ben echt gek op je Emma' zegt hij blozend. Ik bloos en tegerlijkertijd vind ik het super cute dat hij ook bloost. 'Ik ook op jou Daan' zeg ik blozend. Hij glimlacht breed en geeft me nog een kus. We trekken weer terug en ik kruip weer tegen hem aan. Hij slaat zijn arm weer om mij heen en we kijken weer naar de tv. 'Ik weet wel wat we kunnen doen vandaag' zegt Daan ineens. Ik ga weer rechtop zitten en kijk hem vragend aan. 'Zwemmen' zegt hij vrolijk. Ik glimlach breed 'leuk idee!' roep ik vrolijk. Hij knikt heftig 'mee eens' grijnst hij. Ik grinnik 'misschien kunnen we onze klasgenoten ook vragen?' stelt hij voor. Ik knik 'of wil je liever met zijn tweeën? Dan vind ik dat ook goed' lacht hij zacht. Ik glimlach 'Ik vind het wel gezellig hoor als we ze mee vragen' glimlach ik. Hij glimlacht breed 'mooi dan app ik ze zo wel' zegt hij. Ik knik 'Is goed' en ik geef hem een kus. 'Iell' hoor ik Perrie met een baby stem zeggen. Ik draai me om en kijk haar zuur aan. 'Ik wil niet veel zeggen maar ik heb jou en Jade al vaak genoeg zien zoenen' zeg ik. Ze wordt vuurrood en ik grinnik. Ze gaat op de andere bank zitten en kijkt mij zuur aan. Ik schiet hard in de lach en dan begint ze ook te lachen. Jade komt ook de woonkamer binnen lopen en ze gaat bij Perrie op de bank zitten.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu